![]() „Hea riik, tee nii, et alkoholi ei saaks enam reklaamida!“
Viin on vajalik!
2015-01-28 13:37:55
Eriti maitsev on Wiski ja Vana Tallinn!
Tulles koju, teen alati tribitski. Ja minul on selleks ka õigustaus: Kõik kinud seda mulle ette näitavad. Ei pole reklaami üldse vajagi.
koloraado
2015-01-28 14:36:21
Jah, eks paljud kiruvad, et meie halb Riik on kõiges süüdi. Ka valitsus on hädas sellise Riigiga. Aga kui saadaks selle Riigi maalt välja ja tooks, näiteks Aafrikast, uue Riigi, parema ja ilusama. Valitsus las jääda samaks, ega nemad ei ole milleski süüdi.
Sopa
2015-01-28 14:46:26
Kui nad ka alkoholiga ei saa end tuimastada ja lõdvestada räsivates oludes,väljapääsmatute oluk.talumiseks,siis millega?
Teame psühhiaatrilise ravi viletsust ja mannetust ja näinud nende praaki. Jooksevad siis peaga vastu seina või?
2015-01-29 09:16:24
Ei ole enam märgata palju aastaid reklaamis püsinud "Võtame mönuga!" Huvitav, kui palju noori joodikuid suutis see reklaam meil välja treenida?
Laine
2015-01-29 11:12:38
Viimati reklaam "Võtame mönuga" tegigi seda et meil niipalju joodikuid on.Nali naljaks,aga see on nüüd küll tühi jutt,et reklaamid peab ära keelama.Ütelge,kui paljud lähevad reklaami peale poodi alkoholi järgi.Minnakse poodi,kus valik on tohutu võrreldes reklaamiga. Sealt valitakse alkohol,valida saab nii hinda vaadates kui marki.Palju neid reklaame nii väga üldse vaadatakse- nende ajal saab kõhugi täis süüa,on ikka pikad küll.Olen ka seda tähele pandnud,et kui mõni kaup ei lähe,ükskõik kas toidukaup või midagi muud,siis kukutakse seda reklaamima. Mina arvan,et reklaam küll joomist ei soodusta.
Laine
2015-01-29 11:28:43
Mis puutub Raski kirjutisesse, et aidake reklaamid ära võtta,siis ta võiks lihtsalt lapsele selgeks teha ja teda nii kasvatada,et too ei vaatagi viina reklaame.Elan,paljud noored ümberringi,on alkoholiga pahandusi,aga pole veel kuulnud et nad reklaame just vahiksid.Pigem on asi ühiskonnas,käiakse rohkem kampades,tegevust ei ole,noortekeskust ei ole,kui kooli lõpetavad lähevad minema.Tegelevad sellega millega tegelda saavad.Aga sellised ei vaata ka üldse ei telekat ega reklaame.Laps,kes kasvab ema-isa silma all , on rohkem kodus,ei usu et selliseid ka mingi viinareklaam huvitab.
2015-01-29 14:32:13
Lainele. Vana parmu viinareklaam ei mõjuta, küll aga noori, kes ööpäevaringselt tele-veebi-nutis istuvad ja oma eelised sageli reklaami järgi teevad, nagu oli ka seesama "Võtame mönuga!" Tühi kott püsti ei seisa - mitte keegi ei telliks nii palju neid kalleid alkoholireklaame, kui need alkotulu alkoärikatele ei kasvataks.
Laine
2015-01-29 16:09:26
to eelmine. Midagi saad sa küll valesti aru. Tänapäeva noor istub arvutis ,sinumoodi veebi-nutis, see millega nemad tegelevad ,seal viina reklaame ei ole. Need on televisioonis,kus noor ei istu. Parem oleks kui noorte elu säetakse nii, et tal oleks töö,huviala,mille aitamiseks paljudel OMAVALITSUSTEL raha ei ole,oleks abi palju rohkem kui vaadata teleekraanilt seda paari pudelit.Kraadidega joogid algavad juba täiesti lastele,riiulid on kirjud võimalusest alkoholiga algust teha.Võta ja muudkui joo,ahvatlevad pudelid.Vaadake kaugemale mis toimub? Lapsed/noored EI ISTU telekaees selleks,et näha eetris viinareklaami.
batka
2015-01-29 17:44:04
Kesknädalas viinavastast propagandat ei tehta!
Мудак Елдаeв
2015-01-30 15:47:12
Üks tuntud keskerakondlane ja praegune parlamendikandidaat lausus mulle kord eravestluse käigus kuldsed sõnad: "Meil Keskerakonnas ei ole selline skeemitamine kombeks".
Ma ei hakanud naerma, sain mõttest aru - milleks skeemitada, kui saab asju nahhaalselt, jõuga läbi suruda.
eelmisele mudakile
2015-01-30 18:47:21
Skeemitamine tähendab seda, et enne juuakse õlut ja siis viina peale!
2015-01-30 21:00:42
Nii õiglaselt õeldud lause üle naerda, nagu seda on: "Meil Keskerakonnas ei ole selline skeemitamine kombeks", saab vaid see, kes on Paldiski maantee vastavast asutusest.
|