![]() Kui teile Keskerakond ei meeldi, jääte rongist maha!
Reinule
2016-09-09 17:21:10
Ei tunnista ma midagi, aga selge on see, et VMK on opositsioonilise Tallinna TV saade ja oleks tõesti imelik, kui seal hakataks propageerima multi-kulti pedendust ja reformi riigihävitusmentaliteeti.Nii et, Rein, see on OPOSITSIOONI tribüün ja selle ülesanne ongi kritiseerida rahvavastast klikivalitsust ja pede-vargaerakondi.
Nüüd küsimus sulle, Rein: Mart Helme avaldas taas kahtlust, kas Marina Kaljurand-Rajevskaja ikka on õigusjärgne Eesti kodanik, ja seda pole teinud mitte ainult EKRE.Mida arvad, Rein? Mis puutub sekti, siis see termin on KE-le omistatud teatud KE vaenlaste poolt, kellele ei mahu pähe, et see erakond suhtub rahvasse kui elavate inimeste kogumisse, mitte Exeli tabelis figureerivasse tulpa.Reformi mantra, et vähem riiki ja vähem makse ning nii rikastele kui ka vaestele võrdsed maksud on ju marusektile omane kivine arusaam.Kui keegi arvab, et kuu tiirleb ümber maa, mitte vastupidi, nagu Reformisekt raiub, on ta ketser. Muide, Rein, sa põlgad "kesiklat".Eks selgita, miks sa põlgad selle nn kesikla liikmeid Simsonit, Ratast, Karilaidu, Repsi?Varem olen ma täheldanud nende seltsimeeste hindamist sinu poolt.
Rein
2016-09-09 17:46:56
See, et Simson, Ratas ja teised nüüd Savisaare vastu on, ei pese maha nende muid musti plekke. Olen ennegi siin kirjutanud, kuidas mäletan kui Simson irwel suuga seletas, et nemad pole k kohukesega seotud. Miks Simson ei toetand Ratast juba ennem jne. Ja miks nad alguses üldse kesiklaga liitusid, mulle oli selle pundi iseloom juba 90 ndate keskel selge, võimujanused ja isikukultusele üles ehitatud minevikuerakond, kes riigipiruka juurde saades asub kohe raha laiali loopima, et nii omale odavat populaarsust osta. Kaljurannast arvan niipalju, et see tädi ajab samasugust ümmargust ja sisutühja juttu nagu Rüütel, ning kui teda toetavad Rosimannused, siis teda pidada parteideülesandeks on juba täielik demagoogia. Ja omaan, kas multikulti pedenduse propageerimine pole siis vabaarvamus? Kui saate nimi on selline, siis võib ju oma vabaarvamust ka avaldada, või ikka tunnistad, et mingi tsensuur on sel saatel peal?
Reinule
2016-09-09 18:01:59
ma ei nimetaks seda tsensuuriks, kuid siis kaotaks VMk kui Eesti rahvuslikkuse, traditsioonilise perekonna ja iseseisvuse kaitsja oma mõtte.Sellisel juhul saaks sellest ülipopulaarsest saatest, mis puudutab väga paljude südameid, mingi pederastide ja moslemipaguluse tribüün.
Sellise rolli võiks võtta näiteks TV3, mis lubab oma palaganides käratseda igasugustel karvastel ja suleliste, v.a.eelpoolnimetatud väärtuste kaitsjaid.
Kuuldused
2016-09-09 18:12:01
Mulle on väidetud, et juhtumid Kutseri, Toobali jt. võivad viidata JK seotusele riigi julgeoleku ametkonnaga.
Major
2016-09-09 19:11:15
Omaan. Jälle sa ülbitsed. Ma ei jaksa enam. Ma saan aru, et inimesena oled sa vist täitsa lahe tüüp ning sinuga oleks tore saunas õlut lürpida(mitte Toobali moodi). Kuid anna nendele poliitiliselt teistmoodi mõtlejatele ka veidi õhku. Sa tambid nad mutta juba kui iitsatavad. Sa ei väitle, sa muutud isiklikuks. Ja see tapab diskussiooni.
No selline piske soovitus või nii.
