![]() Aadu Must: Rail Baltic on värav Euroopasse
On
2017-05-31 06:49:31
vaieldamatult selge, et Aadu tahab õigustada oma plika rahva raha mõttetut kantimist selle totra raudtee ehitamiseks. Aadu võiks ehk siin ka ära tuua andmed, palju veab Venemaa ja Hiina idast läändeminevat kaupa põhjast lõunasse mööda seda reilbooltikut. Siis saaks ka teised aru, et Aadu on täiesti ära pööranud ehk õigustab riiklikku kuritegevust.
kiirelt Berliini
2017-05-31 07:32:52
Teatavasti tänu Leedu Raudtee pingutustele on kõigil meil võimalik sõita Kaunasest Bialystokki euroopa raudteel siis nelja tunniga. Muide rong igati kaasaegne ja sõitjate üleküllust ei ole seega igati mugav tegelt tutvumaks Augustowa metsade ja järvistuga. Ajaloohuvilistele vandersellidele igati paras tegevus kui aega piisavalt ja veidi ka vaba raha. Juhul kui mõnel on vaja Berliini ja miks mitte kiirelt siis võtab lennuki Tallinn Ülemistelt. Seega püüame vältida lauslollust ja seda eriti olulistes asjades.
Peep Leppik
2017-05-31 11:20:15
Kaasmaalased!
Vaatamata sellel, et refprmierakonna poliitikud lõhkusid meie Estonian Airi, on meil siiski üsna hea (raudteest mitte kallim!) lennuühendus Euroopaga. Aga kaubavahetus? - üks võimsamaid mõtlemisoperatsioone on VÕRDLEMINE - Eurotunneli otstes on 65+65 miljonit inimest võimsa majandusega ja neilgi on majanduslikud probleemid. Meil kesise majandusega Baltikumis kokku vaid 6 miljonit - mida me 365 (!) päeva aastas edasi-tagasi 6-8 rongiga veame?
Veame
2017-05-31 13:36:55
tühje tünne! Et kaubamaht oleks arvuliselt suur ja Ratta Jürka saaks hõisata, et elame veelgi paremini.
2017-05-31 14:23:22
KELLELE?
2017-05-31 14:23:50
MILLELE?
Ka Aadu mustale.
2017-05-31 15:50:13
Miks sa Aadu valetasid? Sõnasid, et tõmbud aastaks tagasi tervislikel põhjustel. Tegelikult oli ootel kõrge koht Brüsselis.
Miks sa valetasid? Sinu sõbrad ja ka tütar on pidevalt valetanud ja kui Savisaarest teisiti lahti ei saanud, siis reetmine. Valetamine ja laim. Teie ja lisaks teistest erakondadest punt valmistab ette kaevanduste röövimist rahvalt. Selleks siis vaja ka R.B. Juba üle kümne aasta valmistate seda kuritööd ette. Rahvas, olge selle raudtee vastu. See on rahva röövimiseks ja väikese pundi rikastumiseks. Ei tohi pääseda valitsema praeguses koalitsioonis Ratta pooldajad.
vaagija
2017-06-01 09:16:44
Ei kahtle, et Rail Baltic peaks olema värav Euroopasse, kuid samas tekib küsimus, et miks ei kasutata põhja-lõunasuunalise Rail Balticu ehitamiseks Eestis juba kahe olemasoleva trassi renoveerimise valiku võimalust, vaid hakatakse veel kolmandat korda Eestimaad lõhki kaevama läbi tühermaa, kus inimesi ei elagi? Siis kellele seda reisijatevedu meil planeeritakse, sest praegu ehitatakse maailmas nii suuremahulisi veovõimalusi siiski riikidesse, kus elab Eestiga võrreldes sadu kordi rohkem elanikke? Kas me ei peaks enne mõtlema välismaale suundunud eestlaste kodumaale naasmise stimuleerimisele, et meil oleks tühjade rongide asemel kedagi ka sõidutada? Sest seni käitusime vastupidi – algul laseme oma rahva viimase 25 aastaga minimaalsete miinimumpalkade ja elatustasemega näljapajukile kukkuda ja siis hakkame suurprojekte välja mõtlema, et õhku vedada(?!).
2017-06-01 09:26:01
Läbi Pärnumaa oli Tallinnal Riiaga otseühendus. Küllap seegi strateegiline. Miskipärast lõhuti see raudteeliin ära. Kas selleks, et saaks hakata ehitama uut? Sest peaasi on rahasid laiaks lüüa.
?
2017-06-01 16:05:11
1/5-1/3 osaa rahvast ei reisi kunagi,sest neil pole raha.
