![]() Sisekriitikud Keskerakonna autoriteeti ei kõiguta!
2012-03-22 09:57:21
Keskerakond, hoidke kokku! Riigis on probleeme küll ja küll, millega tegelda. Eesti rahval on oma riigis järjest raskem toime tulla ja vaesus kasvab. Miks ajakirjandus ei kirjuta probleemidest, mis on tööta jäänud inimestel või kelle palk on nii väike, et raha lihtsalt ei jätku (piirivalve, päästetöötajad jne). Ajalehtedest saab ainult lugeda kui hästi kõik on. Kellel on - kellel ei ole ja kumb pool on suurem? Suurel osal oma rahvast pole jäänud enam mingeid õigusi: kohtuskulud on suured, riigilõivud on suured, kütusehind on ülikõrge, elektri hind tõuseb, igasugused kulud kodule tõusevad samuti jne. Kes meid on juhtinud viletsusse. See ei ole ainult majanduskriis.
Savisaare "süü" on, et ta ei kooguta RE ega kellegi ees. Parempoolse ajakirjanduse Savisaare vastane ajupesu ei põhine faktidele. Terve aasta enne valimisi saame me kuulata väljamõeldisi KE ja eelkõige Savisaare kohta. Ma lähen 1. korda Keskerakonda valima.
muigaja
2012-03-22 10:02:49
Paistab, et "Kesknädal" on väga huvitav ja populaarne ajaleht refi klakööride hulgas. Ööpäeva jooksul juba 78 kommentaari kus suurem osa refi klakööridelt. Et selle artikli pealkiri räägib keskerakonna autoriteedist, siis püüavad klaköörid keskerakonna autoriteeti igati kõigutada. Need kümmekond klakööri on väike kutsade kari, kes oma kondi saamiseks siin uriseb. Eks Keskerakond on kõva pähkel, eriti veel Savisaar, kelle kallal peab kutsakari koos haukumas käima. Selle kohta öeldakse, et las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi. Koertega on ju selline asi, et nad on loodud haukuma. Vait jäävad nad ainult siis, kui nad nina pihta saavad. Siis tõmbavad saba jalge vahele ja kaovad kuuti. Kuid on olemas veel hullud koerad, kes ei jää ka siis vait kui nina pihta saavad. Paraku on selliseid hulle koeri siin haukumas. Sellistega on mõtetu siin dialoogi pidada. Siin saab kirjutatud kommentaare ikka mõistlike inimeste jaoks, kelle silmis Keskerakonna autoriteet on tugev.
vaagija
2012-03-22 10:03:43
diana, ka mina arvan, et Laanet oli väga tubli mees, ta oli väga hea siseminister. Ka Toobal ja Simson on tublid. Keskerakond on demokraatlik erakond ja üksteise kritiseerimine on siin igati lubatud, aga kusagil peaks ikka piir ju ka olema - kui kaugele tohiks minna oma erakonna liikmel oma erakonna kritiseerimisega? Kui kriitika muutub juba oma erakonna vastu töötamiseks, siis kas ei oleks olnud mõistlikum juba ise ennetada seda väljaviskamist ja võinuks ju ise lahkuda - erakonnad on ju vabad ühendused, kuhu astutakse omal vabal tahtel ja ka lahkutakse vabatahtlikult. Aga ühe mehe väljaviskamist nii üle tähtsustada, et kogu riigimeedia seda täis on, on ju rohkem kui kummaline, samas kui seda on juhtunud kõigi erakondadega, ja tosinate kaupa. Toobal on küll kõige väiksem ettur, keda kõik kangesti süüdi mõistmas on, ta ei olnud isegi suulist märkust väärt, kui suured tegijad on kõik peidus - kes häkkis, kes printis, kes oli niiditõmbaja, kelle idee see oli... muidugi, kõrvaltki paistab välja, et tahetakse, et ta taanduks Riigikogust, et siis viis aastat hakkaks kohtuuksi kulutama, tõestamaks, et ta pole kaamel... nii on ju korduvalt tehtud, üks mees taas põhitööst kõrvaldatud, mis sest, et viie aasta pärast kohus õigeks (aegumise tõttu!) tunnistab.
