Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Rahvale pakutakse hapusid viinamarju

tõeleid  2006-10-11 09:21:57
ilvesel oli tunduvalt suurem rahvatoetus, kui see tegelikult valimiskogus oli. kõik küsitlused on pidevalt näidanud suurt ilvese populaarsust. nüüd ta sai sinna kuhu ta oleks saanud otsevalimisega palju suurema protsendiga. kes teda sinna ei taha, see peab sellega lihtsalt leppima. asju mida muuta seaduslikult ei saa, nendega tuleb leppida. ta on eesti president, nii nagu enne oli konstantin, lennart ja arnold! selle võiks endale pähe taguda ja rohkem respekti.

madis  2006-10-11 09:31:08
Armas Peeter, Rüütlit ei ole kunagi laimatud, tugineti faktidele, mis lükkasid ümber küll parteisse astumise aasta, astujate tegeliku arvu (mitte klassitäis poisse nagu härra ütles), pildid kadrioru läbudest, mis mind kui kodanikku solvasid, sest president või tema lähikondlased pidid läbudest teadlikud olema. Kui mind pannakse kümneks aastaks istuma ning seda mulle kunagi tulevikus presidendiks kandideerides ette heidetakse, siis kas see on laim või fakt? Ilves ei ole Rüütlit laimanud, kui keegi seda üldse tegi siis meedia, ilvese pooldajad, kuid mitte ilves ise. KINNIMAKSTUD ARVAMUSKÜSITLUSED? Kas teil on fakte, tõestusmaterjale? Kui ei siis ärge laimake! Teie arvamus ei ole rahva arvamus. Kes ei mõelnud nii nagu ei mõelnud nii nagu rikkurid olid Ilvese arust mustad? Kas ta on nii öelnud? On ta seda välja näidanud? Ärge valetage! Ainuke kes praegu inimesi mustadeks ja valgeteks, vaesteks ja rikasteks kategoriseerib, olete teie. Niipalju ilkumist ning mõtetud möla pole tükk aega lugenud.

Peeter Känd  2006-10-11 12:00:45
To:madis 1. Kui väidate, et laimamist tegi Ilvese meeskond, siis on ju ikka laimatud, seda aga kampaania peamehe teadmisel, siis vastutus lasub ikka korraldajal Ilvesel. Näide: kui Keskonnaministeeriumis on pahandusi, siis minister astub tagasi ja tunnistab oma vastutust. 2. Tänan, et olete minuga ühel arvamusel, et meedia on paremale kreenis ja kui president hommikutelevisioonis tunnistab kogu rahvale, et ka tema on tulevikus parempoolsete ideede kandja, siis ei ole see erapoooletus kodanike suhtes, vaid parempoolsete s.t. rikkurite poliitika jätkamine, aga nüüd presidendina. 3. Mina olen üks isik rahvast, või vaidlete vastu. Seda, et igal kodanikul on õigus lehti lugeda parempoolsete poliitikute populistlikke kõnesid kuulata, selle alusel järeldusi teha, ja seda on ju ka uus president lubanud. Või jälle vaidlete vastu. 4. Kui mõõdukad eelmistel Riigikogu valimistel tellisid arvamusküsitlused, siis kõik küsitlused näitasid küsitluse tellija suurt edu. Kuhu see edu jäi valimistel? Mõõdukad said vaevalt 5% künnise kätte. See tähendab arvamusküsitlused ei saa pädeva rahva arvamusena esitada, nagu seda parempoolsete erakondade poolt tehti. 5. Parempoolsed on ju rikkurite esindajad, või vaidlete jälle vastu ja kui Ilves ennast tituleerib hommikutelevisioonis parempoolseks, siis loogika ju ei eksi. 7. Mina nimetaksin oma artiklit ikka üheks rahva arvamuseks. Olen ju rahva hulgast. Võimalik, et see ei meeldi parempoolsete ideede kandjatele. 8. Ilkumist Rüütli aadressil Teie aga mölaks millegipärast ei nimeta. Ei tea miks.

poogen  2006-10-11 12:59:20
"„Ta olevat valitud presidendiks Eesti rahva poolt“. See väide on suurim vale, mida Ilvese suust olen kuulnud." <-- selle tsitaadi juures on naljakas see, et kui Rüütel oleks presidendiks saanud, siis oleks seda sama öelnud Rüütel ning ikkagi oleks umbes pool Eesti rahvast seda häbematuks valeks pidanud.

