![]() Brežnevi kõned on tagasi
Enn Oja
2013-02-27 08:24:08
sisuga nõus . aga Brežnev onn ikkagi Pr'eesnev .
kriibu
2013-02-27 12:56:36
Ei ole sisuga nõus. Kas Kesknädal tahab öelda, et meil käsu peale analüüsitakse ka USA presidendi, UK peaministri, Venemaa presidendi aasta tähtsamaid kõnesid? Ometi seda tehakse. Analüüsitakse ka erakondade juhtide (s.h. Edgar I Püha) erakonna kongressil peetud kõnesid... Kõik käsu korras?
Aastapäevakõned ON aasta kõige tähtsamad kõned. Ise ei ole kõiki kuulanud ega lugenud, aga presidendi kõnet ma kuulasin ja lugesin üle ka. Nii tegin alati Lennu kõnedega ja olen teinud Ilvese kõnedega, sest need presidendid on alati oma kõnedega ka midagi öelnud. Nii seegi kord. Ei näe küll kuskil mingit breeznevit.
nägija
2013-02-27 13:22:02
Mina näen Breznevit tallinna televisioonis.
Ants
2013-02-27 20:19:23
Ka mina kuulasin tähelepanelikult lugupeetud president Ilvese kõnet . Kui mõned kesikud aga ei mõista mida president öelda tahtis siis on see teie viga kulla seltsimehed .
eelmisele
2013-02-27 21:41:26
Ja mida president siis öelda tahtis?
to Enn Oja 2013-02-27 08:24:08
2013-02-27 21:42:54
Brežnevi tegelik perekonnanimi oli väidetavalt Ganopolski.
Ants
2013-02-28 11:59:51
Juba üks kesik tahtis teada mida president ütles, kuid "kui omal nupp ei noki" ei hakka mina Sulle ka lugupeetud president Ilvese kõnet "ümberjutustama".
pane tähele
2013-02-28 20:27:57
Ants ei te ise ka mida president öelda tahtis!
lander
2013-03-01 09:40:15
Keskerakond on usin kritiseerima, aga kus on alternatiiv. Politiseeritumat omavalitsust kui Tallinnas on , annab otsida. Kas tõesti arvate, et Savisaare presidendiks olles oleks midagi teisiti. Pigem kaldun arvama, et isikulultus tõuseks siis enneolematusse kõrgusse.
eestlane
2013-03-01 11:03:49
Kriibu I Püha, Sinu kallutatus presidentide poole on üliergutav,küllap seda on kõrgemal pool tähelegi pandud.Edu Sulle!Presidendi kõne oli tühja tünni kõma,sealt seemet otsida on sama,mis kriibudele midagi selgeks teha püüda.Teeme Eesti ilusaks,ja teemegi , laastame metsad ja müüme maha,kasvatame põldudest võsametsad,suretame külad välja ja nii edasi.Tallinn oleks nagu oaas kõrbes,kui teede-tänavate kordategemiseks mägi ettenähtud kütuseaktsiisi eurod välja maksaks.
kalduja
2013-03-01 11:07:04
Aga mina kaldun arvama, et suurima panuse selle isikukultuse enneolematusse kõrgusesse tõusmiseks/tõstmiseks annaksid oma arutu õiendamisega just "landerid" ja muud usinad Savisaare-vastased, kes nii öösel kui ka päeval tegelevad üksnes selle poliitiku mineviku, oleviku ja tulevikuga (loomulikult, räigelt halvustavas võtmes), andmata endale aru, et sellise "antipropaga" tegelikult häälestavad mõistlikke inimesi üha kindlamalt hääletama nii Savisaare kui ka kõigi arukate Keskerakonna liikmete ja toetajate poolt. Aamen!