Major
2016-09-09 19:23:34
Tegelikult see, mida ma naudin siin lollakas kommentaariumis, on Kriibu ja Omaani diskussioon.
Maali on lihtsalt jobu(kui ta just Kutser ei ole. Ja kui on siis on ikkagi jobu). Ja Vaagija on libekeelne pisivaras. JAAK on. Noh soovin Jaagule lihtsalt head teed. Varem või hiljem saame kõik kokku. Aga seniks JAAK, kui kommenteerid, ära enter klahvi vajuta. Sest see päästab kõik kotermanid lahti ja su kommentaar ilmub ilma sinu tsensuurita.
Major
2016-09-09 19:35:03
Ahjaa. Unustasin Kalluta aga. See on ka lahe kuidas Kalluta aga JAAKu erutab. Ma olen enamuse Kalluta aga seisukohtadega nõus. Ja muidugi ka Kriibu omadega. Ja siis ajab mul solgi keema, kui Jaak hakkab oma ebausujura ajama. Omaan on realistlikum, kuid siiski nõme oma savisaare või nüüd siis helmeusus. Paluks rohkem loomingut Omaan.
Majorile
2016-09-09 20:00:40
Major, kas loomingulisus sinu arusaamise kohaselt on oma põhimõtete hülgamine ja uitamine klikiimetluse radadel?
Eksid, major, ma ei ole kellegi usus, mul on oma veendumused, ja kui see sinu arvates nõme on, siis sellele arvamusele on sul ka õigus. Mina olen kindlalt realist ja vaatan seda Eesti kirbutsirkust kui räpast poliitilist omakasu taga ajavat võitlust, kus minu jaoks absoluutselt vastuvõetamatu pool on siiski Reform koos oma satelliitidega.Savisaare usku ma pole, kuid austan seda meest ja poliitikut tema tugevuse ja visaduse pärast, mida pole suutnud murda klikibandiitide alatud rünnakud ning ka oma endiste liitlaste salakavalad löögid. Helme on muutunud väga paljude inimeste jaoks selleks ainsaks päästerõngaks, mis suudaks Eestimaa vabastada reformiuima poolt tekitatud taagast.KE oma mõne reformi ees sabaliputajaga pole enam nii usaldusväärne.See ongi minu realism, major, multikulti- ja reformilooming pole minu jaoks.
Marina mu arm
2016-09-09 21:29:00
Ja saadki Eesti Presidendiks.
Soovin sulle edu!
Major
2016-09-09 22:37:11
Omaan.
Sinuga ikka saab siis õlut juua :) Põhimõtetevärgist olen ma sulle juba korduvalt kirjutanud. Niiet sellel ei peatuks. Kuid austan sinu arvamust isegi kui see minu arvamusega ei ühti(a`la Reps&Jõks). Mul pole ka mingit kindlat erakondlikku veendumust ning ikka vaatan selle pilguga, mis Eestile kasulik olla võiks. Aga kopsu üle maksa ajab siin kommentaariumis dzotile viskumine. Näiteks Jaak, Vaagija, Maali jne. No ja sina isegi aeg-ajalt. Niiet, realist, peace. Ma ei saa ütelda, et kõik keskerakondlikud algatused on tobedad. Aga ma ei saa öelda ka RE algatuste kohta. Või IRL-i. Või sotside. Helmed oskavad ilusti rääkida kuid tihti jätavad arrogantse mulje. Ja sellepärast mulle ei meeldi. No see on lihtsalt minu arvamus või midagi nii. Kuigi mulle meeldib, et nad muretsevad Eesti pärast.
oh õudus
2016-09-10 00:56:34
Ohmoon-omaan on kaotanud täiega reaalsustaju....inimesed annavad selle "erudiidile" vast andeks küll, sest tegu on parandamatu isiksushäire all kannatava tigedikuga.
