Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Muutuste tuuled

maali maalt  2016-11-09 09:08:45
Ka mina jälgisin kongressi. Rõõmust pakatasid muidugi need, kes viisid läbi seda erakorralist kongressi. Ernitsa, Lenki ja Tuusi kõned olid lihtsalt tõe väljatoomine, kuigi see oli nii mõnelegi ebamugav. Paljudele valdadest pärit delegaadid ei olnud kursis peakontoris toimuvaga. Neile oli kirjeldatud ja näidatud, et kogu selles jamas on süüdi ainult Savisaar. Kui on riid erakonnas või perekonnas, siis on alati süüdi mõlemad. Igal ühel on õigus oma nägemusele ja arvamusele. Olen kuulnud kohal olnutelt ja ka TV3 ,,Kuuuurijast,, ,et tegelikult oli suuremalt jaolt matusemeeleolu ja väga paljud Savisaare pooldajad taheti ukse taha tõsta. Üks proua kaebas, et teda taheti isegi trepist alla lükata. Väga paljudele meeldis J.Toomi kõne. Toom sai aru, et kuigi ta sai 35% häältest, siis nii mõnigi jättis tema poolt hääletamata nn vene kaardi pärast.
See, et lõhe Keskerakonnas on olemas ja päris suur, on väga halb. Tandemil RSR oli tegelikult väga halb ajastus. Kui näiteks Rõivas korraldaks erakorralised uued valimised, siis Keskerakond on kindel kaotaja. Isegi KOV valimised võivad neil metsa minna.
Uue koalitsiooni loomine on riskantne. Kuigi ka IRL lubas kaasa lüüa, siis ainult juhul, kui Ratas muudab oma programmi. IRL on kaardinaalselt vastand Keskerakonnale. Kui Ratas muudab Keskerakonna programmi, siis keskide 10 saadikut ei hääleta uue koalitsiooni poolt ja asi läheb metsa.
Tundub, et Ratase võit oli Pyrhose võit.
Aga siiski, kui kõik laabub hästi, siis kiidan kindlasti valitsuse muutusi.

Tänases valguses on  2016-11-09 10:31:19
Ernits ja Lenk juba oluliselt taltsamad, Tuus esialgu vait. Jüril ei ole kerge, aga koos Ossinovski ja Tsahknaga tulevad toime. Edu! Kolmiku kõned kongressil olid tõeliselt rõvedad.

järeldus  2016-11-09 10:54:59
Vaadata võib nii nagu vaatleja momendil soovib.

Vello  2016-11-09 15:20:37
Keskerakonnas toimunud muudatused olid õiged ja vajalikud. Mulle ei meeldi Ernitsa virisev hädaldamine.

vaagija  2016-11-10 09:55:24
Ma ei oleks Ernitsa, Lenki ja Tuus-Lauli emotsionaalsete kõnede peale nii kriitiline. Hoopis mõtlemapanevam on lõik artiklist: „Ega taevas pole pilvitu ka järgmiste korraliste valimiste puhul, sest vastastel on taskus valeturaka mängimiseks mõeldud e-valimiste kaart. Kuidas Jüri Ratas koos uue juhatusega selle dilemma lahendab, seda saame lähitulevikus näha.“
Aga Tallinna TV-le suur-suur tänu otseülekande eest kongressil – kogu eesti rahvas võis nii osa saada kongressist.

vaagija  2016-11-10 10:11:01
Lisan, et kui paljud on siin kritiseerinud seda paksu tolmukihi all seisvat lepingut Ühtse Venemaaga, milline leping samuti tolmab ka Soome parteide sahtlis, siis palju suuremaks ohuks Eesti Vabariigi jätkusuutlikkuse suhtes pean just neid Põhiseaduse sajakordse rikkumisega e-valimisi, mida isegi õiguskantsler ei ole seni veel „avastanud“. Kurb.

Teine Eestlane   2016-11-10 10:20:43
Vaagija mõlema tõerikka kommentaariga 100% nõus.