Mull&Moll
2012-03-22 10:16:09
*** NB!!!
http://www.youtube.com/watch?v=8rhvwCxwSaA ... *** NB!!! Strategy for Joining Two Bicycles Step 6Most of us do not weld Because most of us do not have a welder, and perhaps no welding skills, "U" bolt clamps can be used to secure the braces to the bicycles. "U" bolts come in many sizes according to each need. http://www.instructables.com/id/Strategy-for-Joining-Two-Bicycles/step6/Most-of-us-do-not-weld/ *** NB !!! http://www.instructables.com/id/Side-by-Side-Bicycle/ ***NB!!! Riding Solo a Side by Side Bicycle http://www.youtube.com/watch?v=A1nF85TyKXo *** NB!! Side by Side Bicycle http://www.youtube.com/watch?v=ln_oGeGZ2lA&feature=related *** NB!!! 20" sidehack build. BMX bicycle, detail and measurements. http://www.youtube.com/watch?v=Cm-yJGjHhfE *** NB !!! http://farm2.static.flickr.com/1312/1446194708_9904e31beb.jpg?v=0 *** NB !!! http://funcorner.eu/side-by-side-tandem-bicycle/ Ja pappi tuleb ka ilma politrukita nagu ratsahobuse pabulaid!!! Eksjuuu - Jukuuu ??? Eksjuuu - Manni ??? Munakollast harjasvurrudega Bimbo ei osta side by side velosipeedi tüngtranspordi jaoks ei poest ,ei marketist,sest: Ostja küsib Maximas: "Kas teil kärbsepiitsa on?" Müüja vastab aktsendiga: "Meil on singibiitsa, hakklihabiitsa, paprikabiitsa ja kärbsebiitsa meil jei jole!" Pede jõgi on Pedja jõe nimetus pärast Pedja ja Põltsamaa jõe ühinemist 4,3 km enne suubumist Emajõkke. Pede jõe ääres on saun. Brüsselist Pede jõe äärde tulnud Europede istub saunapingil,vaatab oma pedepilguga saunalavale ronivate paljaste ja paljaksvarastatud Eestlaste kõhnasid ja kondiseid pepusid ja mõtleb omaette: "Ilmelik lugu,mida vähem ma mõtlen sellele,mida ma tegelikult nii väga soovin,seda rohkem mõttekaaslasi." Kas ka Sina armastad pigem viriseda ja vinguda kui pededele ja politrukkidele vastu hakata ja mässata ???
arvo ütleb
2012-03-22 10:43:06
seppik on kahepaikne ja olnud seda alati erinevatel ajajärkudel. Võrdväärne roosamannaga.
tänulikus
2012-03-22 10:56:50
kriibu! Sa rarvad või oled jälle "valel teel". Keegi ei vähenda praegust olevat palka, sest eestlased teevad firmades rohkem tööd kui palka saavad, nii tööandjad kombenseerivad kõigile esimese palga tõusu. PALK EI OLENE ÜLDJUHUL VALITSUSEST VAID IKKA TÖÖTEGEMISEST JA TÖÖANDJAST. Esimesega ei ole meil probleeme, see kes tahab teha tööd, saab tehtud. Tööandjad aga vastupidi omal kogu aeg pangaarve kasvab, aga alluvatest suuret ei hooli. Seda peaks ju uurima Tööandjate Liit aga sealt ei ole palju tahta, sest selle eesotsas on ka tööandja ja temagi firmas on väikesed palgad töölistel, endale on soetanud maja, auto, puhkab perega soojal maal ...!