Omaan, sinu süüdimatu väide mingi TTV osas, et "see on OPOSITSIOONI tribüün ja selle ülesanne ongi kritiseerida rahvavastast klikivalitsust ja pede-vargaerakondi. ", on ikka eriti labane ja küündimatu jura. Sellele propagandakanalile maksab iga Tallinna elanik oma taskust pappi ja ei küsi sinu batja jünger Lepp, kas neile see s...tt, mida seal jahutakse, meeldib või mitte. No muidugi, ohmoon-omaan, sinu jaoks on see TRIBÜÜN, sa sõbrake küsi ikka neilt ka, kes seal sinu "tribüüni" all seda paska peavad helpima. PS. Sinu kuu ei pöörle enam mitte ümber burešini, pigem päike tiirleb juba ümber moosese kaduva sekti vast.
Major
2016-09-10 01:03:08
Aga ma PEAN ütlema, et see Ülemiste liiklussõlme avamine oli idiootsuse tipp. Ja Savisaar selle peaosas, et mitte öelda peaidioot. Ma ikka mõtlen vahel, et kas sel Edgaril mingeid lähedasi pole, kes julgeks talle öelda, et kuule Ets(paps, või midagi), ära seda tee, see tundub lollakas. Kui mina oleks keskerakonna jünger, siis ma annaks sellele nukuteatrimehele suvepäevadel lõuga.
Vbla Savisaar ongi selline usaldav. Kuid siis on ikkagi ise loll. Noh võtame või Lengi või Ummelase. Need krdi koogutajad koogutavad Edgarit ka siis, kui see kurivaim lapsega seksiks. Või mida iganes. Et kui Edgar teeb, siis järelikult on nii vaja. Kuradi mõttetud koogutajad. Ja Edgar võiks hakata ennast ümbritsema inimestega, kellel on oma arvamus. Alustuseks võtku Omaan. Ning siis hiljem mind. Kuigi ma Omaaniga samas firmas vist kaua vastu ei pea.
Majorile
2016-09-10 07:14:22
Major, sinuga oleksin õlut koos joonud küll ja isegi viina visanud-endistel aegadel, kui ma sellega aeg-ajalt tegelesin.Praegu olen ma juba palju aastaid täiskarsklane.Kuid juttu vestaks sinuga ühe laua taga küll ja hoolimata erimeelsustest on mul tunne, et me isegi klapiksime, räägiksime mõne hea anekdoodi ja laulaksime kadunud aegadest.
Mis puutub Edgarisse, siis oma arvamuse ma juba ütlesin, kuid olen sinuga absoluutselt nõus, et Ülemiste liiklussõlme avamine(tegu ise oli küünlaid väärt) oli idiootlik-see mingi kott, mis lendama pandi ja mida keegi ilmselt purjus peaga nimetas Ülemiste Vanakeseks, oli raiskamise ja lolluse tipp.Tookord ei jõudnud ka meie kodus ära imestada, milliseid rumalusi tehakse.Sõna ma selle koha pealt siis ei võtnud, sest kritiseerijaid oli isegi piisavalt. Mis puutb Meedia KP-i, siis keegi ei saa vastu vaielda, et nad räägivad õigust.Tõsi, Lengil on piiritu armastus Savisaare vastu, ja ta ei varjagi seda, ning mina ei paneks seda talle pahaks, ning Ummelas on kiiksuga, kuid tema kiiks on on üldjuhul mõnus, ise on ta peaga poiss ja näeb maailma oma kiiksu vaatevinklist.Aga nad EI VALETA! KE astumist on minult varemalt kaubeldud küll, kuid asjata, samuti isegi sotside jõuku-no anna kannatust!Enam ei tule keegi kauplema ja mul pole isegi mõtet kuhugile sisse astuda.Suurtes parteides on vastik võimuvõitlus, EKRE oma kindla suunitlusega näib kindel ja nende arvamused ühtivad valdava osa rahva omaga, nimetagu kliki multikultid neid populistlikeks.Selge on see, et nende aeg on ees ning nendega sarnaste oma mujal maailmas samuti.Mis puutub nende arrogantsusse, siis võib see-kui see üldse eksisteerib-olla nende tõsine relv.Noore Helme legendaarne ütlus, mis ajas multikultid hulluks "Kui on must, näita ust!" muutus väga populaarseks ja eks sisimas saavutas see paljude mõtetega resonantsi-milleks peita pead liiva alla? Major, sul võib isegi õigus olla: võibolla me ei peaks ühes kabinetis-firmas kaua vastu, kuid parem töötada koos inimesega, kellel on ajud ja mõtleb omamoodi, kui mingi pehmost lollpeaga, kes aina koogutab kõrgemale poole. Kokkuvõtteks, major, sellisel rahulikul viisil võiksime siin kõik diskuteerida ja mul ei tuleks päehegi kellelegi halvasti öelda v.a.kellegile ohmoonile, kes siin jälle oma ajupuudulikkust demostreerib.