Valitsusevahetus on tõsine asi ning siin ei tohi midagi võtta kergelt, naljatamisest rääkimata.

kriibu  2016-11-11 17:46:16
vaagija, sinu asemel ma küll ei muretseks järgmiste valimiste pärast. Savisaar toob oma hääled ju ikka kokku ja kesk saab kas esimese või teise tulemuse.

vaagija  2016-11-11 18:20:04
Jah, kriibu, võib-olla tõesti suudavad seekord uus koalitsioon e-valimiste keskserveril lukud ära vahetada, aga jutt on põhimõttes – e-valimiste koht on prügimäel, just selleks, et ei tekiks enam kunagi kiusatust minna e-valimiste libedale teele. Ausus peab jääma esikohale.

kriibu  2016-11-11 21:22:54
vaagija, Savisaarele antud hääled saate te ka e-valimistega. Olete alati saanud. Sedapuhku tuleb neid ilmselt vähem, aga neid tuleb.

vaagija  2016-11-11 21:57:51
kriibu, seekord räägid iseendale vastu – kriibu on kogu aeg väitnud, et Savisaare valijad käivad vanamoodsalt valimisjaoskonnas valimas.

  2016-11-11 22:10:51
http://www.eesti.ca/oigluse-voit-ulbete-poliitbroilerite-kaotus/article48642

vaagija  2016-11-12 15:04:41
to oh õudus
sa elukutseline igihaljas 1001 korda valetaja ja laimaja, kas saad sellest valetamisest lõpuks ka orgasmi?
Jah, siililegi on selge ja loomulikult said kõik valimistel kandideerinud ka e-valimiste hääli, sest see oli ÜLERIIKLKULT paika pandud e-valimiste valimisreeglistik, mille järgi said valida kõik valijad kõiki kandidaate üle riigi – keegi pole kunagi vaidlustanud seda sinusuguste väidet, et kõigile kandidaatidele sel juhul võisid sattuda ka e-valimiste hääled, samas see ei tähenda mitte kunagi seda, et kes sai endale mõned e-hääled, pidanuks seda süsteemi kiitma ja pooldama hakkama!?! Totaalne utoopia. Kas on veel küsi musi?

kriibu  2016-11-13 08:46:30
vaagija, ega ma praegugi pole muud väitnud. Aga kui sa kirjutatust aru ei saa, siis ma rõhutatult lisan ühe sõna: VAATAMATA sellele, kas on e-valimised või mitte.
Kui te soovite, siis võite loomulikult ju loobuda teile antud e-häältest. Need ju kõik võltsitud.

vaagija  2016-11-13 10:25:03
kriibu, seekord ma sinuga üldse ei vaielnud, vaidlesin tolle padulaimajaga „oh õudus“, mille aga hea toimetaja õiglaselt ära kustutas.

vaagija  2016-11-13 10:49:50
kriibu, siiski lisan, et kõik e-hääled ei ole võltsitud. Vastupidi, see e-hääletamine on hoopis selline riukaline atribuutika, millega saab valimistel manipuleerida – kui vajadust ei ole, siis võltsimist ei toimugi – kui vajadus valimiste kallutamiseks tekib „õigete“ tulemuste saavutamiseks, siis olguvõi kümme häält ainult puudu – pikkade kunstlikult tekitatud pauside ajal enne valimistulemuste väljakuulutamist jõuab kõik paika kenasti „reguleerida“ (ja jälle Keskerakond „juhtus“ teisele kohale jääma, enamat ju polegi vaja võltsida, ja kui ka juhtus „tööõnnetus“ ning Keskerakond tuli kogemata esimeseks, siis teeme väikese käerauastamise tseremoonia ning taas eelmine „hea“ president ei luba võitjat valitsust moodustada ning nii need 17 aastat lõputut valitsemisaega nagu märkamatult tulidki, hurraaa!).

  2016-11-14 11:47:57
E valimiste paistab olevat niisugune lugu et kõik need mis antudKE-le, on õigemast õigemad aga KE vastaskandidaatile antud on jällegi sajaprotsendiliselt võltsitud. Oled nõus, vaagija?

vaagija  2016-11-14 15:03:12
nimetule
Ei ole nõus, absoluutselt! Alati, ka siis, kui Savisaar ka oma rekordilised valimisvõidud on saanud, ka siis on Savisaar ja Keskerakond alati olnud e-valimiste vastu, e-valimiste keelustamise poolt.

  2016-11-14 15:06:01
Miks ta neid siis väljamaal taevani kiitmas käis?

Maha e-valimised!!!  2016-11-15 02:19:55
Elagu valimisurn nr.6!!!

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail