Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Tallinn säilitab riigi usaldusväärsuse

WSS  2009-07-16 15:16:11
Ma ei saanudki aru, et see küsimus oli, vabanda kõlas nagu konstanteeringuna. Meg ma tunnustan Sind, Sinu ajuvaba GENIAALSUS on õletamatu.

Tänan J, ma ei oleks saanudki aru, et Meg seda küsimuseks mulle pidas.

J.  2009-07-16 15:29:17
To WSS
Võta heaks.
Aga kesikute peaehitus ja mõttemaailm ongi midagi tavapärasest erinevat.
Tunnistan ausalt, et mu tutvusringkonnas on 2 kesikut.Ja, nii kurb, kui see ka ei ole, siis ülejäänud seltskonna arvates on tegu tõeliste klounide ja idiootidega.Seega siis lihtsalt naljanumbrid.

välgumärk  2009-07-16 16:03:07
Mida muud teile, tallinlased, siit Saaremaalt soovida:"Minge sügisel valima ja hääletage see kesikute-korrumtantide punt sealt linnavalitsuse majast minema kus kurat!

WSS  2009-07-16 17:28:16
Sama soovitus Tartust. Muuseas kõik parteid peaksid kisklemise lõpetama ja ühendama jõud punareeturite kõrvaldamisel võimult. Pärast aega omavahel kiselda küll ja veel.

Üks mu õppejõud mainis, et Edgari võimu juurde laskmine on hullem kui katk, pärast ei saa traktoriga kah minema. Mis Tallinnas on juhtunud, veel on võimalik varsti võib hilja olla.

Ets kasutab ju linnaeelarvet meediakontserni loomiseks peaeesmärgiga promoda KE-a. Ta isegi ei varja seda enam. Selle aasta eelarvest 60 milli, järgmine aasta pidi 52 milli TV peale lisanduma.

arbo  2009-07-16 22:04:09
tere taavi. on suisa naljakas lugeda Sinu lugulaulu, kus ühest küljest kirud reformareid (keda ma muuseas silmaotsaski ei salli) ning samas kiidad teie üheskoos algatatud projekte (mida millegipärast ainult keski arvele tahad kirjutada).
ei tekitanud Sinu (ega teiste nn. sundüürnike) probleeme eesti valitsus, seda vähem võiks tallinna abilinnapea võtta sõna lasteaedade koha pealt. katsume jääda oma liistude juurde ning kõiksepealt nood ää parandada või mis???

järgmisel korral kohtume?

Meg  2009-07-16 22:15:21
tere taavi-Taavi Rõivas???

J.  2009-07-17 08:19:13
_Meg 2009-07-16 22:15:21
tere taavi-Taavi Rõivas???_

Anna andeks Meg, kuid sa suutsid oma suures lolluses end jälle ületada!!!
Sinu jaoks pole miski võimatu.

Meg  2009-07-17 14:38:38
Ega ma pole väitnudki,et minu jaoks miski võimatu oleks.

WSS  2009-07-17 19:45:36
Ega keegi ei ole selles Sinu Geniaalses totruses ka kahelnud. Arvan, et J tahtis Sind lihtsalt tunnustada. Jätka samas vaimus ja lolluste rekordiomanikuna oled varsti Guinessi rekordi raamatus.

WSS  2009-07-18 10:29:46
Tallinna Linna usaldusväärsus on eriti kõrge seadustele sülitamises - raha inimestelt äravõtmise huvides.

Tallinna parkimistrahvide menetlemist analüüsinud õiguskantsler leidis transpordiameti tegevuses õiguspäratust ja vastuolu hea halduse tavaga.


Õiguskantsleri poole pöördus Tallinnas Jakobsoni tänaval mullu oktoobris parkimistrahvi saanud inimene, kes polnud trahvikviitungit kätte saanud ning sai tehtud trahvist teada alles pärast seda, kui kohtutäitur oli tema kontod arestinud, kirjutab Eesti Päevaleht.


vaagija  2009-07-20 15:13:57
Edu tallinnlastele! Ka teised omavalitsused võiksid Tallinna Linnavalitsuselt eeskuju võtta, rääkimata Toompea võimuritest. Ehk teisisõnu - las WSS-Saatanad hauguvad, karavan läheb edasi.

teema  2009-07-20 16:02:01
Tallinna sihikindel püsimine, vaatamata kraaksujate huku ootustele, on äpud riigi valitsejad nii närvi ajanud, et Kesknädalasse saadetakse kommenteerima täiesti hullunud fännid, kel tervet mõistust isegi näpu otsaga pole antud.

WSS  2009-07-20 19:48:24
ESITEKS isand teema, ma ei ole ühegi erakonna fänn. Kesikkonna korruptiivse, võimuahne ja rahvast hoolimatu tegevuse taunimne ei tähenda automaatselt liikmelisust teistes parteides. Muide, tänasel päeval taunin ma kogu parteilist süsteemi-partokraatiat ja olen seda ka välja öelnud.


Vaagija ehk kulutagu ka teised KOV-d enamus oma rahast parteipropagandale, väga mõistlik!, täiesti keskerakondlik.

WSS  2009-07-20 20:03:32
Muuseas, on huvitav, et kesiklikud-keskparteilastest klaköörid teema ja vaagija ei kommenteeri poole sõnagagi eespoll toodud sigadusi linnavalitsemises.

Sisutühi väide - Tallinnal läheb hästi, kui faktid näitavad vastupidist.