Vaatake kui suur oli tung erakonda kui üks välja visati. Kohe 120 inimest tuli juurde. Ei tea kas need olid Laaneti asemel saaremaalt või kusagilt mujalt. Seda Savisaar ei maini. Võiks juu mainida, siis on näha kust aktiivsus tõuseb. Savisaar ei vasta ju kunagi küsimustele vaid räägib vastu talle meeldival teemal või ei vasta üldse. Seda on näha eriti Tallinna volikogu istungitel, mida olen vahel külastanud kui on huvitavad teemad arutelul, kui on arutelu üldse. Sellegipärast peame olema "tänulikud" Edgarile, ilma temata oleks Eesti Vabariigi poliitika ja tegemised igavad ja hallid. Nüüd näeme kuhu suunas ja mille poole püüdleb üks autoritaarse juhtimisega erakond.
dispuut
2012-03-22 11:16:53
09:57:21! Sinu poolt mainitud inimesed elavad üldiselt veel oma palgaga hästi kui võrrelda 60-70 % inimesi, kes saavad miinimum palka või veidi rohkem. enamus nede palk sõltub tööandjast ja nende eest ei astu keegi välja ega anna abitavat kätt.
Savisaar ei saa loomulikult süüdi olla, sest ta ei tee midagi selleks oma erakonnaga, et elu oleks parem. Kritiseerib aga lahendusi tal ei ole!!! muigaja! keegi kirjutas eespool kes on need kommenteerijad ja uunusta sõna refi klaköörid. See ei tee sind paremaks. Üks aktiivsemaid siin KN kommijaid oled sina ja vaagija. Loe kui palju oelte sel kuul kõikide aretiklite all komminud. Loe ja anna teada. See, et sul on enda kohta huumori meelt võrrelda ennast koertega, see teeb sulle igati au. Vaagijalt küsin, mida head on erialata keskharidusega ja kogemusteta Toobal teinud ISE! Kust paistab välja, et KE võib erakonda ja üksteist sisemiselt kritiseerida, too näiteid. Toobal ei ole väike ettur KE-s vaid sulle vaagija teadmiseks, ta on KE peasekretär ja pealekauba tühine riigikogu liige oma irvitava näoga koguaeg. Mis puutub arvo ütlemisse, siis vaadaku mees ise kuidas ta oma tööga hakkama saab. tema töö tulemusi ei ole kusagil näha. See , et uurimine võtab kaua aega on hea, nii elimineeritakse inimesed kes ei too kasu riigile, inimestele ja teevad kogu aeg pahandusi, mida pevad uurima kohtuorganid ja arutlema selle üle üldsus.
Tiina
2012-03-22 12:10:42
Masendav kuidas meedia kulutab aega ja ruumi ühe opositsioonierakonna tegemistele. Ebaproporstionaalselt suurelt tegeldakse praegu Laaneti teemaga ja seda maksumaksja raha eest ka avalik-õiguslikus meedias - ETV-s! Jaanuaris summutati IRL elamislubade skandaal Keskile annetatud 500euro teemaga. Riigiprokurör lubas uusi väimsaid paljastusi, selleks otsiti läbi 24 tundi erakonna ruume. Kapo riigireeturi teema on ajakirjanduses ka unustatud! Majandusministee4riumis valitsev bardakk - ministeeriumitöötajatest koosnevatele MTÜ-dele raha jagamine oma tööülesannete täitmise eest, maksumaksja kulul toimuvad puhkusereisid?? Aga meediale piisab sellest vaid nupukesi kirjutada. Võimuparteide eetika ja moraaliga on kõik korras. Nad on ju VÕIMUL! Uleriigiliseks uudiseks paisub keskerakonna puhul juba paljas kahtlustus (mida ei suudeta kahjuks tõestada), Rakvere linnapea refi liige Jaadla on kuriteos SÜÜDI mõistetud - kedagi see ei koti. Silmakirjalikkus ja valelikkus valitsevad Eesti riigis, ja see paraku süveneb. Keskerakond on ainus partei, kes valitseval parteinomenklatuuril ja meedial elu ebamugavaks teeb. See on ka põhjus, miks Keskerakonda ja Tallinna TV kogu aeg kotitakse. Elu õitseks kui lill kui vaid seda KESKERAKONDA ees ei oleks.
