![]() Yana Toom – naabritüdruk sai superstaariks!
mille...
2014-06-04 08:56:44
...üle te okupandi järeltulija rõõmustate? Kas selle üle,et teie esivanemad tulid siia tankide järel,sõites üle selle maa põlisrahvast,nende soovidest,nende tavalistest elutavadest,teid sai siia nii palju,et eestlane lämbus teie blatnoi kultuura all / eestlased ei taha minna sinna,kus teid palju ees,sest teie elukorraldus on niivõrd vastu võtmatu,teie matslik lärmakus,maitsetus,ümbritsevast mitte hoolivus jne.on sundinud eestlasi oma maal aina koomale ja agressiivsem pool tungib aina peale,seletades seda teie suure "vene hingega",mis ometi (võrreldes teiste kultuurrahvastega) ei talu tegelikult mitte üht rahvast enda kõrval,kes ei suuda elada nagu loomad karjas.Teie sõnavõtud PBK,s olid äärmiselt ebameeldivad,teie võitlus eesti keele vastu viis koguni sõnavõtuni,et eesti keel ei võida kunagi ja mis on üks tühine Tammsaare Puškini kõrval.Ja selline ebakultuuritu inimene julges trügida Euroopasse,aga tiblast polegi muud loota,see te olete ja selleks jääte,sest peremehetseda teiste rahvaste kodumaal oskavad ainult venelased.Teie ema on aga sõna otsese mõttes okupant,kes siia oma jäledat kommunismi transportis,kõige inimvihkajalikumat ideoloogijat maailmas.Kommunism hävitas palju enam inimelusid,surus alla kõik ,kes ausalt nägin selle koletusliku ideoloogia verist ja laipadest haisvat palet,hävitas intelligentsed inimesed,viis nad koonduslaagritesse,kus nende üle pandi valitsema kurjategijad,eks need inimesed ongi kujundanud praeguse vene rahva,sest ainult sellega on seletatav teie ülbus ja nahhaalsus teiste rahvaste kodumaadel võitsemisel."Kurjuse Impeerium" on teiesuguste kasvulava ja mul on sügavalt kahju,et selline inimene läheb venelaste poolt valituna (mida ongi muud sellisest rahvast tahta) KUltuurrahvaste sekka.Mingi superstaar te pole ega selleks ka saa,põlgan südamest.
tõdeja
2014-06-04 09:41:31
Kaks kurjamit on siin juba esinenud... Kas nõnda jätkubki, rumalad kaaseestlased? Kas niiviisi avaldubki kõrgekskiidetud "eesti kultuur"?
Juhan
2014-06-04 10:32:49
3. juunil eetris olnud Tallinna TV saates „Vaba Mõtte Klubi” seadis Hardo Aasmäe europarlamendi valimistulemused kahtluse alla ja tegi seda üsna veenvalt. Miks peavoolu meedia sellest vaikib, miks kapo ja prokuratuur ei tegutse?
Tuhajuhan
2014-06-04 10:50:45
Vaata Juhan, mina olen juba ammu kahtluse alla seadnud Keskerakonna eestimeelsuse ja ma ei saa aru, miks prokuratuur ja kapo ei tegutse juba kesikute kallal.
to Tuhajuhan
2014-06-04 11:05:39
KE on kõige eestimeelsem, nii palju peaks kirjutada ja lugeda ning mõelda oskav inimene ikka aru saama.
Heh
2014-06-04 11:10:41
Üks lühike kommentaar kommentaar Delfist siia:
--- Mina Kremli onupeg 04.06.2014 10:47 Ei meie ei lähe Venemaale elama vaid Venemaa tuleb siia ja siis peate lääne käpaalused kuskile putku panema.Vaadake juba koht valmis see juhtub varsti. --- Käesolevaga SOOVIN PALJU ÕNNE KÕIGILE EESTLASTELE, KES HÄÄLETAVAD ÜHTSE VENEMAA POOLT.
I Maria
2014-06-04 12:11:45
ei ole see Yana Toom mingi superstaar ega kampaaniameister. Võibolla tõesti keskerakondlased seda niimoodi tõlgendavad jaa kutsuvad. Meile ta ei meeldi nii kaua kui ta ei täida Eesti Vabariigi poolt tehtud seadustega ja töötab snendele vastu.
Kõige kummalisem on see, et meil on nüüd Euroopa Parlamenti saadetud saadik, kel ei ole kõrgemat haridust ja kes on määranud eesti keele ja eestlased hääbumisele. ma ei saa ajakirjaniku küsimusest aru. Mis tähendab mõjukas poliitiline dünastia, kui üks inimene on linnavolikogus ja teine Brüsselis. Sel juhul on ka Savisaar mõjukas dünastia, kuigi me seda nii ei pea. Savisaar ise linnapea (endine peaminister, minister, riigikoguliige9, exabikaasa riigikoguliige, tütar oli linnavolikogus, poeg on praegu linnavolikogus. Selliseid näiteid võiks rohkem tuua ja mitte ainult Tallinnast. Muidugi See on Yana Toomi poolt ema suhes abematus, et ta olla oma ema tütar. Kindlasti sai ta eestlastelt kirju. Kas või omad erakonnakaaslased õnnitlesid ja näiteks siin kommijatest vaagija ja ohmoon kindlasti õnnitlesid. Lõpuks ei ole ilus Indrek Tarandit võrrelda Savisaarega ja solvata teda poisikeseks. Tarandil on suur poliitiline kogemus, palju kordi suurem kui Yana Toomil.
