![]() Ühelegi Rail Balticut puudutavale küsimusele ei saa ausat vastust
to: soovitus
2015-08-02 14:52:08
keegi ei "reeda" kodumaad niisama. Kui ikka pere vaja toita ei kuulu oravate toiduahelasse ja kaks last kaa, siis tuleb otsida kus inimväärne olla. Eestis pole inimväärne elu. Siin juba 15 aastat võimutseb reformikommunistide kriminaalne bande. Aga kodumaal käies kulutan rohkem raha kui soovituse-nimeline rott nii et võta uus Sarvik ja lälla edasi ja vali ikka jobu nimega Taavi!
2015-08-02 14:55:24
Feja Räime kommentaarid on seni küllalt asjalikud olnud.
eelmisele
2015-08-02 15:16:20
Miks nad ei peaks asjalikud olema? Muideks KE on alati väga asjalikud ettepanekud teinud, kuid maffia ei lase neid löögile. Nüüd on võtnud endi oponentide vastu radikaaalsed abinõud. Ühed invaliidistuvad ja teise kukuvad trepist alla ja ei mingit uurimist! krt see on ju kuritegu! Rahvas on magama
jäänud?
2015-08-02 15:17:08
To soovitus paneb taas oh kui nihu – kui oled rõivaslaste fänn, siis süüdista vaid iseennast ja sul pole õigust kobiseda selle kohta, et kellel kõht tühi, on sunnitud paratamatult minema sinna, kus midagi ka hamba alla antakse – nii jätavad noored kodumaa kaitsmata ja rahva iive jääb tõstmata ning põgenevad väljamaale, kus vähegi elu inimlikum, sest nii nagu armastus käib ikka kõhu kaudu, nii ka kodumaaarmastus samuti käib paratamatult vaid kõhu kaudu... süüdistan meie paremäärmuslikku valitsust selles, et meil on Euroopa suurim lõhe rahva elatustaseme järgi ja me mitte ei lähene tasapisi Põhjamaade elatustasemele, et viiekümneaastast mahajäämust tasapisi vähendada, vaid hoopis meie elatustaseme vahe tublide Põhjamaadega isegi suureneb, kahjuks... muide igat riiki kaitsevad paremini kui tankid ja taketid – kodumaaarmastus, patriotism, rahulolu oma kodumaa ja valitsusega ja just sellepärast, et valitsus peaks kogu riigi rahva eest seisma, meil kahjuks see puudub, on valitsejatel vaid küüned enda poole...
2015-08-02 16:01:16
muhahaa- üks kesik arvab, et kui ta soomes lapiga põrandaid pühib, siis ta mingi ilgelt tegija. IRW-IRW
Mul on sust "soomlasest" lausa hale.. oled põlatud kesik kodumaal ja ka sommid vaatavad sind kui sisserännanud orja. Eks see sulle kompleksid ka tekitas.
Tõeleid
2015-08-02 16:02:23
pole vist majandusinimene. Muidu ei ajaks ta sellist jura. Sild pole sugugi ühekordne kulu, et ehitad ja edasi toob ainult sisse. Seda silda tuleb ka ülal pidada ehk hooldada. See on väga suur raha.
Mitte ükski eraettevõtja ei hakka sellist silda ehitama, mis toob miljonites kahju, kusjuures kasvavalt. Sest elanike arv Muhumaal ja Saaremaal väheneb ning silla omahind aina kasvab. Täna käiakse Saaremaal ainult joomas ja tantsimas, kuid ka nende trallitajate arv kahaneb aasta-aastalt. Vale on loota valitsuse rahakotile, sest see on tegelikult rahva oma ning tuleb taluvuse piir, kus seda rahva rahast enam ülal ei peeta. Sama jama ootab meid ees ka RB-ga. Ja miks peaks muhukad ja saarlased olema eelisolukorras ruhnukate, pringlilaste, piirissaarlaste jt saareelanike suhtes? Sild on tervik, seda ei saa kolmandiku võrra kärpida, et odavam oleks. Küll aga saab kärpida laevade ja ülesõitude arvu, sellepärast ei saagi sellised majanduslikult jaburad sillad laevade vastu.