bgddrt49937
2016-09-10 10:25:25
Jaanus ja Jakko on mõlemad seal Vaba Mõtte Klubis kahtlased tegelased. Nüüd vist Jaanust enam ei kutsuta. Jakko aga saab oma vuntsi-siimu oodi edasi laulda. Aru ei saa kuidas kesikud taluvad seda et Etsi nõunik avalikult Kallast kiidab. Lubamatu j ainetu!! Reinde õigesti kirjutab siin et Karilaid peaks taanduma ja no see Kadri Simsoni ütlus et tallinat polegi vaja - rumal blondiini jutt täitsa! Aga Simson ongi lolluke. Ratas ja Reps tast kordades üle nii kavaluselt kui mõistuselt. KÕIGE HALVEM mis saab juhtuda on see kui Jüri ei taha ja Kadri saab uueks Keski juhiks. Vot see oleks lõpp ka erakonnaga siis!!
eelmisele
2016-09-10 12:06:24
ususektile on jah siis lõpp. Kui Ratas või Simson etteotsa saavad- siis saaks asjast juba päriselt ka erakond.
Breznevi usku ajupestud hullud võivad Hundisilmal peaga vastu maad taguda edasi- Põhja Korea telekanal pange taustaks ja pekske päev läbi pead vastu maad.
Ühesõnaga
2016-09-11 11:00:28
Kui teile Käskärakond ei meeldi, siis minge perse.
Urmi peabki nõnnaviisi praalima, sest ta on toiduahelas sees ja tema toimetuleku huvides ongi Edgari kummardamine nõrkemiseni, kasvõi pead vastu maad tagudes.
näed sa
2016-09-11 17:25:29
Ega ei meeldi jah! Et jään rongist maha! Ja siis? Viimast korda sai rongiga sõidetud aastal 1980! Ja pole peale seda tundnudki vajadust sõita!
Major
2016-09-19 19:19:24
Omaan.
Mul ajab kopsu üle maksa sinu alatine ülbitsemine. Ok, minuga oled viisakas, kuid ülejäänutele, kes KE kohta midagi arvavad, sõidad sajakümnega sisse. Lenk on üks vedel vend. Ummelase kohta on mul rohkem lootust. Ta on Vikerraadios ikka päris väärtsaateid teinud. Oli reisiraadio. Mul on siiamaani telefonis ja komandeeringutes kuulan. Ning siis satun seda MK-d vaatama. Mind isegi ei jahmata Ummelase pisaraveeretus (kõik me oleme inimesed ja joome ennast vahel täis), kuid see krdi kaine peaga tehtud imelik saade!? Ma saan aru, et alternatiivmeedia jne. Kuid kas alternatiivmeedia leivaisa kohta midagi öelda ei tohigi? Ning kui ei tohi, siis mis kuradi sõltumatusest me räägime? Räägimegi siis peavoolumeediale ärategemisest ning mitte sõltumatust meediast. Või mis sa arvad?
Major
2016-09-19 19:29:19
Ahajaa. Sest Helmepartei deviisist "Kui on must siis näita ust" tahtsin ka rääkida.
No noor Helme vähemalt on vist üritanud sellest rumalusest taganeda. Vana Helme oma arrogantsuses õigustab vist kõike, mis hingab. No kurat. Ükski eestlane ei taha siia vist kontrollimatut immigratsiooni või nii. Kuid mul, ja enamusel eestlastest pole vist midagi, no näiteks Monika Tuvi vastu. Ma pigem olen rõõmus, et selline tore naine Eesti elu rikastab. Niiet Helmedele ja sulle, Omaan, kõik ei ole must ja valge. Isegi immigratsiooniküsimustes mitte. |