Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Professorid ju hoiatasid

julgust  2007-05-02 07:53:26
kõige hullem on see, et juba tembeldatakse kõiki neid, kes juklgesid teisaldamise vastu olla, Eesti vaenlasteks. Ajukääbikud ametnikud, eesti marurahvusloased, aga ka täitsa tavalised inimesed. Tarku päid peaks ikka kuulama, kui oma mõistus ei võta. Ja au Maire Aunastele, kes peale Savisaare hakkas tõelisi probleeme välja tooma ja pöördus ka teistest rahvustest inimeste poole. Kus on olnud kõlavate sõnadega isamaalased? Mida nad on ära teinud+ aj respublikaanid?

Manivald  2007-05-02 08:35:43
Tõepoolest, punase professuri lõpetanud mehed ju hoiatasid... Seltsimehed, lõpetage see vene kaardiga vehkimine - 16 aastat juba Eesti Vabariiki , aga eesti kaarti nagu polekski...

Lugeja  2007-05-02 09:17:14
Kas tõesti on meil see aeg tagasi kus me peame mõtlema ja tegutsema kui üks mees? Paistab ,et on .Kui sa ei mõtle nii nagu valitsus tahab ,siis oled kohe punane. Nii jah?!

tr  2007-05-02 09:37:07
Meil on see aeg kui me peame kokku hoidma. Tuleb tunnistada, et üllatavalt suur osa eestlasi (ka tarku eestivenelasi) hoiabki praegu väga kokku. Savisaar ei ole käitunud adekvaatselt ega isegi mitte lihtsalt normaalselt. Seda mõistavad muuhulgas ka väga paljud endised Savisaare toetajad. Ei tembeldata neid, kes olid teisaldamise vastu, tembeldatakse neid, kes praegu levitavad asjatut vaenu, valeinfot jms.

Lugeja  2007-05-02 09:57:33
Mis vaenu see Savisaar siis levitas,ütles nii nagu asi oli. Ei saa takka alati kiita. Õnneks ei kiidetud ka takka siis kui Ansip Tartus inimesi laiali ajas, kas siis ka oli tegu reetmisega nende poolt kes seda laitsid?

pole nõus  2007-05-02 10:04:28
See oli tuli tuha all ning oleks plahvatanud nagunii. Isegi hea, et nii kergelt läks. Oleks Edgar seda rohkem toetanud, oleks tema valinud ka verd valanud.

moraalist  2007-05-02 10:05:05
Õige, ikka küür selga ja taldu lakkuma! Selline on kesikute moraal.

ruutpesiti  2007-05-02 10:30:36
see ruutsoo pn miski hädaabi tööl polaarjoone taga. Kui ta tahaks nii hirmsasti tiblade integratsiooniga tegeleda võiks ta ju vene koolis marksismi õpetajana tegutseda. Vetikul aga pole arvutil isegi internetiühendust. Kuidas sihuke äpu üldse mingit õppejõutööd teha saab? Putini sabarakud, ei muud!

Zoo  2007-05-02 10:33:13
Küsiks, mida on Tallinna Ülikool koos oma nimetatud punaste professoritega teinud venelaste lõimimiseks? Needsamad punaprofessorid kasvatavad ju minuteada pedagoogide kaadrit, kes lapsi maast madalast vene ðovinistideks ja imperialistideks kasvatavad. Kas see ongi punaprofessorite panus "integratsiooni"? Milles need "professorid" kõvad mehed on, see on virisemine - Veidemanni on sadu kordi kuuldud raadios ja mitte midagi asjalikku pole ta mitte kordki välja pakkunud. Mingi tobe punaprofessorite "lahenduse" stiilis miinus 50% kasuteguriga "ümarlaud" on ju korduvalt koos käinud ja on saanud vaid vene ðovinistide räuskamise kohaks. Kas oleks veel ühte vaja? Ainus asi, millega need "professorid" vast hakkama on saanud, on viljatute virisejate, eneseväärikuseta küürutajate kasvatamine eestlaste hulgas. Natuke veel ja pole enam kedagi, kes Eesti riiki kaitsta tahaks - venelastele see ju ei meeldiks, sellest tuleks sanktsioone ja pahandusi, venelastele oleks ennem kaitsmahakkamist vaja 50 aastat selgitustööd teha, et nad eestlaste omariiklust aktsepteeriksid, Euroopa ei saaks meist aru jne.. Tore on muidugi see, et nüüd on lõplikult selge, et riigieelarvest sellistele poleks tulevikus vaja raha maksta, riigile on neist ainult kahjud. Las Kreml, FSB ja sm. bureðin maksavad, nende huvides meie "professorid" praegu ju töötavad. Riigi huvides oleks nad VF ülikoolidesse õpetama saata - kui nad seal samamoodi tegutsevad, siis peaks hiljemalt 10 aasta pärast valitsus kukkuma. Ei mitte sellepärast, et need "professorid" mingid demokraatia eest võitlejad oleks, me ju mäletame kõik, kuidas Veidemann kaitses presidendi hääletamise keelamist Riigikogus RL ja KE poolt ja süüdistas vastaspoolt, et neil oli vaid 1 kandidaat - ikka sellepärast, et selle riigi elanikud muutuksid sellise kasvatuse tagajärjel pisitasa virisevateks, tahtetuteks nartsudeks.