Magnus  2006-10-11 13:06:48
Vaid väga naiivsed inimesed võivad meieaegseid rohke rahaga kinnimakstavaid arvamusküsitlusi võtta täie tõe pähe. Äri lokkab kõikjal, ka avaliku arvamuse uurimises (õigemini - suunamises). Seepärast ei maksa arvata, et isegi täiesti range teadusliku põhja peale rajatud arvamusuuringud oleksid Tõde. Need on vaid vahend, mille abil kujundada ja dirigeerida seda, mida nimetatakse avalikuks arvamuseks. Võrdluseks rahvapärane valede gradatsioon: väike, keskmine ja suur vale ning "statistika".

jaan kaer  2006-10-11 13:34:35
pole lihtne olla känd

vadim  2006-10-11 15:50:14
see on põhjamineva keskerakonna viimane lootuskiir, et presidenti valitaks rahvahääletuse teel. et vanad ja vaesed ning lollid ja vaesed valiksid nende kandidaadi, kuna nende demagoogia on kõige arenenum ning nende ajupesumeetodid on kõige majanduslikumad. sorry mehed, ma olen ka tänapäeva eesti mõistes üsna kesise sissetulekuga noor inimene, aga süüdistan ma ainult iseennast ning teie nõrgad lubadused mind lõksu e püüa

dima  2006-10-11 15:54:02
hahhaahaha. see on nii absurdne populism ja demagoogia, et on raske üldse mõista, kuidas keegi seda käma uskuma saaks jääda. Magnus, praegu oled nr1 mees oma jumalate ning kirikuga (edgar ja erakond!) statistikat laitma , aga kampaania ajal lahmiti rüütli toetusprotsente vasakule-paremale. kaasaarvatud Kesknädalas. nii et mokk maha ja edasi teenida! alusta näiteks sellega, et sa ei oota järgmise rahasüstiga valimisteni, vaid mine tööle näiteks.

Peeter Känd  2006-10-11 18:43:04
to:poogen 1. Mul on hea meel, et ka Teie tunnistate seda hr. Ilvese valeks. 2. Räägime ikka uue presidendi valedest, mitte sellest, mis ehk oleks olnud. 3. Küllap oleks öeldud, et valijate kogu valis - nii nagu õige ka on.

Peeter Känd  2006-10-11 19:12:32
to:vadim 1. Mulle tundub, et Teie küll poliitik ei ole, sest ükski poliitik ei ütle, et rahvas on loll. Ammugi siis, kui valimised on tulemas. Siis ikki kiidetakse rahvast. 2. Olen Teiega nõus sellega, et Keskerakond on kogu aeg toetanud presidendi otsevalimist. Küll aga see tõendab veel kord, et uus president valetas, kui teatas, et teda valis rahvas. 3. Tegelikult olen mina ka tavainimene, aga antud juhul käib jutt ikka Ilvese esitatud tsitaatidest.

Peeter Känd  2006-10-11 19:30:16
To: 09.27.57 "tõeleid" 1. Nõus väitega, et seadust muuta ei saa. 2. Nõus väitega, et president on meil viieks aastaks valitud. 3. Ei usu väidet, et rahva poolt oleks Ilves valitud. 4. Kas oled nõus väitega et valitud president on väliselt sotsiaalne - sisult parempoolne. 6. Eesti rahvas elas üle ju ka kommunistliku riigikorra, küllap elab üle ka valetajast presidendi.

trussik  2006-10-11 22:05:25
Kuule Känd. Said artikli valmis treitud. Rahune nüüd maha. Terve maailmaga sa niikuinii võidelda ei suuda. Mis sul häda on? Said mõlemad oma koosa kätte. Sai ka Ilves just sinu lemmiküllitise poolt. Räägi mida sa arvad. Kas oli vajalik ja mõistlik välja tooma hakata Ilvese esivanemate juhtumit, väidetavat seotus erinevate luureorganitega, väidetavad venna homoseksuaalsust, lahutamist endisest naisest jne. Loe paar valimiseelset KN läbi ja ütle mida arvad? Kas nii peabki olema? Kui sa tõesti nii arvad, siis oled sa tõesti endale õige koha leidnud KN "kolumnistina"

aadolf  2006-10-11 22:12:22
pange googlei otsingusse peeter känd ja saate aru, millise idioodiga meil tegemist on. see tropp on igalpool kommenteerinud igat artiklit ja teda mõnitatakse ikka täiega.