Ants
2013-03-01 14:20:02
Küsin eelkommenteerialt ehk vastaksid --- miks KÕIK KESKERAKONNAS algselt koos juhtinud inimesed on Keskerakonnast lahkunud . Sa ei vasta-- ütlen ise ,sest Savisaare eneseimetlemine ja isikukultuse pärast polnud võimalik koostöö . Ka mitteüks Erakond ei tee koostööd Keskerakonnaga seni kuni seal valitseb Edgar I Püha. Väga tabava nime mõtles välja keegi siin kommenteeria .
Vähenõudlik Ants
2013-03-01 14:36:17
vaimustub igasugusest nõmedusest, peaasi et see oleks Savisaare pihta sihitud. Tõepoolest, vaene-vaene Antsuke! Katsu ometi veidi vakka olla!
kriibu
2013-03-01 15:37:08
eestlane, inimene peakski presidendiinstitutsiooni austama. Ei lubanud ma endale ainsatki halba sõna ka Arnold Rüütli kohta tema presidendiks olemise ajal, ei teinud ma seda Lennu ajal, ei tee Ilvese ajal ja ei tee seda ehk ka edaspidi. Presidendil on esindusfunktsioon. President saab manitseda, kiita, laita, tähelepanu juhtida jne. President ei tee seadusi, ei määra toetusi jms. Suhteliselt suurem roll on presidendil välispoliitikas.
President on VALITUD. Kuna meil on esindusdemokraatia, siis valiti ta riigikogus nende poolt, keda me oleme oma esindajateks valinud. Kui presidenti hakatakse otse valima, ei muuda see midagi. Kui on valitud, siis on valitud.
Enn Oja
2013-03-01 16:47:00
kriibule on kaa saand piki pääd sama malakaga nagu selsimes v'aagiagi .
pole olemas sellist rahhvavõjjmu nagu "esindus"rahhavõjjm, se on jõukkude võjjm . ja valind pole nejd pä.ttä k'eegi omal vabal tahhtel, vaid nad on s'inna sokutatud ebas'äädusliku valimiss'äädusealusel . pole isegi oluline et enamik oleks s'inna saand ka põhis'äädusliku valimisekorral ent siis oleks ka allgvõjmalused olld tejsed ning tulemused seda enam .
õjje.nd
2013-03-01 16:47:52
rahhavõjjm - rahhvavõjjm
Ants
2013-03-01 19:12:31
Ei saa mitte vaiki olla.... Kui siin vahest lausa nõmedusi kirjutatakse, sõnavabadus on Kesknädalas olemas , kiitus toimetusele . Kuigi vahel ei saa aru miks minu kommentaar mis rääkis ajaloost ja tugineb faktidele kustutati . Kuid ehk tegi seda mõni Eestis varem mitte elanu kes teab Eesti ajaloost ainult Nõukogude aegu ilmunud raamatuist mis tõele ei vastanud . Seepärast pole mõtet vihastada --kirjutan uuesti .
Tiina
2013-03-01 22:00:01
Väga hea võrdlus Brežnevi ajaga. Sisutühjade kõnede tõsimeelne analüüs "meediaekspertide" poolt. Küllap varsti ilmuvad ka "Teosed" I kd, II kd ... jne. Kogu presidendi vastuvõtu oli Kivirähk väga kenasti kokku võtnud: sead panid frakid selga ja ajasid end tagajalgadele..., et nätsutava presidendi eest uhkelt läbi kõndida.
Jaanus
2013-03-01 22:07:39
Ants ei oska nii pikka teksti kui presidendi kõne läbigi lugeda.
tann
2013-03-02 13:06:28
Tiina arvamusega tuliselt nõus, ei ole rohkem paremat võrdlust - mingi isehakanud president sellist kõnet ette loeb, et eluisu kadus ära, tunne nagu Morgaana juures kuskil kohvil oleks :) Kuni ma ise oma häälega pole presidenti saand valida, pole ta minu president, kes ta sinna toolile upitasid on poliitpätikogukonnad, kelle vastu mul absoluutselt isgasugune usk ning armastus ammu juba puudub :(
|