Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Rahu!

rahu,rahu...  2014-04-16 06:58:26
..ütleb see Moskva sabarakk ja avab kummarduste saatel linnaväravad.Astuge sisse seltsimehed,me ootasime teid juba ammu,oleme teinud kõik selleks,et eestlasi alandada ja oma valijaid-venelasi ülendada,sest nad on suuuuuuure rahva esindajad,meie Venemaa sõpruspartei ustavad jüngrid,kes meeleldi teevad raferendumi Tallinna ühendamiseks Venemaaga,rääkimata Ida-Virumaast,sest just meil -venelastel on õigus sellele maale,sest Peeter-I kupil.linnad ehitasime meie,toitsime vaeseid eesti talupoegi,kelledele saatsime ka oma kotipoisse abiks,meie tõime teile tšuhnaadele kultuura ,et te oma muldonnidest maapinnale roniksite ja päikest näeksite.Ainult venelastel on õigus igal-pool,kuhu tuldud õnne ja õitsengut tooma--enesemääramisele,ainult venelane teab,et ahjupeal konutades ja haugile pikalt silma vaadates--saavutad nii õnne kui rikkuse,nii täis toidulaua kui tsaaritari armastuse.Rahu ainult rahu,läks Krimm,tahaks Ida-Ukrainat,tahaks Baltikumi tagasi,Soometki,las me võtame need maad rahulikult,ilma püssipauguta,roheliste mehikeste asjatundliku abiga,meie meeleheaks,Putini meeleheaks,Savisaare meeleheaks,eks tema koos oma jüngritega saa siis meepoti manu,eestlased mingu minema,kui neile selline õndsus ei meeldi.

Õige valimisloosung on:  2014-04-16 07:46:07
RAHA!
Kui miskit tahad saada, siis kolmandik on sulas!

See eelmine...  2014-04-16 07:47:20
...on oma kulunud ja labase mögaga lihtsalt igav.Nagu mingi nurgatagune joodik, luulutab temagi sellest, kuidas Savisaar avab linna või Narva piiripunkti väravad, et sisse lasta vene väed.Ta vaid unustab, et seda tegi klikiiidol K.Päts omal ajal, Savisaar aga sulges teatud seltskonna ees Toompea väravad.
Mida teeb Venemaa Krimmis või Ida-Ukrainas, ei ole nüüd küll Savisaare inspireeritud.Miks olukord seal praeguseni on läinud, selle üle peaks rahustaja oma peaga mõtlema.Ei ole sellistest rahustajatest Putini peatajat ega ole seda ka teistest kiibitsejatest.Ta teeb ikka, mida tahab, vaatamata rahustajate mölale või Savisaare olemasolule.

Seepärast on miljonite inimeste mõttes vaid üks sõna: RAHU!

Enn Oja  2014-04-16 08:02:07
Ettkarile Nobeli rahu 'auinnd !

vaagija  2014-04-16 09:20:01
Kiidan Soome rahvast nende tasakaaluka ja rahumeelse mõistuse eest!

Omaani Sultanaat annab teada  2014-04-16 09:21:00
Миру мир!
See loosung TÖÖTAB hästi!
Selle loosungi abil võitis Brežnev kõik valimised üsna lõdvalt.

see on nii  2014-04-16 09:32:31
Eesti suurima opositsioonipartei mõnitamine on kestnud juba ajast aega koostöös oma suuvoodritega peavoolumeedias.Seejuures tundub, et ajupotensiaal on ammendumas, kus enam kui kolmandiku Eesti ühiskonna suhtes ei leita efektiivset vasturohtu ja seda tingimustes, kus ühiskond on juba väsinud psühhoterroristidest.

HOIATUS!  2014-04-16 10:01:07
Keskerakond ütleb 25. mai õhtul tehtud. Siis kasvab Eestis suitsiidide arv. Kalluta aga, Aeru Endel, Õnge Enn ja neid on veel hulgi. Hea kui nende totakate varjunimede taga peitub üks või kaks indiviidi, Kuid nende kommentaare lugedes, võib küll arvata, et nad seda Keskerakonna TEHTUD üle ei ela.

EELMISELE  2014-04-16 10:17:18
See oleks hea lahendus. Saaksime mõnestki psüühoterroristist lahti. Need rahvavaenlased ei oska ise mõelda ja neid ässitatakse Keskerakonna vastu. Tegelikke riigi reetureid, kes Eestit tükkhaaval Venemaale kingivad, nad kiidavad ja annavad neile oma hääled. Samas sõimavad Savisaart venemeelsuses! Kas Savisaar on selle piirileppe taga? Turakad ei saa vastata, sest nad ei tea. Peavad küsima minema. Ja neile vastatakse, et muidugi on kõikide pahede taga ainult Savisaar. Andke aga ainult tuld, kuniks veel rahval pole mõtlemisvõime taastunud. Korrake Ansipi moodi. Mitte õigusriiki vaid, et Savisaar on süüdi. Niikaua korrake, kuni ise uskuma hakkate. Ja varuge nöörid valmis, et 25. mail oleks teil need kohe võtta.