Kahtleja
2014-06-04 14:23:17
Kas Yana on ikka nii võimas tegelane, et ta ..."on määranud eesti keele ja eestlased hääbumisele". Vast on eestluse hääbumisele määranud ikka meie kauaaegsed juhid eesotsas Ansipiga.
Tõnn
2014-06-04 18:10:43
Hariduseta sovjett.
Savisaar audis
2014-06-04 19:31:05
Sellised valitsevad nüüd keskerakonda. Edgar Elmarovitš ei saanud arugi, kui erakond oli kaaperdatud.
mis arvata
2014-06-05 07:42:47
Eks Yana Toom on ise oma imago meile kujundanud ja seda on nüüd igati võimendanud oma väljaütlemistega mõned keskerakondlased ja ajaleht Kesknädal oma intevjuuga. Kahjuks ei saa seda nad aru. kui nimetavad Yana Toomi superstaariks ja üheks poliitilise dünastia esindajaks.
Võibolla peaks nüüd keegi seda kuvandit hakkama meile põhjalikult seletama, et me aru saaksime. Samuti ei meeldi kuidas Yana Toom oma ema maha salgab!!!
muigaja
2014-06-05 10:58:36
Loen kommentaare ja näen, et igasugused Tuha-Juhanid, Mariad ja anonüümikud on siia räuskama tulnud. Teie räuskamine ju annab tunnistust teie fašistlikust mentaliteedist. Ei tohi Brüsselisse minna vene juurtega inimene. Aga Tallinna volikogus istub mustanahaline neeger ja esindab seal eesti rahvast. Kas Eestis on siis neegrite geto, et neeger on linnavolikogusse pugenud. See oli nüüd võrdlev kõrvalepõige. Aga Eestis elab ju üle 300000 vene rahvusest kodaniku ja tegelikult oleks tulnud Brüsselisse saata kaks venelast. Aga Tuha-Juhanitele meeldib õhutada rahvustevahelist vaenu muidugi vaid ühe rahvuse kohta. Aga miks sa Tuha-Juhan ei räägi neist saksa paruneist, kes eesti rahvast mõisatallis 700 aastat nüpeldasid ja eesti tüdrukute kallal tarvitasid esimese öö õigust? Nüüd kaabite jätkuvalt sakslaste kintse ja kingite neile ammu kinnimakstud kinnisvara. Te Tuha-Juhan ja Maria olete värdjad, sakste tallalakkujad, olete huvitatud rahvustevahelise viha õhutamisest. Te elate kivimajas, mille püstitasid venelastest ehitajad, kes said siis närust palka. Te saite omale kivimajas korteri erastada ja olete nüüd miljonär tänu neile venelastest ehitajatele. Katsuge nüüd omale väärikas korter osta? Kinnisvaraärikad teevad teist eluaegse võlglase ja veel teie lapselapsed peavad tasuma kinnisvaraärikaile. Yana Toom on igati väärikas saadik europarlamenti. Ta on aus ja otsekohene, vahel ütleb seda, mis kibedalt mõjub eestlastele, aga mis on tõsi. Ta ei lähe valetama, et eesti lapsed elavad priskelt, ta räägib kui madalad on meie pensionid ja töötajate palgad. Avaldan täielikku toetust Yana Toomile.
tead.ame.es
2014-06-05 12:34:49
muigaja, miks sina räuskad siin koos anonüümikutega. Sulle kohe mitte ei meeldi räusata aga ikka seda teed.
Nüüd selgita seda fašistliku mentaliteeti. Unustsid ainult mainida, et kõik eestlased, kes pole kesikud on fašistid. Kas sa oled veel pealekauba rassist, et ei ole nõus musta mehega, kes elab Eesti Vabariigis ja on Eesti kodanik, /muuseas neeger oled ise, solvamise pärast/. Mul on praegu ja oli nõuka ajal musta nahavärviga sõpru. Miks sa ainult kaks venelast Brüsselisse tahad saata. Uhke oleks kui seal oleks neli muust rahvusest seltsimeest. Savisaar ja CO lootsid, et nad saavad kolm kohta ja siis ollekski olnud kaks, nagu sinu soov on, Yana Toom ja Mihhail Stalnuhhin! Mis ajast sa Tuha-Juhan oled? Mitu korda sa oled kasutanud esimese öö õigust? See näitab tegelikult kes sa muigaja oled. Kardad venelasi ja tõestad taga Yana Toomi väidet eestlaste hääbumisele. tea seda, et häääbuvad sinusugused värdjad, eestlased jäävad kestma veel väga kauaks.