Enn Oja
2012-03-22 13:08:46
selsimes vaagia oma ...s pole suut taibata et ned nõnnanimetatud 'teisitimõtlejad' pole arvustand erakonda kui karja vaagiaid vaid selle vaagiate karja sussaaninlikku juhtimist ning valel rohumaal juhuslikult ettejuhtund ninaesise pääläsurumist mille tasuks oodatakse kuulekat määgimist .
vaagija
2012-03-22 14:39:07
To dispuut
vaagija ütles, et Toobal on väike ettur selles kirjaskandaalis, kus suured vigurid on kõik aopinu taga peidus ja vaid klähvivad sealt. Aga oma ametis peasekretärina ja Riigikoguliikmena saab Priit hästi hakkama. Lugupeetud Tiinale lisan, et no muidugi - siis kui me kritiseerime kogu riigimeelset kallutatud meediat, et keskidest seal ei räägita ja taotakse palli vaid ühte väravasse - siis saavad nad taas hõisata: no vaadake ainult, teist ainult seal räägitaksegi (mis sest, et ainult negatiivselt)!
Ksotsiaalne passatski
2012-03-22 15:03:00
KESKMÕTE: Keskerakond on endiselt tugev partei oma 13 000 liikmega. Mida arvab sellest vaevalt tuhandik, see ei kõiguta Keskerakonna autoriteeti ega muuda partei programmi, mis on jätkuvalt suunatud Eestimaa inimeste teenimisele.
------------------------------ 90% umbvenelased, kes ei tea keskbande tegemistest midagi 8% eestlastest opakaid 2% eestlastest karjeriste/kriminaale ----------------------------- Техтуд!
Kalju Ein
2012-03-22 15:16:57
Tiina, sa oled elust maha jäänud või vaagija sõnadega öeldud paadunud keskerakondlane, et ei saa aru mis peale keskerakonna veel riigis toimub, Ära loe nii palju vaid saa ka ise milleski aru, siis ei tule sul meelde uit mõtted mis ei vii kuhugi ja nii tammudki oraegu paigal ja kordad koguaeg keskerakond, keeskerakond ...., kallis eggar, kuidas eestlased sind küll ei armasta, mina olen sinu paadunud (?) lakei-klaköör. Küll ma sind kasin, suudlen varbaid ja võtan kaissu. :-}}
Sina Tiinaje ei räägi ju siin Keskerakonna paturegistrist vaid räägid mis teised inimesed väljaspool sinu erakonda teinud on. meie erapoolipoolitud ja-parteitud räägime KN erakonna tõsistest probleemidest. Jaadla kotib paljusid minusuguseid ja eriti Tiina sind. Sulle meedib see kiilaks suure kaabuga ja imala naeratusega mees. Kindlasti meeldib, ma ei kahtlegi selles. Kui sa Tiina oled meessoost, siis seda enam. Kotida on vaja TTV-d ja keskerakonda, siis saab nii mõeski veel pikapeale INIMENE! vaagijale mõni rida. Kui Toobal on väike ettur, las siis need suured tulevad välja seal aopinu tagant. Ehk pead sina end üheks peidus olijaks. Olen kuulnud, et kõige tätsamad on erakonnas esimees, peasekretär, juhatus. Ah õige kõige kõige tätsam on esimehe järel aukohus!!! Priit oma asjadega ei saa hakkama, kui poleks Edgarit oma klakööridega-lakeidega, oleks Priiduke purgis. On keda ette panna, kui erakonnas läheb midagi nihu, ja siis saab öelda, et meiepeasekretär on noor, kogemusteta ja kogenumatu. vaagija, küll ikka on kesikutel raske, kõik on nende vastu: meedia, ajakirjandus, eestlased enamuses .... See, et pall läheb ühte väravasse on seepärast, et kommitakse Kesknädalas. On õiglane. Miks ma pean siin kritiseerima teisi erakondi, seda teen teistes väljaannetes.