to trussik  2006-10-12 00:26:30
Fakt 1 - rahvas peab teadma, kust tema president põlvneb, sest ta peab saduse järgi olema eesti kodanik. Lapsendamisne ja üle vene piiri smugeldamine tuli ilmsiks ju tänu kesknädalale, või saate nimetada mõne teise sültumatu väljaande, kes tutvustas presidendi genealoogiat kusagil varem? Fakr 2 - seotus USA luurega külma sõja ajal on fakt, sest töötamine Vaba Euroopas tähendas USA luure teenimist võitluses konkureeriva N.Liidu vastu. Fakt 3 - vend Andres on seotud homoringkondadega - ja mis siis? Aga presidedniks kandideerides pead seda tunnistama, sest sa oled rahva juht ja rahvas võtab omaks needväärtused, mida sina ja su pere kannate. Fakt 4 - THIlves lahutas oma esimesest naisest ja esimeste laste emast skandaaliga, soovimata talle rahasid maksta. Alles siis, kui rahvas hakks nurisema, summutas süüditsued, On loomujlik, et presidendiks kandideerides see välja toodi ja seda veel mitu korda meenutatakse, kuidas ta erinevate naistega presidendi vastuvõtul käis - küige naeruväärsem oli see, kuidas tema USA proua eesti rahvarõivais kohale ilmus. Miks ta ei tulnud indiaanlased riietes? Siis tuli ilves emaga, siis ´üksi, siis preili Eveliniga. Nii võib, aga nii ei kujune kindlasti eeskuju rahvale. Ja Faks 5, mida te siin pole nimetanud - põhiline on ikkagi riigivara örastamine Toompea lukskortei näol. Kui Savisaart mõnitatkase 500 000 tuhande sularahakrooni maksmise eest suvila eest, siis Ilves pidas vajalikuks erastada korteri ilma rahata - erinevalt tuhandetest sundüürnikes, kellel seda ei võimaldatud. Ja siisveel see et pidas naist üleval maksumaksja raha eest, elades samal aja lteise naisega... Ei noh, võtke oma presdiendi terviseks, kaine peaga ei kannatagi nii inetu käitumisega esihärrat välja!!!

eestlane  2006-10-12 08:46:30
jajahh,jälle mina.Kas Savisaare süüks midagi peale Keila-Joa ka pannakse?Kommunismist ärme räägime,see oli tolle aja režiim ja mida kuradit heietada,noh ja mis veel--

malle  2006-10-12 10:34:15
üle pika aja üks sisukas ja väga tabav artikkel. õnneks on jäänud veel neid, kel silmad lahti ja kes aru saavad, mis tegelikult toimub. tänud autorile, ja ärge pange pahatahlikke kommentaare tähele.

vadim  2006-10-12 16:04:07
kas sa viibid toesti elust nii kaugel et ei tea:vaesed ,vanaduset nodrad,hariduseta,tookohata jne.inimesed hääletamas ei käigi.Ei loe nad kalleid lehti,ei vaata televiisorit,ei huvita ned miski peale oma kohutäite.Nendel suunatud propaganda tulemus on 0.Kui see vastupidi oleks,miks siis erakonnad,kes on KE vastu,seda ei kasuta.Ei ole motet toestamatut möla ajada,et KE toetavad ainult vaesed, harimatud,debiilsed.Muidugi kui see sinu enesetunnettostab ja sa ennast rikka ja ilusana tunned.Saan aru ,et ka enesetunne on väärt mille nimel voib endale sobivaid vahendeid valida.

am  2006-10-12 16:04:17
Ma võin ehk aimata mis silmaklappidega inimesed need on kes selliseid artikleid treivad, aga kes neid sisukateks ja tabavateks nimetavad...., no andke andeks ei saa aru

Peeter Känd  2006-10-12 17:17:08
to:vadim 1. Kõik me saame kunagi vanaks, ka Vadim saab vanaks. See aga ei tähenda aga seda, et kõigil mõtteergsus puudub. 2. On teostatud uuring, milline on erakondade liikmete haridus ja selle skaala järgi on Keskerakond hariduselt kõige ees. 3. Kindlasti on ka selliseid inimesi, kes vaevalt ots-otsaga välja tulevad. Keskerakond valutab südant ka nende eest ja püüab nende elujärku parandada.

Peeter Känd  2006-10-12 17:24:39
to:am Mulle tundub, et eestlased on jagunend kaheks. 1. Ühed on parempoolse (rikkurite) poliitika pooldajad 2. Teised (tavainimesed) vasapoolse poliitika pooldajad.3. Kuna rikkurid siin ju ei kommenteeri, siis erinevate vaadete vahel võiks dialoog olla. 4. Mina pigem ootan, kes minu väited, mis on üles ehitatud hr. Ilvese väljaütlemiste baasil, ümber lükkab. Seni pole selliseid väiteid olnud. 5. Järeldus on üks - ilmselt on see siis tõsi, kui vastuargumente ei leita.

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail