Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

On aeg Reformierakonna vastu ühineda!

Tom  2015-01-24 18:24:54
http://www.postimees.ee/3067773/separatistide-liider-tana-alustasime-runnakut-mariupolile kesikud ei tunnista neid kuritegusid Või tunnistate et venemaa on ukrainas agressor, kes tapab süütuid elanikke?

Tom  2015-01-24 18:29:26
https://www.youtube.com/watch?v=jsfGH8JXprE&feature=youtu.be
Siin on veel näha jõledusi, mida venelased teevad Ukrainas. Ukraina sõdurid aitavad inimesi nagu näha. Keskerakond toetab seda ründajat poolt nagu ma aru saan?

tibla  2015-01-24 19:08:12
tore natsid. või õigustate ukrainlaste poolt DONETSKI RAHVA HÄVITAMASt teie fašistide ajud on hästi loputatud. ISEGI SVEITSI tudengid vilistasid ukraina presidend PARAŠA peale. kas te fašistid ei mäleta kuidas PAET ennast sisse rääkis TEATE KOIK ET nn.banderad tulistasid omasid selga ja ka mõnesid miilitsaid maidanil . TE tainapead ei näinud kuidas praeguse ise valitsuse mehed vedasid relvad maidanilt. ÕIGE , Donetski LIIDER ÜTLES aitab. pole UKRAINA MINSKI RAHULEPPEST KINNI Pidanud- KÕIK SEE AEG ON Donetskit pommitatud AGA SINA TOMIKE väike fašistike ei saa enne aru, kui siin Eestis ise jääd RIIGI FAŠISTIDE söödaks. KAS SINA TOMIKE arvad, et kui Narva venelased tahavad oma keeles ( seal on nii ukrainlasi, kui venelasi ja kurat seda teab kes ) siis tuleb sealsele rahvale kallale minna MÄNGISITE TEIE PAET JA TEISED ÄSSITAJAD KRIMMI JA DONETSKI MAHA . Õiget demokraatiat kummardate prügikasti toppimist. aga homme tulen mina TOOMPEALE- ei tuleb pihta hakatavõimustruktuuridest ,neile peksa anda ,prügikasti toppida. jne. KAS SEE ON DEMOKRATIA- UKRAINAS ON MARUTAUD LAHTI JA MARUTAUD ON KA SIIA JÕUDNUD leedu raamatukesed ,kuidas kaevikut kaevata - endil endisest KGB käsilasest president.- nn STERVA .TOMIKESELE JA SEELÄBI KÕIGILE. üks tibla oli isemajandava ja õigusriigi EESTI taasiseseisvuse eest väljas AGA ON FAŠISTLIK RIIK , KUS PÕHISEADUS EI TOIMI JA EI TUNNISTATA. .

  2015-01-24 20:05:58
Ja

  2015-01-24 21:11:23
Ons tibla hull?

tiblale  2015-01-25 07:34:15
Sa kao teiste rahvaste kukilt oma armsale putinoidi-maale,igale poole,kuhu olete roomanud,arvestamata teiste rahvaste tundeid,tekitate ainult probleeme,ise olete samas suurimad fašistid,keda inimkond eales tunneb.Teie ees ja surm järel.Venelased aitasid enne II MS.sakslastel relvastuda,teie õpetasite,kuidas miljoneid süütuid auku ajada,te vastutate valatud vere eest,te vastutate sõja puhkemise eest,te vastutate väikerahvaste hävitamise eest,te vastutate ukrainlaste tapmise eest,te olete ohuks inimkonnale.Kasi koju tibla.