Kui see - nende faktide nägemine tähendab mõistuse puudust ja vaatamata tegelikkusele linnaviletsuse kiitmine näitab ülimat mõistust. Mhhhh - kesikud suutsid jälle iseennast ületada - idiootsuses!

vaagija to teema  2009-07-20 23:39:37
Kusagil juba mainisin, et kui kahepalgelised need saatanad on: kõik, kes toetavad Tallinna Linnavalitsuse seisukohti, on automaatselt kohe keskerakondlased; kui aga saatanad promovad siin 100% vaid parempoolsete parteide ideoloogiat (vaesed on ise süüdi, et nad miljonärid ei ole jne.), siis nad ei olevatki paremparteide tankistid?!?
Nüüd järavad oma konti sada korda päevas, et Tallinn olevat mingite huviringide toetusi kärpinud. Kui küsisin saatanatelt, et aga kes kärpis omavalitsuste rahasid, siis oli vaikus. Kas pean ka sada korda päevas seda küsima? Mis puutub rahva teavitamisse meedia kaudu, siis on keskid siin sundolukorras - kogu meedia on parempoolsete valduses ja KE saab infot edastada vaid ajalehtede Kesknädal, Pealinn ja tulevikus ehk ka Tallinna TV kaudu.

WSS  2009-07-21 07:04:02
Vaagija maailmas on majanduskriis, kärbiti kõigi KOV-de toetusi - santide ja laste rahade kallale läks vaid Tallinn. Reformierakondlik Tartu tõstis lastele mõeldud toetusi ja santidele. Mitte, et ma REF-i kiidaks. Lihtsalt võrdluseks.

Savisaare kärpe esipõhjuseks oli vajadus suunata vahendid metsikult suurde meediaeelarvesse, sest vastasel juhul ähvardab toetus keskile kaduda, ajusid on vaja loputada.

See aga on sigadus ja otsene. Nii et ära proovi siin miskit õigustada.

Väide, et kes mees saab alati hakkama ja, et enamus vaeseid oma vaesuses ise süüdi ei tee must äärmusparempoolset vaid see näitab normaalset ellusuhtumist.

WSS  2009-07-21 07:21:07
Vaagija

Vaatame nüüd vähe kesikkonna teema kajastamist EW ajakirjanduses ja uurime, kas tõesti on objektiivselt vajadus personaalse meedia järgi, et nagu väidetakse ei kajastata KE tegemisi ja antakse negatiivne latoon lisaks on vaja linnaelanikke teavitada.

Alustame lõpust - nõustun väitega. Selleks piisab ühest teabelehest a la Pealinn. Seal peaks sisalduma linnakodanikule vajalik teave ja informatsioon a la Riigi Teataja ja mitte propagandistlikud artiklid.

Avalik-õiguslik ja ka erameedia kajastab KE ja linnaviletsust võrdses mahus teiste parteidega.

Millega siis Eedu rahul ei ole. Lihtne, puudub propagandistlik ülistus, nagu KN-s. Artiklid on kirjutatud ajakirjandusreeglite kohaselt, antakse sõna ka teisele poolele jms. Hinnangut ajakirjanikud artiklites, mis ei vasta sellisele zanrile andma ei kipu. Ühekülgse ja propagandistliku ning ajakirjandusreegilite eiramise artikli musternäide on selles numbris artikkel rohelistest ja Mareku väidetavast rahade pihtapanekust. - objektiivset vajadust personaalse meedia järgi ei oleks, kui KE oleks nõus olema võrdne partei teiste seas. Häda ja viletsus - KE ja Savisaar vajab propagandistlikku ülistust ja lugejatega manipuleerimist, et tagada endale toetus. Nimetatud eesmärgi jaoks ongi vaja personaalset meediat.
Teeme kokkuvõtte

WSS  2009-07-21 07:24:18
Kesikkond vajab oma isiklikku meediat oma võimu tagamiseks ja kindlustamiseks, ning lähtub äraproovitud Leninlikust retseptist.

vaagija  2009-07-21 08:22:30
//Mitte, et ma REF-i kiidaks. Lihtsalt võrdluseks.// - vaid REF-i ja IRL-i kiitmine käib, mitte sõnagi KE toetustest nõrgematele.
//Avalik-õiguslik ja ka erameedia kajastab KE ja linnaviletsust võrdses mahus teiste parteidega.// Just ebavõrdses mahus ja negatiivsest küljest - eriti drastiliselt paistab see silma vahetult valimiste eel, sest kogu meedia haldamine on ju parempoolsete käpa all.


WSS  2009-07-21 10:26:14
Palun näita need toetused ära, mainisin nagu pensionäride toetust ehk sisuliselt täiesti erapoolikut häälte ostmist. Muid kesiklikke toetusi ei ole kuulnud, kui Sa just minu poolt mainitud kärpeid neiks ei pea.

Enamus meediast kuulub erafirmadele. Muide tore, et oled ausaks hakanud, siiamaani ikka kilkasite, et olete liberaalid ja kuulute ka EP parlamendis sinna fraktsiooni. Nüüd tunnistad ise, et ultravasakpoolsed seega kommud.

Aga meedia kohapealt, asi tugineb kesiklike ülistuste puudumisele. Eriti drastiliselt paistab see silma KN ühekülgsete meediareegleid eiravate ülistuslike artiklite taustal ning teisi parteisi taunivate laimavate ja lahmivate kirjatükkide foonil.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail