Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Eesti patrioot toetab Krugmanit

Nn. kesikupropaganda  2012-07-14 13:49:33
Ansipi trummilööjad peaksid ka kursis olema selliste autoriteetide arvamustega nagu Mart Helme, Priit Hõbemägi jt., keda nn kesikupropagandas küll süüdistada ei saa.Probleem närib Ansipi ülesehitatud rahvavastast, omariiklust reetvat reziimi palju sügavamalt, kui mingi "kesikupropaganda" seda kajastab.Aeg on silmad lahti teha.Silmad tuleks avada ka Euroliidu tõsiste probleemide suhtes ning näha ka seda, mida selle liidu ees lipitsemine oma rahvale kaasa toob.

vaagija  2012-07-14 15:31:55
kriibu, meil on praegu natsionaalsotsialistliku-überallestonnervetterjoptvojumatt-postkommunistlikpolitrukkluse kogu eesti rahva eest hooliv valitsus.
Saan aru, kriibu, et vaagija eile õeldud lause sind nii väga üles ärritas. Aga olgu, vaatame siis veelkord lugupeetud Omaani poolt esitatud punktid võimalikult erapooletu ja kriitilise pilguga üle:
Punkt 1. Kõik ju õigesti õeldud, vaagija oma tagasihoidlikkuses oleks ehk pakkunud meile rikkaid 5-10% ja 5-10% ehk meie drastiliselt kahanenud keskklassi, ülejäänud 80% tuleb jagada ots-otsaga kokkutulevate, miinimumpalga saajate, alla toimetulekupiiri rahva, töötute ja prügikastiinimeste vahel.
2. 100% õige ju!
3. Ka ametliku statistika järgi õige.
4. Oleme toiduabi vajaduse järgi Euroopa "parimate" seas.
5. Midagi ei oska vastu vaielda.
6. Seda on ametlikult tõestanud maailma ja Ameerika targad teadurid.
7. Nii see täpselt on. Kõik on juba kalevi alla peidetud.
8. Kas kriibul on oma mõttekaaslaste kaitseks midagi õelda selles küsimuses?
9. Riigikogu liikmete palga tõusu ei saa peatada, nii nagu ka Sandor Liivese palga tõusu, sest seadus näeb ette teisiti. Ise tehtud(endale), hästi tehtud! Seoses sellega meenub KE seaduseelnõu, mille järgi on vaja kehtestada kõrgete palkade lagi ja optimaalne palkade vähendamine kõigile suurepalgalistele läbi ülemaailmselt tunnustatud astmelise tulumaksu kaudu. Aga paraku valitsuse teerull töötab täistöökohaga... rikkad rikkamaks, vaesed vaesemaks...
10.vaagija oma tagasihoidlikkuses jätaks lause esimese poole välja, aga seda õigem on lause teine pool.
11. Selles küsimuses jään erapooletuks.
12. Vastasseisu teravad probleemid ootavad lahendamist.
13. Milleni võib viia selline vastasseis, näeme täna Süürias.
14. kriibu muidugi hõiskab, et Savisaar on selles süüdi?!
15. Nii see on.
16. Nii see on.
Nüüd ootame kriibu kommentaare.