maali maalt
2012-03-22 16:31:10
Kahju, et meie inimestel on nii lühike mälu. Kõik on ära unustanud Savisaare poolt välja kuulutatud Balti keti, Rahvarinde, IME ja palju muid sündmusi. Kindlasti ka kõik kes siin sappi ja pori loobivad käisid ise ka Balti ketis ja öölaulupidudel laulukaare all. Nüüd aga kõik laulavad hosiannat nendele, kes tollal lasid koerad laste peale, kes tollal parteikoosolekutel lubasid ustavad olla NLKP-le. Mis on lahti meie rahva vaimse tervisega? Hirmujudinad tulevad peale, kui neid sülge ja pori loopivaid kommentaare lugeda. Milline vihkamine! Inimesed usuvad meedia poolt tekitatud ja võimendatud skandaale. Kõik väljaanded on ju refide käes ja nendega manipuleeritakse rahvast.
Proff
2012-03-22 16:49:45
Muidugi oleks tore, kui Keskerakonna sees oleks esindatud oma vähemuskillukesed või rakukesed. Tegelikkuses ei saa tänase poliitilise seisu juures Keskerakund seda endale lubada. Olukorras, kus Reformipartei ründab pidevalt Keskerakonda kogu valitsusmeedia ja Kapo struktuuride vahenditega ei saa Keskerakond lubada üksikliikmete ambitsioonide nuumamist.
vaagija
2012-03-22 16:53:52
Kalju Ein, miks sa valetad? Kus ja millal ma nii ütlesin?
Aopinu taga olijateks pean neid, kes häkkis võõrasse arvutisse, kes printis need välja, kes oli niiditõmbaja, kes oli idee autor ja mis eesmärgil seda komprat edastati. Härra Kalju Ein! Kus olid siis, kui eesti rahvas Rahvarinnet, Balti Ketti, IMEt jne tegi? Kes olid nende ürituste organiseerijad?
Volvo-Kallo
2012-03-22 17:23:00
Oi batuški-oi matuški, nu küll Ets tegi mulle alles toreda teene, pannes mind Vakra poisi pomoks. Rainer käib mulle nüüd poest pidevalt lauluõli toomas...muideks päris oma papi eest ostab seda va hundijalavett. Olles korralik mentor ja õpetaja, pakun ka poisile kärakat.
Vahel käeme müüda pialinna massinaga autusid mõlkmas...poosile one kua vaja ralli õbetada......nuuu kiil jaa sõrmm lähvad õege pehmess, piab nüid massnaga
kriibu
2012-03-22 17:48:53
Olen sedapuhku isegi vaagijaga nõus. Selles osas, et Toobal on kirjaskandaalis väike ettur elik vahendajamees. Nüüd on ju välja tulnud, et Onksion nuhkis kõigi Savisaart umbusaldanud inimeste järel.
Samas, vaagija, kas sinul ei teki samasugust küsimus kui mul: kas erakonna peasekretäri ongi vaja ainult selleks, et Edgar I Püha ise ei peaks oma "valgeid" käsi määrima? Jaako Väli sõnadega öeldes ta ju teab, et kapo on talle väga lähedal. Ma kardan, see mees läheb hulluks ja seda ei soovi isegi mina teisele inimesele. Kuigi see inimene on tülgastav. Kas tal tõesti ei ole kedagi, kes temaga rääkida saab? Nojah, paranoik ei usalda ju oma liha ja verd ka....... Raskeks läheb teil temaga, ma arvan.