Kalluta aga  2014-04-16 13:04:53
see kesikute RAHU loosung tahab meile öelda seda, et Venel on õigus oma naaberriikidesse sõjajõul sisse tungida ja neid territoriaalselt tükeldada, aga jumalapärast ei tohi EL ega NATO selle kohta midagi öelda ega mingeid sanktsioone tarvitusele võtta. Ja kui seda tehakse, siis ollakse kohe sõjaõhutajad ja fašistid jne.

Ühesõnaga, Keskerakonna käitumine on tavaline mõjuagentide tegevus. Nende krokodillipisarate tagant ei tasu mingit siirast muret rahu pärast otsida.

vaagija  2014-04-16 14:21:45
Kalluta aga, valesti arvad - sinu loogika järgi peaks Soome Vabariik juba ammu siis territoriaalselt tükeldatud olema - nemad ju ka rahumeelsed naabrite vastu. NATO suhe Eesti Vabariigiga oli seni normaalne - me ei tohi kunagi lasta tekkida korrata 1939. aasta olukorda, kus meid Balti riike nopiti Stalini poolt ükshaaval rajalt maha, sest meil puudus omavahel üksmeel koostööks. Tänaseni olime normaalselt NATO vihmavarju all - kolm NATO reaktiivi turvavad meid piisavalt ilma sõjavõimsuste eskaleerimiseata - kas arvad, et kuus reaktiivlennukit suudavad meid paremini turvata, kui me provotseerime sellega vaid vastast?!? Tasakaalu on vaja - kolmas maailmasõda on tänaseni suudetud vältida vaid peamiste osapoolte - USA-Venemaa tuumapotentsiaali tasakaalustatuse tõttu - see ei ole minu luuletus, seda on õelnud minust tuhat korda targemad mehed üle maailma - seni on suudetud siiski seda gigantset tuumapotentsiaali vastastikku mõistes tasapisi vähendada - mis juhtub aga siis, kui üks osapool otsustab ainuisikuliselt seda tasakaalu tasakaalust välja viia?!?

JAAK  2014-04-16 15:24:37
Vaagija kas sa arvad, et solgikallutaja saab aru ka sellest, mida sa räägid? Vaata Vaagija. Sa ei vaagi ka neid asju päris õigesti. Vaata isegi tasakaalustatusel tuumapotensiaalides ei ole enam nii suurt tähtsust kui enne, kui neid tuumarelvi ei olnud maakerale loodud nii palju, et piisab mitmekordselt see maakera hävitada. Ja just see hoiab praegu tuumasõja ära. Teadmine, et sõltumata sellest, kes ta valla päästab,on see niikuinii sellel planeedil elu hävitamine tervel planeedil. Isegi seal kus pole sõjatander läbi käinud, on suremised ainult aja küsimus, sest see koletu tuumakatastroof radioaktiviseerub kogu planeedil. Suured tuumariigid teavad seda ülimalt hästi. Muidugi väikesed araabia riigid võivad ärbelda, see pole veel maailma lõpp vaid lokaalne probleem.

TO VAAGIJA  2014-04-16 15:32:27
Sa parem tollele kallutajale õpeta milliste ravimitega ta peaks ennast selle kesikfoobia vastu ravima?
Õieti teeb, et aerud nurka viskas. Nää Tamula järvele läksid aerutama ja uppusid. Aerutaja Endel upub veelgi kiiremini, sest ta ei ole päästeteenistuse liige vaid nagu öeldakse linnas liige, aga vee peal m..n

Kõik sulas!  2014-04-16 15:40:00
Ei mingit kolmandikku sulas! Raske majandusliku olukorra tõttu võtab Batka nüüd kõik sulas. Kui ei jõua ise pappi tassida, aitavad teda vihmavarjutüdrukud. Edaspidi nimetame neid rahavarjutüdrukuteks.
Batka Hoolib! No pasaran! Tjehtud!

kiin  2014-04-16 17:05:55
Paradoksaalne värk aga nii see on - vaid vastastikune tuumaheidutus on siin planeedil ainsaks teguriks, mis hoidnud ära järjekordset globaalset konflikti. Hirm kogu inimeksistentsi lõpu ees - nagu Jaak ütleb.

