![]() Teeme parem Rail Estonia! Vaidlevad Jaanus Karilaid ja Tõnis Palts
paltsu
2014-02-12 07:23:46
on ju lihtsalt ärikas, mis poliitika tema on..
Enn Oja
2014-02-12 08:00:47
mitte ej saa aru mikks jahuda l'aenudest millegi ehitamiseks kuj se ehitatav ennast ülttse ära ej tasu ? kass Jaanus akkaks ehitama võllgu sellist maja kuss 9/10 kortteritest võj r'uumidest jääb ette t'eada tühjaks ?
mikks peab võrokas ja sörvekas k'innimakksma minngite aappsallaste õhhkulennutatud milljonid ?
Ennule
2014-02-12 08:15:39
kas türi tallinn tasub ära? põlva tallinn? EI TASU. see on solidaarsus, et igas maakonna on t´raudtee
..
2014-02-12 08:17:49
ok, saartele pole ehk mõtet, aga mandrile kindlasti
Enn Oja
2014-02-12 08:33:51
kuj sa oleks viittsind lugeda 'eelmisi lehhti ja minu k'omme sis juba teakks et Viljandi-Tallin ja Pärnu-Lelle liinid ej tasu ennd samuti ära . isegi kuj kaubavedude arrvelt p'üüda p'uudujääkk katta . sest sääl ej liigu sedavõrrd palju kauppa . ja seda ej liigu sellebärast et s'äälgandis ej toodeta midagi nii mahukat ja palju et p'äävas oleks vaja kümmnejd kaubaronnge .
samuti pole õjgustatud ka Tallin-Riisibere otts . kaguEestis võtaks ma kohe üles Kojdula-Valga rautte ja üsna t'õen'äoliselt mõne aasstabärast (pr'aegu vel mõni ronng p'äävas seda õjgustab) ka Kojdula-Tarttu lõjgu . sest nejjd lõjkke pole mejjle lihhtsalt vaja . Paldiski-Tallin lõjkku on vaja ning selle osa võjb edaspidi isegi suureneda . ja kujjgi Muuga sadama osadähhtsus k'augemas tulevikus vähäneb, vajadus rauttejäräle jääb . et kaupp liigub idast l'äändä sis tegelikult onngi mejl vaja kaubarauttena Narva-Paldiski lõjkku ja l'õunasuunal Tapa-Valga lõjkku . Kojdula-Tarttu esiallgu säjlib ning seda saab ka kasutada kuj varud'eena . parimini saakks igaükks rautt'eede vajadusest aru siis kuj ta vaattaks tühhja kaartti (kust tänased rautted kustutataks) ning koos esitataks ka võjmalike ühendusjoonte makksumus . usskuge minnd, se uus rautt'eede kaartt kattuks tänasega ajnult Narva-Paldiski ja Tarttu-Valga lõjkkudega . kõjkk muu on puhas jura .
reformiohver
2014-02-12 10:23:13
Mitte ei saa aru, miks küll Lääne-Euroopas ja isegi n-ö Kesk-Euroopas hoitakse raudteid käigus kui mingeid elusooni. Enn Oja ülisuure tarkuse järgi võiks ka vähekasutatavaid maanteid üles kaevama hakata ning liikuda ühest kibbutzist teise kopteritega.
Enn Oja
2014-02-12 10:38:34
oled sa säl kunagi ise käjjnd ? siis teakksid kuj tihe sääl liikklusonn ja palju rahvastelab . ja oleks v'eelgi tihedam kuj mägäsid vähämoleks .
vaagija
2014-02-12 11:31:27
Jah, see Haapsalu raudtee taastamine on tõesti raske küsimus - see olnuks reaalne, kui raudteerööpad olid veel maas, aga pärast seda, kui lasti ärikatel olemasolevad rööpad vanarauana miljoniteks teha, raske seda taastamist uskuda ... enne on vaja inimesse investeerida ja kõige esmatähtsam on, et ta kodumaalt ära ei põgeneks ... ja alles siis, kui meid juba nii palju on, võib tekkida vajadus uue raudtee ehitamiseks. Siis on lootust, et raudtee end ka majanduslikult ära tasub, vastasel juhul, nagu ka uue plaanitava Rail Balticaga, peavad meie lapselapsedki sellele veel pealegi maksma jääma.
Oleme endale äraspidist riiki ehitamas, kus kõike teeme valepidi - kõigepealt ehitame riigi tühjalt seisvat betooni Euroopa rahadega (võlg on võõra oma!) täis ja siis hakkame mõtlema, et kas peaksime lapsi sünnitama hakkama, kes seda "betooni" kasutama kunagi hakkaksid ... Või nagu Jüri Mõis targalt viimasel "Vihaste ettevõtjate" konverentsil ütles: "Kogu maksuseadus tuleks kompleksselt ette võtta ja suundumus peaks olema see, et ettevõtja ja töötaja maksustamine võrdsustada. Praegu on see üle kahe korra ettevõtja kasuks. Räägitakse, et vaja on astmelist tulumaksu. Astmeline tulumaks on ammu olemas, ainult valepidi - ettevõtja kasuks ja töötaja kahjuks!" Töötaja maksab 57%, ettevõtja 26% (?!). Ja mitte nii, nagu ütleb Tõnis Palts: "Keskerakond tahab kehtestada edukate töötajate maksu. Keskerakond tahab ettevõtjaid täiendavalt maksustada ettevõtte tulumaksu näol." Nojah, eks härra Paltsi järgi tuleks siis ka neid 85 superrikast ärimeest, kelle käes poole maailma rahva vara, näiteks Eesti moodi tingimustes ettevõtte tulumaksust vabastada, nad ju edukad töötajad (?!). Korduvalt on kõlanud väited, et vaeseid on vaja toetada vajaduspõhiselt, aga need on ainult sõnadeks jäänudki. Ja kui nii võtta, siis on ju ka tulumaksuvaba miinimum mittevajaduspõhine meede alla toimetulekupiiri vaeste toetamiseks - tulumaksuvaba miinimumiga ju premeerime samuti ka kõige rikkamaid (!). Õige, ja selle vastu ongi olemas üks ja ühene kõige enam demokraatlikes riikides levinud solidaarne VAJADUSPÕHINE meede vaeste-nõrgemate järeleaitamiseks - see on astmeline tulumaks!
Kesikutel endil kärsad kärnas ja raha kaob eiteakuhu
2014-02-12 12:01:33
Keskerakondlikele vanadele kommunistidele ja nende vihmavarjuhoidjatest lakeidele on jõukohane ainult vinguda ja süüdistada.
Ikka keegi teine peab majandust turgutama ja parimaid maksulahendusi leidma.....ikka keegi teine on süüdi. Karilaid vaadaku oma Tallinna slummi olukorda ja linnarahva käest keskerakonna võimubande poolt röövitavaid maksusid. Ja Karilaid vaadaku ka , kuhu keskerakondlik võimuhäda need maksud libistab? Mingi umbkeelse kooli põmmpeade arvele, kes riigikeelt ei taha omandada.
kuule partsijopski
2014-02-12 12:52:27
kuidas siis sinu IRLike seda majandust turgutab:) Parts ütles ikka IRLi kohta hästi - jobukari!
Rein
2014-02-12 13:51:02
Kuidas sa Oja mägesid mägädeks siis hääldad. Kindlalt ju seal E - täht sees.
Eino
2014-02-12 15:19:14
Kannatage RB ehitusega pisut,on levimas palju odavam ja kiirem raudtee eihituse variant.Ei kasutata maapealset muldkeha ,vaid raudtee eitatakse 1,5-2.0 meetri kõrgustele vaiadele-estokaadile ja kiiruseks kuni 600 km.h.Ei mingeid ristumisi ega ülesõite..1 km hind ca 5.o milj.dollarit maapealse ca 50 milj dollari vastu.Uurige Inglaste ja jaapanlaste käest
Enn Oja
2014-02-12 15:37:36
ma ju annin paar lehhte tagasi viitte kus kõjkk äälikute muuttumisest kirjas . aga ejj, Rejjn ej viitsi lugeda, t'alle peab kõjkk otse suhudoppima . ja 'enne vel suu lahhtidegama ja pärast k'innivajutama . uvitav kas ta ise seda ka s'eedidasuvatseb ?
oops!
2014-02-12 18:11:53
Rail Estonia uuestitegemist tahab kas loll või suli. Samanimeline nuhtlus masseide, orrisonide ja krosside osalusel läks Eesti rahvale piisavalt kalliks, et me ehk ei peaks seda kooliraha uuesti maksma. Kui Kross ministriks teha, siis oleks Rail Estonia 2.0-il muidugi jumet:-)
Haapsalu Raudteejaama Tagasi
2014-02-12 19:08:09
Uskumatu!
