![]() Rail Balticu rajamise ühisettevõtte asutamine lükkub edasi
Enn Oja
2013-12-11 07:05:18
lühidalt võjb selle tottruse kokkuvõtta järrgmiselt:
litakad ej mõjsta mikks tal nejd lätakajjd ja eesstlasi vajaonn lätakad onn uvitatud öhendusest litakatega aga eesstlased on kuttsumatta külalised eesstlased vajavad aga mõlemat aga palumiseasemel püjjab mõlemal nahhka üle kõrrvadedõmmata nagu lujkk, aug ja vähhk .
2013-12-11 09:14:40
Kuidas edasi, kui vaagija väitel näituseks Leedus juba ehitus ammu käimas?
Enn Oja
2013-12-11 09:38:52
litakad ehitavad enndajaokks . mejje oleme nejjle nagu vesski kivi kaelas .
mejje arukajm lahe.nd olekski va.nkade ronngidega j'õuda K'aunas'esse ning sääl ümmberisstu . ega me ka mujdu saakks otse Perl''iinisõjtta, läänävennikestel on kommbeks käjgusojjda lühikesi l'iine .
vaagija
2013-12-11 10:10:12
vaagija 2013-11-28 14:26:51
Märkasin vastuolu või möödarääkimist kahe seisukoha vahel: 1, "KÄSIL ON RAIL BALTIC: Fotolt on näha, et Leedus uue raudtee ehitustööd juba käivad. On hea, et lisaks 13. novembril ilmunud Kesknädala artiklile "Rail Baltica lõhestab Eesti maa" võtab nüüd sel teemal sõna ka Mati Hint." 2. "Ja kõige tipuks, nagu presidentide kohtumise kohta tõdeti, oli teemast rääkijaks vaid meie president; Läti ja Leedu president ei tahtnud Rail Balticust midagi kuulda." Toimetajalt 2013-11-28 14:36:50 Leedu-Poola piiri ääres tööd juba käivad. Leedu presidendi arvamus oli varasem, ühised ärihuvid arvestades tööde algust kaalusid järelikult selle arvamuse üles. http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=81231
mail
2013-12-12 13:48:16
Saan aru, et Eesti tahab õudsalt kiiresti EL rahastust peale saada, sellest ka tormlemine. Teised ikka mõtlevad ka enne natuke. Täna tuli uudis, et tuleb hoopis Nabala kaitseala, ei tea, kas nüüd pannakse sealtkaudu raudteee seisma või on see ainult tähelepanu hajutamiseks.
Enn Oja
2013-12-12 14:30:10
Nabalaga onn asi lihhtne . Kejtt anndis ju mõjssta et kajttseala tuleb välljab'oole rautted ehk lõhestab ka kajttseala nagu mujal põllumaad .
ejle jookksis kusskilt läbi teade et läbi Tarttu tuleks Pr'üssel-kadriorrg teekke pool miljardit k'allim . visst selle läbisuruja Sirbi Inrek oli se kuulutaja . ta ajnult ejj arvestand et Tallin-Tarttu-Valga rauttedamm on juba olemas, vaja vajd pisut tugevdada ning liipprid asendada kittsamatega . siis kaokks ka idal'ajjuslikud lõigud Kojdula-Valga ja Kojdula-Tapa. rööbiti lähäks läänäl'ajjuslik ja idal'ajjuslik rautte vajd Tallina ja Tapavahel . osalt on säl 2 rööppmeb'aari juba olemas, vaja vajd 1 ümmberdõssta . kogu idastulev kaubavoog tuleb sis suunata läbi Narva Paldiskini ning arvestades edasise kaubavahetuse vähänemist jääb ka see lõjkk alag'oormuslikuks . järälikult rahas tuleks tee läbi Tarttu ooppis pool miljardit odavam . tulevikku tuleks ikka kaa vaadata .
tõnu
2013-12-17 08:47:53
olen kogu aeg mõelnud niimoodi, et berliin polegi enam tõmbekeskus, pole enam nii, kui sada (+- - kummagile poole) aastat tagasi, kui õppima mindi ikkagi berliini või saksamaale laiemalt,õpiti isegi peterburis, aga saksamaale mindi ikkagi järelõppet tegema , tung saksamaale oli nii suur, et üks vend, oli vist laikmaa, läks sinna koguni jala. hitler hakkas maailma vallutama, aga saksamaa langes hoopis teise liigasse, mille üle näiteks mul on küll kurb meel, saksa värk on ikka üle nendest anglo(ameerika)saksidest. no olgu, nii arvan mina. aga pool tundi tagasi selle lennuvälja ülema sakkovi jutust terevisioonis sain küll aru, et meilt ei lenda berliini isegi lennukit, kustkohast selle rongi veel täis saab? või sain valesti aru?
vaagija
2013-12-17 10:07:43
tõnu, sa ei saanud valesti aru - mäletan, veerand sajandit tagasi isegi Tallinn-Riia vahel oli tihe bussigraafik, samuti ka Vilniusse, sest rahvast ja sõitjaid oli rohkem ning Vilniusest kaugemale siis ei lubatud kedagi. Täna sõitjaid enam pole ja Riiaga on bussiühendus minimaalne. Eurobuss ühendab meid ka piisavalt Euroopaga ja vist kord päevas see Tallinn-Riia-Vilnius-Varssavi-Berliin mugav buss kõik need vähesed soovijad kohale ka viib. Rongitäisi reisijaid ei ole meil kusagilt võtta ja nii on see Rail-Baltic üks suur bluff. Peale selle turismibussid Euroopasse sõidavad niikuinii veel eraldi omaette ja rongid turistide veoks üldsegi ei sobi.
tõnu
2013-12-17 18:06:04
praegult lugesin EE-st, et see rdt. laius ei olegi nii lihtsalt venemaa-euroopa laius, hispaanias ja portugalis on see 200 mm laiem kui euroopas, kusjuures neil endilgi on 10 mm erinevus, ja soomes on see 4 milli laiem kui venemaal, võib-olla see suts ei sunni rattaid vahetama veel. aga tahtsin sõna sekka öelda sellele plaanile, et tartu-valga-jne. raudtee tammile teise laiusega tee kõrvale ehitada . minuarust ikka väga keeruline, see laiendatud muldkeha saab olema ikka väga ebastabiilne, kui ei usu, siis vaadake laiendatud maanteid- see juurdepandud osa kippub laiali vajuma, asfaldil on ju selgelt näha pikkipraod. trass pandi vanasti maha niimoodi: kui hakkati ehitama peterburist rdt. moskvasse, siis keiser, oleks nagu pidanud olema nikolai I, võttis lineika kätte ja tõmbas sirge joone kahe linna vahele, sõrm aga jäi ühes kohas üle lineika ja jõnks tuli sisse, see on vist mga jaama kandis, ja nii ehitatigi,aga muidu pandi sirgelt üle tuhalate-kahalate. kannatame veel ,siim tuleb katariinenthali, või kuidas see oja pets ütleb, ja panebki trassi paika...
|