![]() Kannatus ükskord katkeb
osutaja
2008-05-25 17:39:57
to glavlit 17:06;
//Kui ei saanud valitsusse, siis pole mingit tähtsust sellel jamal, mida oma valijatele pähe määrisid// SAA OMETI ARU, et lubaduste teostamiseks on vaja võimu ja raha. Seadusasandlik võim &täidesaatev võim & võimu teostamsie apraat (ministeeriumid, ametid jne.) ja raha on VALITSUSkoalitsiooni käes! //Paha lugu on siis, kui KE siiski enne järgmisi valimisi valitsusse pääseb// KE on sellel sajandil kaks korda ’enne järgmisi valmisi’ valitsusse läinud, et Eestit välja tirida mülkast, kuhu eelmine valitsus oli selle vedanud. //Kas siis pole kah enam lubadustel tähtsust (need ju tehti samamoodi majanduskasvu laineharjal// Kui KE läheb valitsusse, siis tehakse koalitsioonileping vastavalt valimiseelsetele lubadustele, kuid loomulikult tuleb arvestades seda, millise käki on praegune valitsus kokku keeranud. Lainehari tuli, kui KE läks valitsusse. Langus tuli, kui KE valitsusest eemale jäi. Täiesti loogiline: tulemused sõltuvad tegijatest !
glavlit
2008-05-25 18:54:41
To otsustaja: Dogmaatikutega pole mõtet vaielda. Tead, mille poolest oli NLKP nagu kaks tilka vett Keskerakonnaga. See on vankumatu usk partei ilmeksimatusesse. Või siis kasutada parteid oma isiklike vajaduste rahuldamiseks ja karjääriredelil ülesturnimiseks (teiste Eesti parteide puhul see nii selgelt ei ilmne, kuid omad märgid on siiski nähtavad). Ma ei tea, kumba osapoolt sina esindad, kuid sinu viimast lauset lugedes, siis ilmselt oled ortodoksne parteilane. Mina kasutaksin sõna- ja mõttevabadusega antud võimalust ja olla KE religioonile sarnaneva maailmavaatega vastupidisel seisukohal - kui Eestis viimaste aastate jooksul on üldse midagi hästi läinud, siis mitte tänu KE ponnistustele, vaid vaatamata sellele.
osutaja
2008-05-25 19:47:02
to glavlit 18:54;
//vankumatu usk partei ilmeksimatusesse// Just seda stiili sina ise siin kommentaariumis oma parteilistes huvides harrastadki! P.S. Sinu ponnistus vene kaardiga KE’le ära panna on võlts, sest sul endal on venekeelne alias ’glavlit’. Etniline eestlane ei võta endale venepärast aliast. //kui Eestis viimaste aastate jooksul on üldse midagi hästi läinud, siis mitte tänu KE ponnistustele, vaid vaatamata sellele// Niisugused loosungid toimivad vaegarengulistele. (Vaegarengulised hääletasid valitsuparteilasi esindava ärapanejaliku Kreisiraadio Eurovisiooni lauluvõistlusele. Ja mis neist ponnitustest välja tuli, võib lugeda internetist, mis ulatub üle ilma. Eesti valitsusparteilastest esinejad said 43 esinenud riigi seas 41-42. koha)
glavlit
2008-05-25 20:36:29
To otsustaja: Kas enam millestki muust pole kinni haarata, kui nimekujust. Muide sinu enda "otsustaja" näib pigem peegeldavat väikese ...ga mehe suurushullustust. Mida sa siis otsustad? Kas oled kärbseseent söönud, et "Leto Sveti" võimuparteidega seod. Minu mäletamist mööda valiti see lugu ikka rahvahääletusel, mitte valitsuse istungil. Kui tõesti on vaja kedagi süüdistada, siis süüdista kaudselt ka oma valijaskonda, kui sa juba "otsustaja" oled.
teema
2008-05-25 21:25:56
glavlit on nii endast välja läinud, et ei jaga enam ära, mida kommenteerinud on. Kuule,mees, tee suitsupaus, rahune maha ja loe oma kommentaarid läbi. Enda kommentaaride põhjal hakata oponenti milleski süüdistama näitab totaalset enesevalitsuse kaotamist. Küsi palka juurde, et lugemises järeleaitamise tunde võtta- sul on tegemist OSUTAJAGA, mitte otsustajaga.
glavlit
2008-05-25 21:47:28
To teema: Vabandan "osutaja" ees, ta ilmselt ei põe siiski suurushullustust, olen nime tõepoolest valesti välja lugenud. Ärge ka teie minu nimekujule üleliia tähelepanu pöörake, sellel pole mingit tähtsust.
osutaja
2008-05-26 08:42:56
to glavlit 20:36;
//Muide sinu enda "otsustaja"...Mida sa siis otsustad?// Näed siis! Sa tõestasid veelkord, et lugeda sa ei oska! Sind peab lugemisel abistama – nagu ’teema’ seda tegigi. Kaks neist, kes Euovisiooni laval nõmetsesid, on oma parteisid isegi Riigikogus esindanud (Leinatamm & Võrno).
arno
2008-05-26 10:25:37
teemad, osutajad, jätke see trükivigade kallal irisemine ja kirjutage asjast endast. Kui Te veidigi suudaksite ülemaailmset majandust jälgida siis Te märkaksite, et majanduslangus algas juba enne Teie poolt nii reklaamitud "pronksijura" ja langeb veelgi hoolimata sellest kas keskid on valitsuses või hauguvad kõrvalt. Ansipi valitsuse tegemised või tegematajätmised muidugi on meile äärmiselt olulised kuna mõjutavad meie elukvaliteeti aga suudavad siiski vähe mõjutada seda mis toimub kogu maailmas. See ei tähenda muidugi seda, et seda poleks olnud võimalik juba eelnevalt ette näha ja ka sellega eelarve koostamisel arvestada aga nagu näitas juba Savisaare majandusministriks olek seda, et ka Tema ministriks olles poleks me majanduslangusest pääsenud, Mäletan hästi Tema soigumist merereostuse puhul kuidas polevat seda ega teist aga tegelikult polnud ainult ühte asja - sellist situatsiooni ettenägevat majandusministrit... Hea on alati kaagutada kõrvalt aga ise asja sees olles ollakse tihti veel hädisemad ja saamatumad.
glavlit
2008-05-26 11:28:02
To osutaja: Oh neid lapselike röömukilkeid. Mul lausa hea meel, et sain lollikesele rõõmu valmistada Mina tegin end lolliks, lugedes sinu nime valesti välja ja ka vabandasin, aga miks sina pead end tagantjärgi tänitamisega lolliks tegema, sellest mina aru ei saa. Sidudes Kreisiraadio E-visiooni esinemist valitsusparteiga ja tehes sellest seega ühe osa valitsuse poliitikast näitab ainult seda, et oled täiesti napakas, kes tuleks võretatud puuri pista. See on sama hea, kui Eesti jalgpallikoondise mängus penalti möödalöönud Operit keegi ei süüdistaks, vaid hoopis Keskerakonda, mille liige viimane paraku on. Ära nüüd hakka kraaksuma, et süüdistataksegi, teed end veel lollimaks.
osutaja
2008-05-26 12:09:12
to glavlit 11:28;
//Sidudes Kreisiraadio E-visiooni esinemist valitsusparteiga ja tehes sellest seega ühe osa valitsuse poliitikast// Ma pidasin silmas, et iga valitsus väärib oma tugiisikuid ja vastupidi. //See on sama hea, kui Eesti jalgpallikoondise mängus penalti möödalöönud Operit keegi ei süüdistaks, vaid hoopis Keskerakonda, mille liige viimane paraku on// Ikkagi nendin, et valitsusparteisid teenindavate meediaväljaannete netikommijad nii teevadki (nagu sa paistad seda hästi teadvat)!