Te olete FB vestluse mu lehelt kopeerinud ja isegi ei tee märkamagi, et küsida?
Enn Oja
2014-02-12 19:36:45
lugege kujdas Arnis tunnistab et Rejjlbooltik pole rahhva uvides:
http://www.aripaev.ee/?PublicationId=d5676704-9e89-47f2-9809-1e3dad8c6ad5
A.S.
2014-02-13 05:19:42
Kas ei peaks Tallinn Haapsalu raudtee taastamisel lähtuma tõdedest, et raudtee (eriti elektriraudtee) on tuduvalt keskkonnasõbralikum ja ohutum? Investeering loodusesse on aga investeering tulevikku.
Enn Oja
2014-02-13 07:59:28
kujutan täjtsa ette kujdas Parsu porga.nd vurab l'oodussõbralikult Tallinast Aapps'allu, 1 miljonär vagunis . sest ajnult tema suudab ossta 100€''makksva pileti . lisan et mull on kommbeks arrve omagahjuks vähändada .
kiri
2014-02-13 08:21:06
riik ongi kallis, autostumist tuleb vähendada, kogu ühistransport n pealemaksmine. vaata mis Leedo laevadega toimub? on see ratsionaalne?
Enn Oja
2014-02-13 11:08:52
ejj ole . sellebärast arrvangi et vähämalt v'eondus peab muuttuma isedasuvaks . ej saa nõnna et erinevatele saartelesõjttjate piletid p'eavad suuresosas k'inniblekkima ka virukad ja võrokad . kujj ülttse minngist sotsjal`ismist rääkki sis näjttäks ravinduses sellest lahhti ej saa kujdagi . sest osa mejsst on juba sünnilt kuttseliselt ajjged ja sandid . nejjd kujj elujõuetujd me kohe mätt'asse ej löö sest se sotsjal''isstlikult ülalbeettavate arrv ejj ületa vel mejje taluvust . aga kujutage ette kuj se osa oleks 10 korrda suurem ?
sellebärast ma soovitangi sellist põhimõtet et abirahadeks peakks minema kinndel osa 'eelarrvest . kess selle piires tojjme ej tule sis 'avaldan kaasstunnet' . inime on siisski osa l'oodusest ning l'oodusel tuleb lassta ka ennast ise korraldada, mitte aga kusskil kabinettides ettegirjutada kes tohib elada ja kess mitte . mõni võjb nüüd arvata et 'kujdas me sis sellise näruse palgaga välljaduleme ?' . ka seleljaokks on mul lahe.nd olemas . palkka tuleb makksta rohhkem OTSE kättä . makksudest ej p'ääsä, sellebärast peakks tojjmima tarrbimis makks . maksu s'uurus olekski selline et ta kataks kogu elanikonna ülalbidamiseks vajaliku . lihhtsamalt'ööldes oleks se sotsjal''isstliku ühiskassa osa vähändamine ning rahaeraldamine isikutti elamiseks vajaliku võjmaldamiseks . tarrbimis makks onn öhendatud makks, säl on sees käjjbämakks, tulumakks, sotsj''aalmakks jt pisemadmaksud ent oma olemuselt oleks se võrrdeline . kuj pr'aegu k'eegi teenib mustalt vällja 1200€, puhhtalt saab pärast makkse kättä 500€ ja peab sellega tasuma elamise ja lõbude'eesst sis minuettebanekul saakks se sama tööttaja kättä 1000€ (200€ lähäks välttimatusse sotsjal''isstlikku ühiskassasse) ja edasi on juba isiku ennda asi palju ja mida ta tarrbib ning selleg'audu maksab . makks aga lähäks nõnna et pool osstja omavalits'usse ja pool müjja omavalits'usse . mitte aga kusskile kavalansu auguga sukas'isse . liiduvabariigi 'eelarrve moodustaks omavalitsuste 'eelarvete summa . mujdugi tähändaks see ka võjmu kanndumist rahhvagättä ja JUSST SEE ONNGI P'ÄÄBÕHJUS MIKS ARUKAD MAKSUD POLE MEJJL VÕJMALIKUD ! ehhk: leppige sellega miss onn ja jätkake selle sitaunniku ilustamist . aga ärgä rajssk inisega sest te ise olete selle valind ! |