![]() Reinsalu sai 12 kuuga 6-kordseks miljonäriks
Lemme Krimm
2009-03-18 18:32:29
Mulle tundub, et panin täppi, ega muidu mõni mees siis ei tunne puudutatud.
Algkooli ikka võiks ära lõpetada
vaagija
2009-03-18 18:53:57
to Saatan - //Mul see koguaeg olemas, ainult KE-lt ma sama ei tähelda.// - seda minagi lootsin, kui sinu vastust Jukule lugesin, kuid paraku vist vara rõõmustasin, lugedes nüüd edasi sinu neid muda-mula kommentaare. Lähen nendest haisukottidest kaarega mööda, kuid vastan sulle võtmes, nagu sa ise ütled - edasi jätkake ise. Algatuseks küsin - kas see mudalaim sind ennast ära ei tüüta ka - kas kõike seda ülikoolis õpidki? Hariduselt olen sinust kümneid kordi madalamal, mul vaid Siberi eluülikooliharidus, kuid nagu õeldakse, ega haridus... Jah, sina ei ole esimene, kes mulle ütleb, et kas Savisaar on minu Jumal? Vastan: ei ole Jumal, see kes on erakonna eesotsas, on tegelikult teisejärguline, kui tema asemel olnuks näiteks Ratas, Oviir, Simson, Eesmaa või keegi teine tubli kesk, oleksin ma endiselt KE pooldaja, sest esmatähtis ehk primaarne on erakonna põhikiri ehk suundumus poliitilisel maastikul, st KE puhul tema tsentristlik inimesekeskne sotsiaalset turumajandust eelistav poliitika. Kuna praegu on esimees Savisaar, siis pooldan teda, sest tema kogu ühiskonda stabiliseeriv poliitika on mulle vastuvõetav. Edasi - olen enda jaoks välja mõelnud isegi sellise võimaluse, et millisel juhul näiteks ma lahkuksin Keskerakonnast? See juhtuks siis, kui näiteks Savisaar on endiselt esimees, aga ta muudaks erakonna poliitika paremliberaalsesse parempoolsusse. Isiklikult ei oleks mul midagi näiteks Ansipi või Laari vastu, kuid kuna nende poolt viljeldatav poliitika on, nagu näen, Eesti riigi jätkusuutlikkusele kahjulik, seepärast pooldangi vaid Euroopas domineerivat sotsiaalset turumajandust.
vaagija
2009-03-18 19:13:41
to märkus - kõige õiglasem tulude vähendamine kogu ühiskonnale on astmelise tulumaksu kehtestamine - ka kõrgepalgalistele riigiametnikele ja riigikogulastele oleks see õiglane tulude vähendamine.
arno
2009-03-18 21:00:52
Rohkem kui sada kommi kellegi korterisahkerduse aadressil - on ikka mille üle piike murda??? Lugesin vaid viimast lõiku ja mulle jäi silma vaagija ülistuslaul Keskerakonna PÕHIKIRJALE... On alles tõeline LIHTSAMEELSUS... Ehk jäi Teil oma "siberikomandeeringu" ajal aega ka süvenead NSVLiidu PÕHISEADUSSe(konstitutsiooni)? Eka olnud sealgi nii ilus ja halearmas jutt, et igale lugejale oleks pidanud HÄRDUSEST vesi lilmanurka tulema... aga TEGELIKULT??? Eks ole ju keskajast pärit ütelus: Paber kannatab kõike? Mis väärtus on paberile kirjutatud BLA_BLA_ BLal kui tegelik elu NÄITAB hoopis midagi muud? Aga eks öelda ka tänagi, et õndsad olla need kes USUVAD ... olgu see siis kas või Keskerakonna PÕHIKIRI...
Meg
2009-03-18 22:12:34
to arno;
Oled ikka viimane tõbras küll. Kuidas solvad "vaagijat"? natukenegi piinlik ei ole? Aga mida Sinult ikka tahta,ülista Ansipit edasi,see on Sinu tase.
sõnum
2009-03-18 22:46:15
Sellest Reinsalu loost saime siis esimest korda mustvalgel lugeda, mis oli ju ammugi juba teada - Isamaad ja Res Publikat rahastab Venemaa. Nende kõva kisa Keski suunas sama süüdistusega on ainult suitsukate - olles ise varas, karjuvad hirmsa häälega - Savisaar süüdi! Savisaar süüdi! Vaesed piiratud ajuga eestlased, kes seda koledat kisa kuulama ja uskuma on jäänud.
Meg
2009-03-18 22:55:07
to sõnum;
Õiget juttu räägid. Kahjuks on tõesti inimeste ajud kas piiratud või täiesti läbi loputatud. Või lihtsalt kardavad.
vaagija to arno
2009-03-18 23:09:24
Ei ole mõtet sõna PÕHIKIRI nagu konti järama hakata - see sõna on seal väheoluline - räägime siis erakondade maailmavaate järgi - ühed on friedmanistlikku paremliberaalsust ja 13% tulumaksu ning astmeteta tulumaksu pooldavad erakonnad, teised aga sotsiaalset euroopalikku turumajandust pooldavad erakonnad. Ühes olen arnoga nõus - mina ei salli ka pabereid, usun vaid TEGUSID.
Ly
2009-03-19 00:51:57
Ei ole paremat teha, kui vale infot konkurentide kohta pritsida?