Eva
2014-06-05 12:42:25
Tubli ja kaine jutt muigajalt. muidugi saan ma aru ka mõne nördimusest, et kuidas nii et europarlamenti venelane ja veel selline nobeda suuga Jana, kes julgeb vahel ytelda välja seda mida me ise ei julge või teeme sosinal, ja asub kähmlusse kapoga ja yldse imelik et keskerakonnalt nyyd ei olegi eestlasest saadikut europarlamendis, see muidugi häirib veidi. nii ikka ka ei tohiks olla. aga noh kogu see valimine sinna oli yks suur sobing, ma usun Hardo Aasmäed, mis siin sobimaailmas ikka enam arvata või loota või oma suud eriti pruukida.paistab et ysna tyhi töö ja vaimunärimine.
jüri
2014-06-05 13:10:21
Yldse Eva /Yeva) oled tõeline Venemaa ja muulaste patrioot. Sa aga ei saa om ytlemistega ligilähedale pma iidolile Yana Toomile. See mida sina Jeva teed on tõeliselt tyhi btöö ja vaimunärimine. Puudub ainult inu loosungid Keskerakonnale ja tema juhile, Suurele õpetajale ja Käskijale. Loodame, et jõuad ka seda veel teha!
Ardo Aasmäe on minu SUUR SÕBER ja ma pole temaga alati nõus. Sina vastupidi jumaldad Edgarit, Yanat, Mihhaili (Stal...) ja oled neile truu. Põlvitad nende ees ja suudled jalgu. Nii teevad siin teisedki, nagu vaagija, muigaja, Aadu ja mõned kommijad veel kes esinevad pidevalt erinevate nimede all.
Katrin
2014-06-05 17:03:53
Miks on see küll nii minul ja kidlast paljudel eestlastel. Kui keegi ütleb halvasti või solvab Eesti Vabariigi või eestlaste kohta, on tunne, et need inimesed on pahased , et meil on oma iseseisev Eesti Vabariik. Nüüd leiavad need solvajad, et meil on Eestis kõik väga halvasti ja selles on kindlasti süüdi president, riigikogu ja valitsus. Kõik nad töötavas meie vastu ja ei taha midagi head oleks siin väikesel eestimaal. Kõiges on süüdi veel Euroopa Liit, NATO ja teised rahvusvahelised organisatsioonid. Kas siis oleks õigem olla Venemaa mõju all ja juhtuks sama mis praegu toimus ja toimub Ukrainas. Kas ikka on vlitsus süüdi, et meil Eesti Vabariigis ei taha paljud tööd teha, et põgenevad välismaale ja siis kurdame, et riigi eelarve on väike. Ei jätku raha pensonäridele, lastele, invaliididele. Tallinnas peame igal aastal teid parandama, selleks ei jätku raha. Võiksime selle raha eest korralikult teed ära parandada ja poleks muret 10 aastaks. Miks peavad mõned erakonnad pidevalt kritiseerima valitsust, teisi erakondi, poliitikuid, majandusinimesi, seejuures pole neil endil midagi kontsruktiivset ettepanekut. Tihti ainult jutt, millel pole tõepõhja all. Miks mõned inimesed teisi sõimates koguaeg, teatud inimestele toetudes, populaarsust koguvad.
virulane
2014-06-05 18:19:54
Toetan igati Yana Toomi ja ühinen täielikult Muigaja arvamusega.Siin on palju sapiseid kommijaid ja tuha-juhaneid ja mariasid,neid on igas ühiskonnas.Mariale:Yana ütles õigesti ,et eesti keel ja eesti rahvas hääbuvad tasapisi,ütlen sama,praeguste noorte eesti keel on nii jänkistunud juba,et aru saada raske ja varsti on pool eesti elanikkonnast Eestist minema plaganud.Yana ütles valesti või,sm Maria?Kadunud on kommentaariumist oja enn,selle peale kergendusohe.
2014-06-05 18:25:29
Mu ema on rahvuselt venelanna- ei saa aru Toomi põhimõtetest, veel rohkem ei saa aru ta keskerakondlastest kes eesti rahvusest (kuigi neid vist polegi enam Keskerakonnas eriti)
viljandlane
2014-06-05 19:00:37
tähendab kui oled virulane siis toetad kesikute venestamis poliitikat. Mina olen ka Virumaalt maalt pärist ja seal küll ei hääletanud keegi eestlastest Keskerakonna poolt Ida Virumaal tulid kesikutele hääled Kohtla-Järvelt, Narvast, Sillamäelt ja Narva-Jõesuust. eks see virulasest kommija on venelane ja venemeelne.
Eva
2014-06-05 20:44:46
kuule katrin, sa oled ju päris naljakas naine, mis jutt see nyyd siis oli mis sinu suust välja voolas.Igatahes nii rumalat jama Jana kyll ei aja kui sina.Ja stalnuhhin on ju eesti keele opiku koostanud ja vene elanikkonnast suure hulga eesti keelt õpetanud rääkima, Narva heaks paljuu teinud, mul seal sugulased, nemad räägivad, et ta on seal ka eestlaste hulgas väga populaarne alati olnud.Selliseid pajueestlasi, nagu sina aga põlgab iga aus eestlane.
|