kriibu  2015-01-25 07:53:30
IRL-i kümme sammu, mida nad kavatsevad võidu korral ära teha. Need sammud on: panus Eesti kaitsmisesse, IRLi maksureform, Eesti majanduse kasvatamine, uute praktikakohtade loomine noortele, pensionide tõstmine ja kuni 500-euroste pensionide tulumaksust vabastamine, lastega perede toetamine, erivajadustega inimeste ja omastehooldajate toetamine, elatisraha fondi loomine, haldusreformi läbiviimine ning muuhulgas ka riigikogu liikmete arvu vähendava riigireformi ellu viimine.
---------------------------
Kusjuures täiesti reaalne võrreldes teiste erakondadega. Kesk ajab lihtsalt mulli, sotsidel on pea laiali, ref ei kavatse üldse liigutada. Irlil on vähemalt reaalsed asjad plaanis.

tibla  2015-01-25 09:05:58
Sa kao teiste rahvaste kukilt oma armsa putinoidi maale - räägid enne 2. maailmasõda toimunust ja süüdistad venelasi.- Olis tolle diktatuuririigi suur juht Mägirahva esindaja ja kannatama hakkas sealne rahvas juba peale 1. maailmasõda- Kõikseevõmas ja tark uljanov tõsteti välisabiga troonile- represseerimised , Kirovi tapmine,Šakasvili rahvuskaaslane lõi süsteemi - mida sinagi hukka mõistad.
Ilmselt sa ikka ei tea,kuidas Ukrainas kujunes ühest rahvast 2, rahvust- läbi keele moodustumise ja üksteise vastu õhutamise. Käesoleval ajal on uus marutaud lahti- ja kelle abiga. pole Paraša ühestki leppest kinni pidanud, vaid läinud sealset rahvast hävitama. Pätikombel linnade pihta tulistamine- VÕI PUTIN KURGUS- teile räägiti kogu aeg , . Istuge maha ja pidage nõu.- aga meie omad ainult ässitama. Tea et praegune Ukraina rahvas ongi venelased- SAMASUGUSED KUI MULGID JA SETUD . SUL ON ÕIGUS aga tea sealsed venelased - (ukrainlased)- ei erine oma käitumiselt juudi ja slaavi rahvaste tapjatest. JA KEEGI SIINSETEST EI JULGE SEDA TUNNISTADA- nende ( ukrainlaste) ajaloolaste ajupesu on läinud niikaugele, et SINU JAOKS EBAMEELDIV VLADIMIR PUTINI veri pärit Soome-Ugridest.
OLEN KORDUVALT ÖELNUD hitler ja stalin olid suured õpetajad- aga rahvas pole õppust võtnud- vaid eeskuju

soovitus  2015-01-25 11:07:36
Teadke seda, et see kes tibla all kommibg, ei ole venelane. Lugege veel kord läbi tema kirjutatud kommid ja te saate aru,miks seda on kerge järeldada.

Laine  2015-01-25 11:11:56
Tulid siia kellegi sugulased ja rääkisid,et Ukraina pommitab Donetski rahulikke elanikke.Ta rääkis veel kuidas surid lapsed ja inimesed.Nimetage üht poolt separatistideks või kelleks tahes,teada on see et Ukrainas tekkisid oma pooled,kes kõik tahavad tükikest ukrainast omale.See Jatsenjuk on propagandist - veab oma poole,Porosenko lubas kohe sõjale lõpu teha. Tema saab abi ja toetusi aga ikka toime ei tule. Keegi ei tea tegelikult mis Ukrainas sünnib.Kui Donetskis ongi venemeelsed,aga ikkagi ukrainlased,siis meie,kes tõde ei tea pole kohtumõistjad.Kui venelane nüüd läks ukrainasse,siis on seal kellelgi õigus,kellelgi mitte. Ainult mitte USA-l oma nina sinna toppida.Kes teab mis meist endistki saab - väike maa,võõrväed sees.Milleks arutada siis teiste asja,mida sina Tom küll ei tea.Pole siin vaja lahmida midagi.Mul on isiklikult sellest ukrainast kahju.Veel mõned aastad tagasi vaatasin alati nende rütmikaid kontserte,rahvuslikke.Alati olid nad rahvariietes. Armastan nende ajalugu,loodust,raskeid aegu on nad juba ennem üle elanud.Aga nüüd pole enam seda kõike - ainult häving. Tean seda et see algas MAIDANILT sest osa tahtis EL ühineda.Ja sealt see omavahel löömine algas.Kes praegu süüdi on võta kinni.