Ida
2015-08-02 16:57:23
kommija 14:52:08! Ma saa sinu jutust nii aru, et ainult need reedavad kodumaa siit põgenedes, kes on näljas ja paljas. enamus eestimaalsed jäävad ju kodumaale, kus on sündinud ja peavad seda maad oma koduks. Sõja ajal põgeneti sellepärast, et oli kartus pärast sõda Siberisse viimist, nüüd põgenevad inimesed, et Eestis on nälg. Mina kes olen pensonär ja pole kunagi tööd tehes saanud Eesti keskmisest suuremat palka, isegi tunduvalt vähem, tunnen ennast küll oma kodumaal inimväärsena. Ükskõik kes teeb valitsust, meie elu pärast 50 aastat okupatsiooni nii kiiresti paremaks muuta ei saa. Kui oled nii tark, siis peaksid aru saama miks see nii on. Võrdle kõike endisi riike kes kuulusid sotsialismi leeri varem ja sa näed, et kõiksl on suured probleemid ja Eesti on nende seas üks paremaid. Kui usud mida räägivad ja kirjutavad keskerakondlased, et valitsusse saada, siis usu edasi. Kui nemad oleks valitsuses ei oleks samuti midagi head (nad ju olid koos reformikatega, mis nad tegid ära?!).
Need kes oma kodumaad-sünnimaad vihkavad, põgenevad siit ja kiruvad taga, kui halb on Eestis elada. Tean päris paljusid kes elavad Soomes, Rootsis, Iirimal ja mujal ja peale parema palga ei ole seal midagi paremat kui meil. Mida rohkem siit ära läheb, seda aeglasemalt tõusevad palgad, pensonid ja sotsiaalabid neil kes siia jäävad. Olete sellele mõelnud. Nii hävivadki eestlased, seda te tahate põgenikud. Ei saa aru mis kodumaast sa räägid kui siit põgenenud oled. Ma ei saa aru ega pole ka kuulnud, mida asjaliku on Keskerakond teinud. Olen siin neilt küsinud, kes on väitnud seda aga kellelgil pole midagi öelda. Mis see tähendab? Samuti ei ole reformikad suuremad kriminaalid kui teie armastatud kesikud. Kes need invaliidistuvad, kes trepist alla kukuvad, mis seost neil õnnetustel reformikatel on? Pole kuulnud. Miks on nii, et kui on oma arvamus ja ei ole nõus keskerakonna arvamusega, oled kohe pätt ja kaabaks või mõne valitsuses oleva erakonna liige. kahjuks eksite ja mõelge kui kedagi milleski süüdistate. Ikka peaksite Targad inimesed ikka arusaama miks meil on palgavahe Skandinaaviaga ja Lääne euroopaga nii suur. Olete mõelnud miks on Lätis, Leedus, Poolas, Bulgaarias jne. palk ja penson veel väiksem. Need kes siit põgenevad ei ole mingis kodumaa patrioodid, kodumaa armastust, ...
aga mida
2015-08-02 17:45:12
mis te oravatest "rikkad penskarid" ja muu selline "patriootide" seltskond siin lällab nüüd siis? Elame vaid üks kord ja kiduda Eestis kus poliitpätid vaid oma taskut pungi ajavad... no pole eriti variant. Läti ja Leedu on meist ka juba paremad. Me oleme riigina auku kukkunud ja mudas. Oleme jänkide kahuriliha ja katsepolügon. Keegi ei taha oma lastele kahuriliha saatust aga eesti ajakirjandust lugedes õhutab sõda kogu aeg Venemaaga.
eelmisele
2015-08-02 18:06:54
aga miks sa siis Lätii või Leetu ei koli- saad madalamat palka ja väiksemat pensioni ja NATO lennukid on seal ka vist palju paremad jne jne. Nad on ju meist kõvasti ees.....
soovitus
2015-08-02 20:56:33
Ida räägib väga õiget juttu, mis kindlasti kesikutele ja nende tallalakujatele ei meeldi. Teadke, aga teie kesikud ei ole kõige targemad ja eriti veel kui vaatad poliitikuid. Muud ei kuule, et meie teeme teisiti, oleme teistest paremad... Kus siis on nende tulemused. Riigikogus pole mingeid teisiti ettepanekuid, ainult üks vingumine ja ärapanemine käib. See riiki edasi ei vii.