glavlit
2008-05-26 12:25:42
To osutaja: Võimas - Kreisiraadio on valitsuse tugiisikud ja valitsusliikmed omakorda kreisiraadio omad. Sa hakkad iga tunniga järjest napakamaks minema. Operile saab ainult kaasa tunda, ilmselt Eesti parima jalgpalluri parteistumine (vahet pole millises erakonnas) oma karjääri tipul, on kas lollus või pragmaatiline tulevikunägemus Kaunimaks ei tee teda kumbki. Sellised asjad on tõsisele spordifännile näkku sülitamine, st - sport olgu sport ja poliitika jäägu samuti oma liistude juurde. Ausalt öeldes piinlik oli Operit näha naeruväärsetes poliitreklaamides, mille "üllastest ideedest" vaene mees ilmselt ise midagi aru ei saanud. Penaltijutust niipalju, et - kas sa tõesti oled nii loll, et internetininjasid "rahva hääle" levitajatena võtad ja neid veel "valitsusparteisid teenindavate meediaväljaannete" toimetuste kaastöölisteks pead. Sellisel juhul olen mina, kes ma õiendan siin KN kommentaariumis, tõsine keskmaailmavaate esindaja. Mine maga end välja.
osutaja
2008-05-26 12:38:57
to glavlit 12:25;
//Kreisiraadio on valitsuse tugiisikud ja valitsusliikmed omakorda kreisiraadio omad// Üks kreisiraadiolane on pikka aega Kanal 2s praeguste valitsusparteide huvides „ära pannud“ (Kanal 2 kuulub meediakontsernile Eesti Meedia, mida juhib Mart Kadastik, kes on väidetavalt Ansipi sõber). //Operile saab ainult kaasa tunda.// Näed siis, kuidas sa ise tema KEsse kuulumist manad!
glavlit
2008-05-26 12:43:45
To osutaja: Ah nii keerukad niidid Oja - Kanal 2 - Eesti Meedia - Kadastik - Ansip. Mine koputa parem Seewaldi väravale, äkki saad sisse. Kuigi selliseid ogaraid ei võeta vist isegi sinna.
teema
2008-05-26 14:11:42
kuule, glavlit, kui erakonnas olemine ei mõjuta sinu suhtumist, siis, miks sa kommentaaris Oprit nõnda lahmivalt sajatad? Seos Kadastiku- Ansipiga on "Ärapanijal" vaieldamatult olemas, aktsepteerid sina seda või mitte, ei muuda olukorda. Kahju ainult, et sa avalikke seoseid ei suuda märgata või on su märkamised valikulised, vastavalt poliitilisele eelistusele?
teema
2008-05-26 14:16:00
Arno! Kui majanduslik langus algas juba enne pronksmehe teisaldamist (sinu väide), siis on täiesti mõistusevastane 2008 aasta eelarve. Või on valitsus absoluutselt mõtlemisvõimetu kooslus, kes ei jaga riigi eelarve koostamisest elementaarset matsugi? Sellisele ajutule kooslusele ei saa ju riigi juhtimist usaldada. See järeldus on tehtud sinu kommentaari põhjal.
glavlit
2008-05-26 14:45:36
To teema: Vandenõuteoreetikuid peetaksegi õigustatult vähekene nupust nikastanuks. Tore, et ka sina nende kuulsusrikkasse perre oled astunud. Mida keerukamad on isikute-institutsioonide väidetavad omavahelised seosed seda ebausutavam on ka vandenõuteooria. Kukub üks lüli vahelt ära ja kogu keerukalt ehitatud süsteem muutub absurdseks. Siinkohal siis "salaorganisatsioon" järgmine Kreisiraadio - Oja - Ärapanija - Kanal 2 - Eesti Meedia - Kadastik - Ansip... Kas sa tõesti arvad, et kui Kadastiku asemel oleks näiteks Palmaru, ajaks Oja teist juttu või Juure vahetaks välja nt keskerakondlane Baskin muudaks Kanal 2 oma saate formaati? Soovitaks ka sulle, kui sa just ise "osutaja" pole, samuti Seewaldi spetsialistide poole pöörduda. Või kasuta koduses ambulatoorses ravis fooliummütsi.
teema
2008-05-26 15:14:20
tõttöelda, olen hämmingus glavliti viimasest kommentaarist. See ülbe oponendi naeruvääristamine kuulub ühe taetud- tuntud organisatsiooni tegevuse juurde. Kas glavlit on saanud koolitust sellelt organisatsioonilt? Ma väidan veel kord, et sina eitad seoseid Ansip- Kadastik- "Ärapanija", ei tähenda see seda, et neid seoseid pole olemas. Mis see vandenõuteooria siia puutub? Selle vandenõuteooria sissetoomine on näitaja, et põhjused ei ole poliitilised, ikka pigem muud.