tiblale  2015-01-25 11:16:46
Mind ei huvita sinu heitused----ei oleks ei Lenin ega Stalin suutnu midagi üksi teha,kui venelased poleks neid heameelega "aidanud"---miljonid auku,teistelt rahvastelt nende kodumaa,ise roomasite häbi tundmata nende rahvaste asualale,justkui loomad,kellel puuduvad elementaarsed tunded,kasvõi häbitunne...ma ei lähe sinna,kus tapatalguid korraldasin,ma ei ela seal,kus mind põlatakse,ma lähen sinna,kus end hästi tunnen ja ei solva kedagi.Mis puutub Ukrainasse,siis demokraatia ongi see,kus vähemus allub enamusele,seega Donbass ,kui Ukraina territoorium peab alluma riigi seadustele,kui kellelegi see ei meeldi,ta lahkub,mitte ei hakka tapma,ainult venelane arvab,et kus tema räpane kirsa,seal tema "kodu" ja just temal on ainsana õigus muudkui nõuda kuni laipadeni välja.Minge oma kodumaale ja mitte keegi teid ei segaks,mitte keegi teid ei puutuks,käidakse kauge kaarega mööda,et jumala pärast,te taaskord solvumiseks põhjust ei leiaks ja verd valama ei hakkaks.Ukrainlastele aga sügav kaastunne,et olete sellise jäleda rahvaga "vennad".

kriibu  2015-01-25 11:33:15
Laine, ega sa juhtumisi ei tea, kust need rohelised mehikesed Vene uusimat sõjatehnikat on saanud? Müüakse kah kioskis nagu rohelisi kostüümegi?

kriibule..  2015-01-25 12:06:52
..kahju,et eestlaste hulgas on selliseid ajupeetusega lainesid,tema arvab tõemeeli,et tavalisel kaevuril on kodus padja all suurtükid ja automaadid ja tavaline kaevur oskab rakette kasutada kui kaevanduses puuri--pihtas ja põhjas.Demokraatia seadustest teab see laine (nimelt väikese tähega) sama palju kui prussakas viisakusest.Vähemus allub enamuse tahtele,kui võidaks Savisaar--ei hakkaks me tapatalguid korraldama,vaid ohates peame sellele enamuse valikule alluma.Ameerika sõdurid on aga ainult ja ainult sellepärast siin,et Putini isu veidigi pärssida,muidu oleks meie "rohelised mehed" juba tegevuses ja provotseerida venelane oskab,küll leiab põhjuse ka siin sama korraldada,kui Donetskis ja karjuda maailmale,et "rahumeelseid elanikke" tapetakse.

Ka EKRE välistab koostöö Keskerakonnaga  2015-01-25 13:06:57
tsiteeritud Delfist:

"Meie volikogu on võtnud vastu ametliku otsuse, et Kremli-meelses ja vasakpoolses valitsuses me ei osale. Selle all on mõeldud eelkõige Keskerakonda, aga ka ka SDE ja Keskerakonna võimalikku liitu," kinnitas EKRE üks juhtidest Martin Helme Delfile ja Eesti Päevalehele.