Mull&Moll  2012-07-14 19:14:06
Kõik sõltub maost,mao täituvusest ja massoonlusest mis toimib ja toimetab
jätkuva jätkusuutlikkusega ( massoonide ehk vabamüürlaste sala-võtme-märgu-tegusõna ).
Teatavasti on Euroopa Komisjoni president José Manuel Durão Barroso
endine maoist
( Barroso's political activity began in his late teens, during the Estado Novo regime in Portugal, before the Carnation Revolution of 25 April 1974. In his college days, he was one of the leaders of the underground Maoist MRPP (Reorganising Movement of the Proletariat Party, later PCTP/MRPP, Communist Party of the Portuguese Workers/Revolutionary Movement of the Portuguese Proletariat ).
Füürerkesik ja Siim Sültseekel olid aga Eestis
karjäärikommunistid - vabadusvõitlejad,
nagu ka ajuklimbiga komsomolkusest Põhulõug.
Kui ühest uksest astub välja Siim Sültseekel selleks,
et minna Moskva asemel Brüsselisse kintsu kaapima,astub teisest uksest sisse
veelgi maokam maoist kui seda on ainult. Barroso.
"Loodus ei salli tühja kohta ka mao sopis,"
ütleb massoon ja suur Eesti sõber härra Koon - Sir Knight William H. Koon II, Past Grand Commander of Ohio, 1996, and Right Eminent Past Department Commander of the East Central Department of the Grand Encampment, 1997-2000, was elected Right Eminent Deputy Grand Master at the 63rd Triennial Conclave in Houston, Texas, in August 2006. He was elected Right Eminent Grand Generalissimo at the 62nd Triennial Conclave August 2003 in St. Louis, Missouri, and elected to the Grand Line of the Grand Encampment as Right Eminent Grand Captain General at the 61st Triennial Conclave in August of 2000 in Nashville, Tennessee.
Küsimus.
Kas ka Lemme Krimm tunneb maokat härra Koonu - sir Knight William H. Koon II ?

tegelikult on ES patrioot  2012-07-14 19:14:23
Asjalikud kommentaarid
http://www.youtube.com/watch?v=CDa6xWvLtlU
Sisukas webipäevik
http://www.youtube.com/watch?v=8qGEk112mDo
Mõistab majandada
http://www.youtube.com/watch?v=yHDGlYTgdKE&feature=related
Räägib võõrastega nende emakeeles
http://www.youtube.com/watch?v=LeKZph61iMc
Ja täidab alati valimislubadused
http://www.youtube.com/watch?v=3Kjfs-LkKTE&feature=related

keegi kiitis punarüütlit  2012-07-14 19:33:11
Rüütlil ei ole pähegi tulnud, et eestis saaks kuidagi teisiti.....
http://www.youtube.com/watch?v=LFUqn7bGP78

kriibu  2012-07-14 19:48:14
eks ma siis vastan:
1. Vale. Eestis ei ole rikkaid 10-15%, ka mitte 5%. Ja rikkad ei valitse riiki.
2. Minu teada on meil praegu tööjõupuudus, mitte tööpuudus. Probleem on hariduseta ja seal juures kõrgete nõudmistega töötutes, kes rakendust ei leia. Alkoholism on meil okupatsiooniaja pärand ja ühiskond tolereerib alkoholismi. Mitte valitsus. Probleem on ühiskonna hoiakutes. Keelata ja käskida on lihtne, aga hoiakud kujundatakse kodus. Kui seda ei tehta, ei saa siin küll valitsust süüdistada. Hinnatõus meil tõepoolest on. Turumajandus käibki nii, et esmalt tõusevad hinnad, siis alles palgad ja pensionid. Sest millest peaksid palgad ja pensionid siis tõusma?
3. Ei kujuta küll ette, millistel andmetel meil on 64 00 näljast last, kes sinna kvalifitseeruvad. Kui palju meil lapsi üldse on? Kui vanalt loetakse veel lapseks? Arvudega on kena manipuleerida kui taust on umbmäärane.
4. Mitte iga neljas pere ei SAA toiduabi, vaid (võibolla) iga neljas pere KÜSIB toiduabi. Kas tal seda tõepoolest vaja on, ei ole selge. Mäletate iseseisusaja algust, kus kirikute orgunnitud toiduabi sabas olid kolhoosiesimeeste naised ja partorgid? Mina mäletan väga hästi. Meil tõesti ei olnud ei raha ega süüa, aga KÜSIMA me ei läinud. Saime hakkama. Käed olid otsas ja maalapp kah olemas. Maa toidab alati.
5. Praegu võib tõepoolest näha asotsiaale. Aga ei maksa teemas üle pingutada. Need inimesed on alati olemas olnud. Okupatsiooniajal nad aeti lihtsalt eemale paigust, kus INIMESED liikusid. Oli nii kodutuid, kerjajaid jne. Mitte vähem kui praegu on.
6. Päris nõus ei ole, osaliselt olen nõus. Valimisseadust tuleks muuta ja nimekirjad avada. Kes saavad rohkem hääli, need ka riigikokku saavad. Mitte nii nagu praegu, kus tagatoas otsustatakse järjekord ära, kes riigikogusse pääsevad. Miks Keskerakond on avatud nimekirjade vastu? Mh? Ah?
7. Ma ei ütleks nii. Minu teada on mõlemad nimetatud asjad menetluses. Erakondade rahastamine on muidugi üleüldine probleem, eriti puudutab see refi ja keski, mõlemal on hämarad lood.
8. Enamus lahkub Eestist siiski ajutiselt ja mitte majanduslikel põhjustel vaid kogemusi otsima ja/või õppima. Selline liikumine toimub igas riigis EL-is, Eesti ei ole siin mingi erand.
9. Kuna riigikogu liikmete sissetulek sõltub keskmisest palgast, siis ei saa see väide päris tõene olla. Mina arvan, et riigikogulaste palk tuleks siduda miinimumpalgaga, mitte keskmise palgaga.
10. President ja tema abikaasa EI PEA oma talu rahva kulul. Tehke see endale ükskord selgeks, mismoodi see asi tegelikult on ja siis hakake rääkima.
11. Ei näe probleemi. Eestil ei ole võlga, seega on Eesti paremas seisus kui paljud EL-i riigid. Ja.... mis "tegelikke kohustusi" siis silmas peetakse? Ma ei tea küll ühtegi, mida varjatakse. Peale Kesknädala tuleks ka muid väljaandeid lugeda.
/jätkub/