vaagija  2014-04-16 17:31:52
Austet JAAK, olen 99% sinu jutuga päri, kuid ühe koha pealt siiski - see väga oluline tuumapotentsiaali tasakaalustatus maailmas oli seni kontrolli all, kuni oli tuumarelv vaid nende suurriikidest vastaspoolte käes, kes olid ka ise suutelised tuumarelvade ülemaailmse ohu suurust tajuma ja ka tuumarelvade kasutamise eest ise valmis vastutama, kuid mida juhuslikematesse kätesse nüüd tuumarelv juba ulatub (Iraan, Israel, Pakistan jne), siis oleme jõudmas maailmas staadiumisse, kus mitte kunagi enam mitte keegi ei tea ära arvata, millal tuumarelva on omandanud ka kõige paadunum terrorist ükskõik millises maailma nurgas ja mida ta kavatseb sellega ette võtta - veelgi hullem - tuumarelv iga juhusliku terroristi käes tähendab avalööki, mis paratamatult vallandab ülemaailmse tuumasõja ahelreaktsiooni, mis saab lõppeda meie kõigi hävinguga... Selles on ohu suurus.
Sellepärast kordan ja väidan endiselt vastu nendele pistrik-sõjaõhutajatele, kes juba paarkümmend aastat tagasi väitsid, et pärast NL lagunemist peab Venemaal algama tõeline demokraatia ja Venemaa peab jagunema väikesteks rahvusriigikesteks - seega siis vist 170-180ks erinevaks nenetsite-tšuktšide-marilaste-tšuvaššide-tatarlaste rahvusriigikesteks (?!?). Ainult et kuidas siis aatompomme hakata demokraatlikult jagama, mitu pommi igale ühele?!?

blondinka Rachela  2014-04-17 08:25:59
Vaagija, Muigaja jne. on yks_ja_seesama habemega narvakas, kes manab ette malbet nägu, nagu tahax omasoolistele muljet avaldada ja putinismi V6LTSRAHU levikut 6igustada;
Rahu saabub ainult KE putinistidest väljarookimise järel.

JAAK  2014-04-17 09:32:11
Kui sa Vaagija 99% oled minuga nõus, siis teed õieti, et 1% jätad ohu tektajaks terroristid. Mina ei jätaks sedagi. Muidugi terroristide käes on ka keemiarelvad pahandusi teinud. Kuid silmas tuleb pidada seda, et terrorism on ametlikult ülemaailmselt taunitav ja selle vastu võitlevad kõik riigid. Sellepärast on vaevalt usutav, et terroristide kätte võiks sattuda massiliselt tuumarelvi. Üksikud juhtumid võiksid meenutada Jaapanile visatud tuumapomme, kuid see on küll suur katastroof, aga siiski maailma mastaabis lokaalne. Sellised lokaalsed pommitamised ei kutsu esile suurt tuumasõda, sest need pommiviskajad otsitakse üles, kuna sellest oleksid huvitatud kõik riigid. Eks USA kardabki ja võitleb selle vastu, et aasias väikeriigid ei valmistaks tuumarelva. Iraanis olla see peatatud, mis küll on vaevalt usutav. Selliste käes on tuumarelv kindlasti ohtlik. Arvan, et tuumaohu korral ühinevad tuumasuurriigid selliste vastu. Kuid siin on aasia suurriik Hiina ja aina võimsamaks ta muutub ja suurrikide killustumine on küll ülemaailmse tuumakatastroofi oht. Hiina on juba ka kosmoses suureks tegijaks saanud.

VANASTI  2014-04-17 10:16:26
Nõuka ajal lauldi isegi raadios mingis huumorisaates: aatompomm, aatompomm, viska aga Venemaale, viska aga Venemaale. No eks pange Putin helistama Krimmi ja siis raketiga noh nii nagu organiseeriti kindral Dudajevi kõrvaldamine.

vaagija  2014-04-17 10:54:53
JAAK, taas olen põhilises sinuga nõus. Kurioosum on aga selles, et tänapäeval ei pea enam terroristide käes olema massiliselt tuumarelvi - piisab ühestki varastatud või "ülesostetud" tuumapommist, et tekitada kaos maailmas - tuumaseenel ju nimesilti küljes ei ole - kujutagem ette hetkeks, et kas Punasele väljakule maandunud väikelennuk või Kaksiktornidesse sööstnud raketid olnuks varustatud mingi tuumarelvaga - see poleks ju jäänud lihtsalt lokaalseks pisiterroristide asjaks - see vallandanuks ju automaatselt üleilmse ahelreaktsiooni - kes tegi, loomulikult vastaspool, ja lähebki andmiseks, kaineks mõtlemiseks ju aega enam pole... sellepärast peakski nii rängad hävitusrelvad olema eranditult vaid kindlates kätes ja vastastikuse jõu tasakaalustatuse tingimustes, siis võib loota, et vastastikuste kokkulepete alusel on võimalik ka neid surmarelvi ka stabiilsete vastaspoole riikide vahel vähendada. Kui üks osapool hakkaks ühepoolselt domineerima, nagu tegi seda Nikiita eelmise külma sõja kulminatsiooni aegu Kariibi merel USA külje all või nüüd Moskva kartuses Tšernobõli lähistel, siis oleks see suurim oht kogu maailmale. Vabandan liiga räige näite pärast.

1 | 2 | 3 | 4 | Järgmine

Nimi 
E-mail