Sergo  2015-01-25 14:12:51
laine, millal lõpetad oma valetamise, mingitest tulijatest. See sinu jutt on nii läbipaistev ja venemeelne, et kohutav, et oled eestlane ja räägid midagi sellist. Loe ka teisi lehti mitmest riigist ja ära loe ainult keskerakondlike ja ära vaata TTV. Onsul arusaamised ja mõistmised hoopis teised. Oled tõesti Keskerakonna, Savisaare ja Venemaa mõju all, ei näe mis tegelikult Eestis ja mujal toimub. Vaata ka Ukraina kanalit ja sealt inimeste juttu kes elavad seal kohapeal Donetski ja Luganski oblastis. sealt tuleb tõeline tõde, mitte Venemaa propaganda ja Moskva uudised, mida sa pidevalt vaatad.

Kaupo Mast  2015-01-25 14:50:50
Laine ootab ju vägisi, et Euroopas algaks laiaulatuslik sõda, et venemaa saks seda tükikest Euroopat - Eestit, omale ja sellepärast ta õigustabki separatiste Ukrainas ja kindlasti ka Krimmi okupeerimist. Donetskis on 80% venelsi ja tänu sellele, et seal oli NSVLiidule tähtsad strateegilised tööstused, sinna lihtsalt ei lastud ukrainlasi elama. Täpselt nii nagu pärast sõda toodi Narva elama Venemaalt töölised ja vanu narvalasi oma kodulinna tagasi ei lastud. Laine noomib Tom`i, et midagi ei tea, aga miks sa ise jutustad kui ei tea. Poleks ka vaja rääkida.
Lainel, soovitan tulla Tallinna suvel (jälgigu reklaami) ja näeb ukrainlasi ehetades Ukraina rahvariietes esinemas.

kriibu  2015-01-25 16:41:57
VMK on siis TTV kavast maas? Või ega ma tegelikult ei tea, kas ta praegugi on või mitte. Tean vaid, et seal laua istunud meestest enamus ei seedi Keskerakonda ja lisaks Mäggile on nüüd ka Helmed selle lõpuks välja öelnud.
Saavad sama mõõduga nagu Gräzin? Aus ju oleks.
Ainult, et kes teie eetrit siis täitma hakkab? Ma mõtlen neid, keda ka kuulatakse?

Laine  2015-01-25 16:52:03
Veel kord kuulen kui "hooliv" valitsus on maarahvast - isegi ukrainlased esinevad ainult Tallinnas.Elame ikka päris lagastatud riigis kus kõik,mis võiks ka maarahval olla on ainult Tallinnas.Ja asi seisab ainult selles, et valdadelt on ka rahad viimseni ära näpatud.To Kaupo Mast! Ära valeta eesti rahva provokaator - otsi üles minu kommentaaridest kasvõi üksainus lause,kus ma tahan sõda.Sellised järeldused on teie enda omad,kes minu arvamustest aru ei saa.Ja oma arvamusteks keerate te siin kõikide arvamised,kes ütlevad lihtsalt oma arvamise.Te olete nagu TÕLK,kes inimese arvamise ja kommentaari keerab nii nagu neil vaja on.

Laine  2015-01-25 17:05:11
Kui Martin Helme ei ole nõus keskerakonnaga koostööd tegema,siis pean ütlema et esiteks tuleb tal sinnani üldse saada ja keskerakonna ja EKRE vahele võib juhtuda et saab veel mitu erakonda.EKRE on väike erakond ja üksi valitsema ei pääse.Ei maksa praegu pead veel nii püsti ajada.

kriibu  2015-01-25 17:39:58
Laine, kui Keskerakond valimised võidaks ja EKRE saaks riigikogusse just nii palju saadkuid, et koos oleks neil 51 häält, siis sellise skeemi puhul on Helme avaldus vägagi tähelepanuväärne. Ja mitte hõiskamine. See on teadaanne valijale: kui meid valid, võid kindel olla, et Keskerakonnaga me koostööle ei lähe.
Hea teada.
Nüüd on veel Ojulandi parteil see välja ütlemata. Kui ka nemad selle välja ütlevad, siis on loogiline järeldus: Keskerakond on paaria. KEEGI EI TEE paariaga koostööd.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Järgmine

Nimi 
E-mail