Leo
2009-03-19 05:54:19
Leo to Noor inimene irvitab.Hea oli lugeda sinu artiklit-samuti tuleb südamesse soe tunne,et Eestis on nooret,kelle silmad ei ole kinni.Soovin sulle palju edu.Endine Eesti noor,kelle tiblat lõivad sünnimaalt välja.
Lemme Krimm
2009-03-19 07:55:25
Leo on muidugi endine noor ja praegune piiritagune.
Miks sina siis ära läksid, kui teised jäid Isamaale surema-lootusetuses? Ly! Kas keegi käskis neid n.ö. Eesti rahva mõrtsukaid mõrtsukatööd teha? Ega keegi oma tegude tagajärgedest ei pääswe, ikka vastutavad ka peale surma oma tegude eest.
Hundikarjale
2009-03-19 09:04:35
Miks me seda arvame?
Kinnistusraamatu andmetel müüs Sedin .... Aga hoidku Jumal midagi arvamast KE kohta. Siis minnakse välja isegi kohtuprotsessideni. Kuid ise olete varmad levitama "tõdesid" a la -Laar laskis põhja Eesti põllumajanduse -Laar laskis põhja parvlaeva "Estonia" -Laar ässitas Gruusia üles Venemaa vastu
konduktor
2009-03-19 09:26:51
Loen ja mõtlen:on varastajaid nii ühest kui teisest erakonnast.Pole tähtsust millisest erakonnast keegi on.Vargus jääb ikka varguseks.Ja kõik need vargused tuleb tuua rahva ette .Varastatud kraam koheselt riigile tagastada koos protsentidega.Pole tähtsust kas vargaks oli president või külamees.
sõnum
2009-03-19 09:27:10
Megil on õigus, hea et ta ise aru saab, lisamata on jäänud, et ta ei mõtle alati mis ta ütleb ja süüdistab kogu aeg nagu osutaja, Lemme Krimm ... kõiges ja kõigis, peale ninasrviku erakonna :)))
Olev
2009-03-19 09:40:30
Lugege Karl Visti kommentaari 16:12:44! Väga hea komm ja kui sellest aru saada õieti. Osutaja, lemme, vaagija ... ei saa, sest nad mõtlevad oma kahe kõrva vahel oleva organiga teistmoodi. See organ toodab ainult vaenu nende vastu kes ei ole nendega nõus.
2009-03-19 09:55:38
osutaja! kuidas sa suhtud nudistidesse ja üldse neisse kes on teistmoodi kui tavalised inimesed, kellel on väike kiiks ? Lugesin just Inglise ajalehest "Daily Mail" nende kohta väga positiivset.
osutaja
2009-03-19 10:15:57
to Saatan 2009-03-18 16:48:30
//Kel silmad need nähku, kel kõrvad need kuulgu// Sinul pole neid oma isandate pätluste jaoks.
osutaja
2009-03-19 10:21:48
to Saatan 2009-03-18 17:03:05
Hiljutisi uudiseid reformierakondliku malli järgimisest ehk skeemidest, millega raha pööritatakse erakonna rahaks. ¤ REFORMIerakondlasest minister JaanusTamkivi tegi erakonna sponsorist arendajale MILJONIKINGI. 2008.a. novembris andis keskkonnaminister J.Tamkivi loa vähendada ehituskeeluvööndit neljal rannakrundil Ihasalu külas Jõelähtme vallas. See oli SADU MILJONEID kroone väärt otsus, sest ilma selle eriloata oleks 85-hektariline maa olnud eraomaniku/arendaja jaoks kasutu. Firma taga olevad isikud olid viimaste riigikogu valimiste eel REFORMIerakonna suurSPONSORID. [Meedia 12.03.2008] ¤ Estonia puiesteel tühjana seisnud Teatri Maja (eraomand) sai Eesti Kunstiakadeemialt (riigi kõrgkoolilt) konkursiväliselt üürilepingu, mis toob eraomanikule kahe aasta jooksul sisse umbes 9 miljonit krooni (s.o. maksumaksjate ühisrahakotist). Kunstiakadeemia keeldub lepingut avalikkusele näitamast. Teatri Maja ja kunstiakadeemia läbirääkimised algasid siis, kui Teatri Maja omanik oli REFORMIerakondlane ja partei suurRAHASTAJA Märt Vooglaid. Reformierakonnaga on seotud ka kunstiakadeemiaga töötajad, kes olid Teatri Majaga lepingu sõlmimise taga. Kunstiakadeemia haldus- ja finantsdirektor Andri Simo kuulub REFORMIerakonda 1995. aastast. Samuti on REFORMIerakonnaga olnud pikka aega seotud kunstiakadeemia rektor Signe Kivi (erakonna liige 1998-2006, olnud riigikogu liige ja kultuuriminister) [Meedia 16.03.2009]
osutaja
2009-03-19 10:59:40
to Olev 2009-03-19 09:40:30
//Lugege Karl Visti kommentaari 16:12:44! Väga hea komm ja kui sellest aru saada õieti. Osutaja, ei saa// Laiamine on rullnoklik lõbu.
osutaja
2009-03-19 11:07:32
to arno2009-03-18 21:00:52;
//Rohkem kui sada kommi kellegi korterisahkerduse aadressil - on ikka mille üle piike murda???// Jaa, "omad" viskuvad siin meeleheitlikult "kellegi" (Riigikogu IRLi fraktsiooni aseesimehe Urmas Reinsalu) korterisahkerdamise kaitseks dzotile! Nagu niisugustel puhkudel tavaks, postitavad nad paaniliselt ja hulgi igasugust muud temaatikat, et tähelepanu hajutada. |