Mis puutub Läti ja Leetu, siis nad on palkadega ja pensonitega maas meist SKP on väiksem kui meil. Majanduskasv on Eestis veidi suurem, aga samuti languses nagu meil. Miks see nii on, seda teab igaüks. Jänke ärge sõimake, muidu oleks me juba ammu kesikute sõbra Putini üks ohvitest, nagu Gruusia, Ida-Ukraina. Vaadake missugused väekoondised on koondanud Venemaa "ma kaitseks" lääne piirile. Kas NATO ei või kaitsta oma ida piiri ja neid ida piiri äärseid riike. Kahjuks olete kesikud ja nende tallalakujad nii venemeelsed ja Eesti riigi vastased. Õige kui ei meeldi, minge ida poole, seal on peale Uuralit suured maaalad vabad. Minge enne kui Hiina selle omale saab.
2015-08-02 20:57:24
Miks te Ida küsimustele ei julge vastata?
huvitav küll
2015-08-02 21:01:11
Miks paljudele ei meeldi läänelik väärtus Rail Baltica?
kahjuks!
2015-08-02 22:02:57
eelmisele! kesikud oma juhtidega ja diktaatoriga tahavad igati, et Rail Baltikat ei tuleks. Miks küsite? Sellepärast, et nad ei ole huvitatud sidemetest Euroopa Liidu riikidega, vaid Venemaaga ! Seda on lubanud erakonna diktaator Venemaa raudtee juhile (ega ta muidu Sotši olümpiamängudel Venemaa raudtee tunnusmärkidega jopet ei kandnud), kui riigi presidendi lähedalseisvatele seltsimeestele (-naistele) kui Venemaa juhtparteile Ühtne Venemaa. Kindlasti on ta lubanud Rail Baltika tegemisele untsu keerata ja suuna Venemaa poole võta.
vale Tõeleiule:)
2015-08-02 22:19:06
Kuigi ma pole majandust õppinud on minul siiski ka oma arvamus olemas ja tänu keskerakonnale saab siin iga inimene oma arvamust avaldada,välja arvatud ehk need,kes ropult sõimlevad?Samas on Teie oponeerimine mitte eriti targa ja aatelise-isamaalise inimese jutt.Mind on isamaaliselt ja eesti meelselt kasvatatud ja teisiti ma ei saa.Rail Baltic on Eestile kahjulik ehitis,mis oma olekuga lõppkokkuvõttes Eesti kui riigi hävitab.Mis puutub nüüd Saarema sillasse siis see on siiski samaväärne ühepoolne kulutus riigile kui on seda Muhu tamm,samas vajab iga ehitis ka hooldus kulutusi aga need on kordades väiksemad kui laeva transpordi riigipoolne dotatsioon ehk üleval pidamine.Nii et jah ei tasu musta valgeks teha ja näidata oma...,mida tegelikult näidata ei ole:)Rail Baltic teenib siiski Euroliidu suurkorporatsioonide omanike huve oma maailma valitsemise kavandites,mida siiski öeldi ühes lääne dokumentaal filmis.
soovitus
2015-08-02 22:58:24
eelmisele ja ka teistele kommijatele! Sa ei oska tõesti majanduslikult mõelda ja see ongi paljude kommijate puudus siin, EÕseda mõista tuleb teha omale selgeks majanduslikud alused.
Ei
2015-08-02 23:04:13
saa aru, milles a mind ründad, kui me RB suhtes oleme sama meelt.
Parvlaevade lisaraha tuleb loomulikult kaotada, iga asi peab oma hinda maksma. Läheb pilet 2 või 3 korda kallimaks, mis siis? Vähemalt ei maksa laevade mittekasutajad saarlaste ja muhukate ülearulisi lõbusõite kinni. Kuid elanike vähenedes saab vabalt ka laevade arvu vähendada, sild aga jääb tervikuna kaela. Sillahooldus on odav ainult esimese 5 aasta jooksul, edaspidi saavutab see kasvades märkimisväärse osa. Kui sillaületamiseks nõuda isetasuvat piletit, siis ei jaksaks autojuhid seda maksta ning valiks palju aeglasema laeva. See aga vähendab sillaületajaid veelgi ja silla omahind läheb veelgi kallimaks. Ainult miljonärid suudavad üle sõita. Sild on meie tingimustes ülimalt loll lahendus.