kriibu  2012-07-14 20:08:52
12. Vastuolusid ei oleks, kui neid ei õhutataks. Vaesed-rikkad vastuolusid ma tõepoolest ei teagi. Võimalik, et seda probleemi hoiavad üleval need inimesed, kes on lihtsalt kadeduse küüsis. Mind isiklikult absoluutselt ei koti, kui palju kellelgi raha ja/või vara on. Eriti siis, kui tal on seda rohkem kui minul ja enamasti ongi teistel rohkem. Ja mis siis? Vastuolude õhutamisega vanade-noorte vahel tegeleb meie kollane "ajakirjandus" (viimasel ajal üha vähem, muide, kui olete tähele pannud), eestlaste-venelaste vahelist vaenu õhutab Keskerakond (Kõlvart, Toom jt). Tegelikult on asi jälle kinni ühsikonna hoiakutes, mis algavad kodust. Muidugi, ma ei arva, et eestlane enne paarisadat aastat hakkab venelast armastama - tõepoolest ei arva,
13. Läks eelmisse punkti alla.
14. Mina elan maal ja mitte linna lähedal maal vaid ikka kohe lausa maal, metsade keskel. Ei näe tühja küla. Kostab laste kilkeid ja hommikuti kirevad kuked. Lehmad ammuvad. Traktorid on põllul. Tühjemaks on jäänud kolhoosikeskuste paneelmajad, need okupatsiooniaja jäänukid. Sealsed inimesed, enamasti hariduseta, ei oska võibolla tõesti midagi peale hakata kui käsku ei anta. Aga vähemalt meil siin pakutakse ka hooajalist tööd. Kahjuks ei jätku töökäsi....
15. Riik ei saa kõike omada. On täiesti normaalne, et põllumajandus, tööstus ja pangandus on erakätes. Kas omanikeks on eestlased või välismaalased, mis vahet seal on? Tööd annavad mõlemad. Välismaalased pakuvad sageli kõrgemat palka ja paremaid töötingimusi kui vaesed eestlastest ettevõtjad. Selles osas ei tohiks nurinat olla. Eestit väljaviidav kasum tuleks välismaistel ettevõtjatel tõepoolest maksustada, Eestisse investeeritud kasum peaks olema tulumaksuvaba.
16. Ei ole nõus. Mina isiklikult tunnen, et elan vabas riigis, vabal maal.