Zuu  2007-05-02 11:09:22
E-loomaaed? Millises puuris oled? Võimas, esimene euroopas!

Lugeja  2007-05-02 12:47:06
Aga mina küsiks Zoo sinult ,mida nii väga on teinud valitsused üldse ,et see lõimumine toimuks ? Miks üksi Savisaar ja need professorid seda tegema peavad ?

vana kommar  2007-05-02 14:40:52
Seltsimees "Lugeja", mitu krooni sina valve eest tunnis saad pluss tasuta arvutinäppimine...Näpi parem midagi muud... Ootan sult järjekordselt kinnimakstud vastust...

Lugeja  2007-05-02 14:58:02
Sama võiks ju sinult küsida kulla vana kommar ,palju sina saad? Miks sa arvad ,et ainult sinu suust need pärlid pudenevad? Ja üldse mis sa kommid siin kui sulle see leht ei sobi?

tervitused elmar G.-le  2007-05-02 15:29:08
Suured õnned . . . oled jälle oma tööd põhjalikult teinud . . . teatud seltskonna majandusesinduste meestega kohtumised jne kindlasti jätkuvad nagu seni ja õigel ajal põõsas ning rööpad ikka idapoole nagu seni Eesti riigist pole sul niikuinii tuhkagi ainult ordenid ja klots on see mis maksab

aunaste oli  2007-05-02 15:41:53
tubli, et dialoogi alustas, kuid venkudel on üks naljaks viga, nagu sellel ordeniga professoril seal saates - kleepis ise endale kõiksugu sõnu külge, mida vaevalt, et keegi on temale isiklikult öelnud - nad on jube kanged SOLVUMA. see on kapriisse iseloomu näitaja! tuleb välja, et hr professorid on nõus nende kapriise täitma. ja rohkem küsimusi ZOO-stiilis. kõik need, kes tegelevad noorsoo kasvatusega - kus on teie panus riigile lojaalsete kodanike kasvatamisel?

no, kuulge  2007-05-02 16:15:35
kiri on muidugi õige - põhimõtteliselt. Kuid, vaadake pisut tahapoole (ca poolteist aastat)ning tulge sealt sammhaaval tagasi. Mõelge, mis oleks tulnud 9. mail. Protsessi kruviti kogu aeg ja seda ei teinud mitte Ansip. Tema vaid reageeris ja taolisel juhul reaktsioon tuleb ju ajaliselt hiljem.

mari  2007-05-02 16:37:53
Ansip on poliitik. Ja poliitik peaks nägema oma teo tulemusi ette. Kui ei näe, on ebaprofessionaalne.

trussik  2007-05-02 16:50:00
Ei ole ülimat tarkust kui tagantjärgi tarkus. Ma ei saa aru kuidas selline "sitavareslus" levida saab. Ise on veel õppejõud, ma ei kujuta ette mida nad oma loengutes veel kokku jahvatavad. See, et Ruutsoo laseb aastaajast ja teemast sõltumatta vingatsit pole vist kellegile uudis, kuid Mati Hint ja Raivo Vetik on varasemast ajast ikka vähe arukama mulje jätnud...

To-mari  2007-05-02 18:32:00
See pronkssõdur oleks juba ammu pidanud teisaldatama, ja Ansip ei võinud kõike ka ette näha. See venenoorte märatsemine ei olnud stihhiline vaid seda juhiti kusagilt. Ja pronkssõduri teisaldamine oli ainult ettekääne. Kui seda ei oleks olnud oleks,leitud teine.