Tõeleid
2015-08-03 00:19:51
Ma ei tea kust Teie oma majandusteadlase kraadi olete saanud aga jutt on küll liiga "tark":) Ma ei hakka teie liiga tarka iseteadvust üle kordama:) aga Saarlastel kui muhulastel on sama õigus sõiduteed kasutada tasuta kui Teil Eesti ranniku elanikul kuigi ma ei tea kas elate Vormsil,Hiiumaal või kus iganes ja ei huvita ka:))) Sild siiski teenib ainult oma riigi elanike huve ja ei ohusta mingil määral Eesti riiklust, samas vandeteooriat järgides Rail Baltik on just planeeritud selleks,et Eesti kui riik,maakaardilt tulevikus ära kustutada ja see on siiski juba ka avalik saladus.Samas on meil normaalne raudteevõrk olemas ja kuritahtlik on väikest Eestimaad ära tükeldada ja tohutut suurt maaala ära hävitada kellegi ahnuse läbi ja lapselike suuruse hullustuste rahuldamisteks.
Nagu
2015-08-03 07:49:47
aru saan, oled loomult kommunist, sest just kommunistid (ja sotsialistid) eelistavad rahakülvamist riiklikust ühiskassast.
Teed olulise vea sellega, et eristad ühe saare teistest ehk ei suhtu saarteelanikesse põhimõtteliselt ja majanduslikult. See tõestabki su majanduslikku harimatust, et sa ei näe pilti tervikuna, vaid teed paarist pisiasjast tundelise üldistuse. Sildu ja tunneleid ei ehitata mugavusest, nad peavad end ära tasuma. Nagu ei maksa pilet Tallinnast Kehrasse ja Tartusse samuti ühepalju. Kui sa aga pooldad üle-eestilist tasuta sõitmist, siis on su taust ka pimedale näha.
irw
2015-08-03 07:51:40
Need kes siin sõimlevad ja rumalusi suu seest vällä ajavad võiks arendada funktsionaalset lugemisoskust esmalt. Lugege Väli Jakko artikkel korralikult läbi ja peate kõigega nõus olema. Ehitatakse kallis asi mida kellelegi meist vaja ei ole. Aga tundub, et selle õnnetu lollaka kaltsupoisiga on ikka ühel pool ja sügisel uus valitsus. Lõpeb reformikommunistide breeznevi mängimine ära. Jõuab ehk veel Lätile-Leedule järgi ja ei muutu mädasooks see vanurite ja parteilaste Eesti mis täna.
Riik on
2015-08-03 08:30:12
selle jaoks,et oma rahvale hüvesid luua.Just hüvesid.Ma ei ole Tartu Tallinna sõidutee laienduse,neljarealiseks muutmise vastu.Kui oleneks minu tahtest siis teeksin seda lihtsamalt,odavamalt ja looduskesksemalt.Vana trassi jätaks alles,mõnda kurvi õgvendaks ja kõrvale rajaks samatasapinnalise tee juurde.Suuremad ristteed,liiklusohutuse suuremaks tagamiseks ringteetega jne.See raha mis nüüd raisatakse ameerika mägede tekitamiste ja laburüntide ehitustele ning rajatava rail balticule,selle raha tõesti kulutaks oma rahva elujärje parandamisse:suurendaks pensione,tasuta hambaravile ja-ühistranspordile jne.Läänelikud väärtused???Kui oleks teadnud,et läänelikud väärtused seisnevad selles,et avalikult võid vabalt ropendada,et pereväärtused,ausus ja isamaalisus,nendest avalikult rääkimine on muudetud juba tabu teemadeks,et võid,inimeste hoiused pankadest oma tasku pista,riiki petta suuremahuliselt,mõrvu sooritada,võimu ärakasutades põhiseadust rikkuda oma valimismängudega ja mingit samaväärset karistust ei järgne,et kuriteo sooritajal ei tekiks üldse tahet kuritegu sooritada,sest sind kaitsevad nn inimõigused...???
|