Lemme Krimm  2012-07-14 20:09:09
Ma ei tahagi tunda mitte ühtegi härrat

Lemme Krimm  2012-07-14 21:38:20
Just pangandus, vähemalt üks pank peab olema riigi käes, kuhu rahvas raha saab panna, ilma pankrotti kartmata.
Tööstus peab olema ka riigi käes, vähemalt 50%. Kõik riigile strateegilised tööstusharud peavad olema riigi käes.
Praegu on meie oma tööstus välja suretatud, tuleb see suures osas taastada.
Meie kaupleme vanade kaltsukatega, mida tavalised inimesed osta jõuavad.
Põllumajandus peab ka vähemalt 50% olema riigi käes, sest riigil on Kaubandus ja Tööstuskoda, mis peaks sõlmima riikidevahelisi lepinguid, eelkõige oma põllumajandustootjate osas, loomulikult ka tööstustoodangu osas
Praegu mulle tundub , et see on iga tootja oma asi suures osas, aga peaks olema riikidevahelise kaubanduse asi.

kiin  2012-07-14 21:51:16
Missuguses riigis see tänapäeval niimoodi on, välja arvatud Põhja Korea?

  2012-07-14 21:51:48
keskerakondlased ja nende sabarakud! Ärge teheke ennast siin kommides täis. Vast teist ikka keegi kuulas mida ütles siit lahkuv USA suursaadik Eesti ja eestlaste kohta, amuti teie poolt kiidetud nobelisti ja ka President Ilvese kohta. Kes kuulis, see pidagu meeles ja ärgu targutagu siin.

Lemme Krimm  2012-07-14 21:52:13
Kõigis arenenud riikides

Lemme Krimm  2012-07-14 21:55:26
Mid SEE SUURSaadik siis ütles. Läks oma lollidemaale tagasi ja mis sellest, et ütles

kiin  2012-07-14 21:56:55
Kus planeedil need arenenud riigid paiknevad, kus 50 protsenti põllumajandusest on riigi valduses? Või oskad nimetada mõne USA suurettevõtte, mis on riigi valduses?

kiin  2012-07-14 21:59:20
Või näituseks Sveitsis, Norras. Soomes, Canadas?

kriibu  2012-07-14 22:10:50
Lemme, riigi oma on Eesti Pank. Oled kuulnud? Võimalik, et oled kuulnud ka hoiuste tagamisest? Ei ole? Võta siis teadmiseks, et panga pankroti puhul on eraisikule tagatud 20 000 eurot. (Kui mu mälu ei peta) See peaks ühe armsa rõngassaba meele rõõmsaks tegema, sest kellel rohkem, see jääb ilma....
Ja mismoodi see riik siis põllumajandustootmisega tegeleks, Lemme? Ja tööstustootmisega? Tahad ikka vägisi kreekat teha meile ka.... riigitöötajate arv võimalikult suureks.....
Inimene, hakka PEAGA mõtlema.

Lemme Krimm  2012-07-14 22:13:12
Soomes, kus riik otseselt vastutab põllumajanduse toimimise eest. ka infrastruktuurid kuuluvad riigi hoolde, ilma maateedeta, ilma koolideta ja transpordita ei suuda ükski põllumajandusega tegeleja toime tulla. Peale selle on ka põllumehele antud ka puhkuse asendajad, samuti riikilikud toetused jne.
Soomlane reklaamib igal pool, et ostke kodumaist ja soomlane eelistabki kodumaist. Igas olukorras.

kriibu  2012-07-14 22:19:49
Lemme, eestlane eelistab ka, kui võimalik on. Mina küll eelistan. Ja "Eelista Eestimaist" reklaamist ei ole sa justkui kuulnudki?

kiin  2012-07-14 22:20:05
Kellele siis Eesti infrastruktuurid kuuluvad? Ning maanteed ja koolid?

kiin  2012-07-14 22:23:51
Käesoleval ajal on välismaine toidukup meie poelettitel paratamatult vajalik. Selle odavus hoiab ka omamaise tootja poolt toodetu hinnad suht all. Täielik kodumaise toiduainete tootja monopol kaubanduses lööks toiduainete hinnad üles paugupealt.

Eelmine | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Järgmine

Nimi 
E-mail