Kalju Ein
2012-03-22 18:12:45
maali maalt! me ei ole ära unustanud ja käinud oleme samuti igalpool. Ei olnud Balti keti , Rahva rinde, ärkamisaja lauluväljakud jne, ainult Savisaare organiseeritud ja tegemised. Seal oli tol ajal palju tegijaid ja palju asjalikumaid inimesi kes nägid savisaarest palju rohkem ette. Juba siis püüdis see mees näidata, et ilma temata ei suudeta midagi teha. Too maali maalt ehk arvab, et ka Isamaa laulud olid savisaare sõnadele ja viisile tehtud ja laulis keegi keskerakonna ööbik, kes praegu on pndus Lindakivi keskuse direktori asetäitjaks, mis alal ei tea. Eelmisel suvel oli lauluvälajkul suur rahvapidu, kus mälestati Eesti taasisesisvumist, Seal osales väga palju inimesi Eesti paljudest paikadest ja mitmest rahvusest, seal oli ka turiste, keda ei olnud, oli Edgar savisaar. Miks tema ei jõudnud sinna, miks kunagi savisaar ei taha panna pärga Vabadusristi juurde tähtpäevadel, miks Savisaar ei osalenud seal küüditamise aastapäeval, Miks Savisaar ei osale võiduparaadidel ja presidendi vastuvõtutel. Milles asi, miks ta eirab kõike neid sündmusi, kas ta ei taha kellelegi "halvas valguses" ennast näidata või milles on asi. jah selles on sul õigus, et Savisaar oli tõeline kommunist, kes esines ülistus loengutega NLKP- st partei konverentsitel, oli produktiivne artiklite kirjutaja ajakirades ja ajalehtedes Partei teemalistel. Koertest ja üliõpilastest on kirjutatud ausalt siin juba palju varem, mitte mooniutades, nagu maali maalt siin tahab vihjata.
Kuidas on nenede kommide sisu kes onkesikute kuulekad, kas nende kõneviis on viisakas ja tatti neil ei lenda!!!! ma usun, et kui on olemas oma arvamus, siis meeia ei mängi mingit rolli. Seda on näha kommides. Järgmisele kommijale. praegu ongi igas erakonnas väikesed algorganisatsioonid, samuti keskerakonnas. on maakondades, mis jagunevad veel valdade ja isegi külade kogukondadeks. Poffil on viimane lause eriti rasvase ütlemisega. Vaat see on tõde! Vaagija! mis ma valetasin ja millal? Räägin seda mida sa kirjutanud oled. Rääkisi aopinust, aga rohkem midagi. eks korda, kes käis arvutis,kes tõi kirjad, kus need asusid peale toomist, kes neid lugesid, kes oli niiditõmbaja, kus neid kirju edastas ja kuhu jne. minanii täpselt ei tea, ootan kohtu järeldusisuure põnevusega ja süüdlaste karistamist. IME-t ma ei teinud, ülejäänud aegadel olin tallinnas, näiteks Balti keti aeg olin Harjumaal Tõdva kaupluse juures, Olin veel Toompeal intritega vastamisi ja teletorni juures Vene sõduritega juttu ajamas. Istusi n tihti Googoli tänavas rahavarindelastega, arutasime asju. Kas sa ka vaagija tead, mis oli Genf49 ja kes seda üritust vedas ja mis tehti. Neid organisaatoreid oli palu, neid on siin mõtetu üles lugeda,. Nii palju vüin öelda, et paljud on savisaarele seljakeeranud ja läinud oma teed ja teinud eesti eest rohkem kui Savisaar ja sina vaagija ette kujutate. Keson tööl majanduses, kes riigitööl, kes kõrgkoolides õppejõud jne.
sahinad
2012-03-22 18:16:17
See on tõsi, et KaPo on savisarel väga lähedal, väga lähedal. Varsti saame teada sensatsioonilise uudise. Oh,lobisesin välja, ei oleks tohtinud.
muigajale
2012-03-22 18:51:59
Pikk kommentaar teil kirja pandud, aga mingit iva ka soovisite siinviibijatele edastada?
Mingitest klakööridest saame juba mitmendat korda lugeda....on teil paranoia selle osas, et kes keskerakonnaga nõus ei ole, need on kohe kellegi klaköörid? Te ise, muigaja, ei ole siis klaköör? Keskerakondlik klaköör? Vean kihla, et vastust ei tule....või kui tuleb siis muigaja kopeerib oma ühe ja sama kommentaari jälle siia. Kunagi oli siin samasugune mingi "otsustaja" nime all.... |