Zoo Lugejale  2007-05-02 20:40:58
Ma saan aru, et Jumal pole sulle mõistust andnud ja seepärast oledki sm bureðini pühapaiste suur kummardaja ning kasutute (õigemini kahjulike) virisejate toetaja. Loe nüüd järgnevat väga aeglaselt ühe lause kaupa ning vähemalt 3 korda. Kui ikka veel aru ei saa, siis küsi kelleltki targemalt selgitusi (kesikutelt pole mõtet). Niisiis: --- A. Nn. "tipprofessorid" on õppejõud (professor tähendab ülikooli õppejõudu, kusjuures hierarhia tipus). Miks peaks õppejõude ühiskonnale vaja minema - ikka selleks, et õpetaks. Suurem osa nendest "professoritest" on välja õpetanud ning täiendkoolitanud kooliõpetajaid. Seega - need "professorid" saavad õpetamise eest palka ja peaksid suured spetsialistid kasvatuse ning lõimumise alal olema (seda nad oma kirjas ka väitsid, tahtsid iga hinna eest valitsust nõustada). Aga kuidas nad tegelikkuses on oma ülesannetega toime tulnud? --- B. Koolid alluvad kohalikele omavalitsustele, kes kinnitab neis kaadri. Tuleta meelde "ei kommentaari" nimelist "tippõpetajat", nagu kesikud ja haridusminister sm. Reps ise teda kunagi iseloomustasid? Ja tuleb välja, et see polnud veel kõige hullem, vähemalt mitte riigikukutaja. Selliseid "õpetajaid" on millegipärast kesikute juhitavates omavalitsustes väga palju ja nad paistavad olema kesikute hulgas rohkem soositud, kui eestikeelsed ja eestimeelsed pedagoogid (tuleta meelde, kuidas K.-Järve Eesti Gümnaasiumis direktor paika pandi, kuidas Loksal noorsoo nõukogulikku kasvatust juurutanud tiblade käpiknuku nimi koolile anti). Pole vast ime, et sellistes tingimustes mingit lõimumist kunagi toimunud ei ole. --- C. Tuleta meelde, milline erakond viimase 4 aasta joksul kõige kauem meil "haridust" juhtinud on. Tuleta meelde meie viimase aja kõige staaþikama "haridusministri" väljaütlemisi Marimaal ja mujal. Tuleta meelde ta seisukohti vene koolide eestikeelsele õppele üleminekul. Tuleta meelde segadust õppekavadega. Arva ära, milliste õpikute alusel meie venekeelsed "integreerujad" näiteks ajalugu õpivad. --- D. Tuleta meelde sm. bureðini ja teiste kesikute seisukohavõtte selle kohta, et venekeelseid koheldakse EV-s nagu teise sordi inimesi, et neil pole piisavalt õigusi. Tuleta meelde, kuidas sm. bureðin marodööre kaitses ja EV politseid süüta lambukeste suhtes vägivallas süüdistas. Tuleta meelde, kuidas sm. bureðin ja teised kesikud on püüdnud igati püüdnud pronksokupandi kuju ümber pingeid õhutada, selleks et nendest kasu lõigata. Tuleta meelde, kuidas sm. bureðin on mii mõnedki korrad siis, kui demokraatlikud protseduurid ona näidanud, et rahva enamus ei soovi teda ega tema lakeisid võimule lasta, vägivallaga ähvardanud. Tuleta meelde, kuidas kesikud on pühitsenud ENSV ja Tallinna "vabastamist", kuidas nad on pidevalt agressiivse VF valiseva klikiga koostööd teinud ning see koostöö on olnud EV vastu ja pingete õhutamiseks siin. Tuleta meelde, kuidas kesikute ametlik venekeelne häälekandja "pravo i pravda" nimetas EV erakondi faðistlikeks. Mis sa arvad, kelle huvusid see teenis? Kas see oleks pidanud kuidagi integratsiooni soodustama? Isegi idioodile peaks juba selge olema, et kesikud ei ole mitte EV huvide kaitsel ja seega igat eestlasest kesikut tuleks kohelda nii, nagu kodumaa reeturit.

1 | 2 | 3 | 4 | Järgmine

Nimi 
E-mail