Misasja teistel just sinnakanti reisida on?Lennuk ju kiirem. Selle mittereisiva osaks jääb nüüd pääs maakonnalinnagi küsitavamaks=võtab terve jumala päeva aega... Vaja on tõesti vist maavarade väljavedamiseks,kokkupõrke korral härraste mööbli vedamiseks(ise läevad lennukiga),sehkendajatele palga ja tegevuse muretsemiseks,no ja kokkupõrke korral karul hea kõndida mööda rööpaid. Tehke kilplased parem otseühendused Tartu Pärnu,Rapla Tapa,Võru Pärnu Narva vahel jms. ja kiiremaks need raudteed,mis juba olemas on.Egas te Hiinale iial järele jõua ei sünnitamise ega raudteedega-neil ammu rippuvad rongid magneti peal -sõidavad oma 500-800 km?
2017-06-01 16:06:06
Ühed kilplased ehitand kiriku akendeta,kae teised lõhuvad seina maha ukse kõrvalt,et uks-värav olemas oleks.
Indiaanlase appihüüd!
2017-06-01 19:51:39
Tuli siis euromutter,rajas Eestisse raudsetee.Lõhkus kõik mis tal ees,rahu lõpp oli see!!!Eks see s.Aadu tahab hakata Berliini frauenil kosjas käima RB-ga.Muud otstarvet küll sellel segasumma suvilal olla ei saa.
Berliini, kiirelt
2017-06-02 05:14:12
Too nn Balti Rööbas ei ole ettenähtud sõitmiseks Berliini arvutab pisut võtab vajadusel näpud appi. Kui kiirelt ja millise rahaga saab Berliini Tallinn Ülemistelt. Ja Balti Rööpaga...Kas ei suuda näppudega rehkendada...Kuid raudteega saab maaki vedada vajadusel ja näituseks neegrikarju. Berliini saamiseks ja kiirelt võtab lennuki Tallinn Ülemistelt.
Eestlane
2017-06-02 13:21:15
Kõik need põhjendused RB kasulikkusest on nii absurdsed,et ajab ka surnu naerma.Meil on kõik raudtee liinid ka lõuna poole olemas.See on lolluste tipp,ehitada veel maad poolitav ja loodust hävitav rajatis.Kordan!Meie maale ei ole vaja ülikahjulikku rajatist.Ei ole ka normaalselt võetav meie maad läbiv kihutav rong,et viia paari koduigatsevat inimest Berliini ja sealt hordide kaupa musti siia vedada.Need paar täissöönud koduigatsejad võivad väga vabalt kasutada oma lähetusteks kas isiklikke või riiklikke lennukeid ja ei ole nad nüüd nii rasked ka,et lennumasinad neid õhus vedada ei jaksaks.Kes küll meil sellised inimesed on võimule sättinud,kellel puudub normaalne mõtlemine ja instinktiivselt tegutsevad ainult tengenpungade järele jooksmisega.
Isegi
2017-06-02 17:04:53
kui raudtee valmis ehitatakse, ei saa otse berliini. Euroopas pole kombeks pikad rongiliinid, tehakse lühikesi otsi. Pikalt saab sõita vaid Pariisist Barcelonasse TGV-ga. Meid ootab ees ots Tallinn-Kaunas, siis Warszawasse ja alles siis 3. otsaga Berliini.
Erandkorras on pikk liin Moskva-Nice ja Moskva-Paris, selleks on juba riikidevahelised kokkulepped.
Kindel on see
2017-06-03 12:51:24
Mustal on mustad jutud ja globalisti arusaam.
Uudites oli
2017-06-03 12:55:04
Indias tehaks kiirraudtee veealla.Tallinnast Riiga jne.on see võimalik,see on uuema lähenemine.Võtke eeskuju ja lõpetage selle RB juures hämamine.
raudtee kui evitamine
2017-06-03 13:37:45
Raudtee eeldab sõitjaid olgu siis vee all või veepeal. Indias sõitjaid teatavasti jagub rongi peale ja rongi alla lisaks vagunid paksult täis. Muudkui vea, ei mingeid probleeme. Kuid raudtee võib eeldada ka hoopis teistsugust lähenemist - kui vahendite evitamist elik rajab raudtee Saaremaale, said sovetid ju evitatud ei mingit probleemi. Kui raha on evitatud siis on kõik korras.
vaagija
2017-06-03 19:58:59
Sain eelmise sõnasabast kinni - Indias sõitjaid teatavasti jagub rongi peale ja rongi alla lisaks vagunid paksult täis.
Tõsi ta on – RB on üks ütlemat tore asi, aga üks pisi-pisikene viga tal küljes – Eesti rahvas peaks sada korda suurem olema – ühe miljoni asemel sada miljonit, nagu Jaapanis, Hiinas, Indias jne – siis saaksid meil samuti Tallinn-Berliin süstikrongid tuisata iga poole tunni järgi kiirusega 260 km/h ja reisijaid oleks perroonil ikka veel tuhandeid ootamas järgmist rongi, aga seni...
Kesknädal on läinud
2017-06-04 12:22:54
RE teele,kustutab arvamusi,arvaja kohta.Varem seda ei tehtud.Uued suunitlused.Kas RE tegevusviis on meeldima hakanud.Ju vist ongi nii...
|