glavlit
2008-05-26 15:28:38
To teema: Mis mul muud üle jääb, kui sinusiguseid skisofreenikuteks oma kallutatud meedia jahtimisel pidada. OK olen nõus, et ajakirjanduses saab KERA kõige rohkem vastu pead, kuid sinu asemel soovitaks mul mõelda selle üle, et äkki võiks kriitikal ka mingi tõepõhi all olla. Selle asemel nikerdatakse mingeid absurdseid salaorganisatsioone "Kadakas-Oja-Ansip". Kah mul triumviraat. Saab ka Ansip Ärapanijas oma osa, kuidas seda selgitaksid.
arno
2008-05-26 15:54:33
teema, seekord olen sunnitud nõustuma väitega, et käesoleva aasta eelarve oli Ansipi juhitud valitsuse poolt maailmamajanduse ilmse ignoreerimisega ja oma võimaluste ülehindamisega. Aga laustänitamise asemel tehke mõni vähegi konkreetne ettepanek. Tänitada oskame me kõik aga mitte kõik sellest hoolimata ometi EI TÄNITA vaid püüavad midagi ära teha. Anname valitsusele aega asjad jällegi jalge peale tagasi pöörata ja elame sellegi aja üle.
osutaja
2008-05-26 16:19:22
to glavlit 15:28;
//olen nõus, et ajakirjanduses saab KERA kõige rohkem vastu pead, kuid sinu asemel soovitaks mul mõelda selle üle, et äkki võiks kriitikal ka mingi tõepõhi all olla// Praeguste valitusparteide hääletorud ja Ilvese ülistajad tümitasid Keskerakonna & Rahvaliidu 2006.a. augustikuise koostöölepingu kahte alljärgnevat punki: ¤ Kujundada Eesti rahvuslikke huvisid selgelt silmas pidav välispoliitika, mille koostisosaks on eelarvamustevaba koostöö kõigi naaberriikidega ning piirilepingu jõustamine Venemaaga välisministrite allkirjastatud kujul. ¤ Toetada ajateenistusele ning rahvuslikele aadetele ja kaitsetahtele tuginevat moodsalt relvastatud kaitseväge. Eesti kaitseväelased osalevad rahvusvahelistel missioonidel vaid ÜRO mandaadi olemasolul. Eesti sõjaline missioon Iraagis lõpetatakse esimesel võimalusel. 1) Esimesena viidatud punkt kajastab ju praeguse president Ilvese (!) arvamust 2006.a. jaanuaris-veebruaris: „Europarlamendi väliskomisjoni aseesimees Toomas Hendrik Ilves oli vastu Eesti-Vene piirileppe ratifitseerimisseadusele lisatud preambulale. Ajalehele antud intervjuus tunnistab Ilves, et ta ei vaidlusta neid sätteid, mida preambulas deklareeritakse, ent 15 aastat pärast taasiseseisvumist pole mõtet veel kord juriidiliselt ja faktiliselt oma olemasolu kinnitada.“ Kahju, et Keskerakond ja Rahvaliit ELi esindaja Ilvese õnge läksid! Nad poleks pidanud Ilvese arvamust tõsiselt võtma, sest hiljem seletas Ilves, et kui riigikogu lisas preambula, siis las see seal olla ja et temast saadi valesti aru. Tavapärane seletus, kui Ilvese jalgealune tuliseks läheb. Olgu see edaspidi õppetunniks, et Ilvese ütlemisi ei maksa tõsiselt võtta. 2) Teise viidatud punkti kaks viimast lauset väljendavad diplomaatiliselt ettepanekut, et USA sülekoeraks olemise asemel peaks Eesti ÜROd austama. Normaalne ju! Milleks siis ÜROs olla, kui seda ei austata! Põhjus, miks KEd ja RLi (=RA)tümitatakse valitsusparteisid teenindavas meedias, on see, et praegustele valitsuparteidele 'väga tähtsad isikud' pole saanud KE-lt ja RLilt seda, mida hing on ihaldanud. |