Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Balti keti juubeli eel

Balti kett  2014-08-24 15:56:17
Proff, Evelin valis ise oma NN juudi teenri staatuse, lõhkudes selle ameerika perekonna ning saavutades nn esileedi staatuse.Selle staatusega kaasnevate õiguste ja kohustustega oleks ta pidanud arvestama, tema aga seda ei suutnud-järelikult valesti valis.Mul ei ole muhvigi sellest, millist kahju ta presidendi ja riigi mainele teeb, sest see on ammu sellesama presidendi poolt rikutud-kõik need jommis peaga twitteris säutsumised ning ametlkiel vastuvõttudel nätsu mäletseja kombel närimine, aga ka rahva kulul ärmatamine.
Igatahes praegu tundub, et Evelin tehakse patuoinaks ja vana Ilves pestakse puhtaks kui vaene petetud abielumees ja isa.
Mis puutub aga Balti Keti tähistamisse, siis kas E.Savisaar kui B.K.arhitekt oli Viljandis selle tähistamise showl?

Laine  2014-08-24 16:15:06
Meedias on ka küllalt juttu olnud sellest et nii väiksele riigile pole presidenti vaja.Ja kas saab keegi öelda MIDA ERILIST ON PRESIDENT MEIE RIIGI JAOKS TEINUD.Ainult käesurumised ja mõned õnnitlused/kaastundeavaldused.Kui mõelda, siis Evelin on samasugune tavaline naisterahvas nagu meie naised kõik.Nii võimsaks sai ta ainult sellega et Ilves tegi tast oma küljeluu.Küljeluuna aga ei osanud ta aga oma leedi kohuseid täita.Kas kõike seda Ärmat on meil vajadus üleval pidada.? Kas keegi ütleb mis on selle kõige plussid?Kui vajalik meile nendest kumbki on.Kui palju võidab sellest rahvas kui Ilvese loss valmis saab.

  2014-08-24 16:18:38
Ja mida siis ühe parlamentaarse riigi president Laine arust tegema peab?

kriibu  2014-08-24 16:34:12
Laine, mis KASU oli meile Rüütlist, kui ta president oli?

Mis...  2014-08-24 16:58:39
...kasu on meile presidendi institutsioonist üldse?

  2014-08-24 18:13:15
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/rahvarinde-juhtfiguur-kostel-gerndorf-ilvesel-pole-moraalset-oigust-balti-keti-teemal-sona-votta.d?id=69590163

Viljandi üritusel osaleb ka Toomas Hendrik Ilves, kes töötas 1989. aasta suvel Ameerika Hääles, kust tuli ainult Kodanike Komiteede propaganda ja kus suhtuti Balti keti ideesse vaenulikult. Ilvesel ei ole mitte mingit moraalset õigust võtta sõna Balti keti ja Balti tee teemadel, kui ta just ei kavatse oma sõnavõttu alustada vabandusega selle eest, mida ta tollal ütles – näiteks, et "olin kaugel Ameerikas ja ei saanud hästi asjadest aru" – tunnistagu seda, siis rääkigu edasi."

kriibu  2014-08-24 18:59:04
Omaan, muidugi ei ole KASU. Kui presidendiinstitutsioon ära kaotada, siis jääks riigi kõige kõvemaks meheks peaminister. Riigikogu esimees on nagunii ainult haamrimees, kuigi presidendi järel kirjade järgi riigi teine mees. AGA. Kui praegu on presidendi üks ülesannetest ka seaduste läbivaatamine ja nende kinnitamine või riigikogusse tagasi saatmine, siis kellele see ülesanne anda? Õiguskantslerile? Sellega muutuks õiguskantsleri staatus ja mitte positiivses suunas praegusega võrreldes.
Meil ei ole KASU ka 101-st riigikogu liikmest. 51 oleks piisav. Ja riigikogu liige olemine peaks olema AUamet, mitte palgatöö.
Meil ei ole KASU ka erakondadest. Kõik otsused võiksid sündida enamushääletusel. Konsensust nagunii ei ole.
P.S. Ilvesel oli küll õigus BK teemal sõna võtta ja ta tegi seda kui Eesti Vabariigi president mitte kui eraisik Toomas Hendrik Ilves. Oli küll õigus.

  2014-08-24 21:47:36
MRP aastapäeva miitingul Harkivis nõuti Galiitsia tagastamist Poolale.

Lugege...ja naerge meiega kaasa...  2014-08-24 22:14:00
_JAAK 2014-08-23 08:15:52
Austamatu anonüümik NOOR INIMENE NÕUAB VASTUST, küsib nii rumala algklasside õpilase tasemel, et mis me tehime? Laine kündis põldu ja külvas vilja, et sinu vanemad elus oleks ja toidu puudusesse ei sureks ning sind sigitada said. Mina kaitsesin avalikku korda, et sinu vanemaid kurjategijad paljaks ei oleks rööbvinud ega mättasse löönud. _

KAKS tänast vanurit on suutnud endale sisendada, et pidasidki TEISIS eestlasi üleval.....IRW IRW IRW

Muide, VÄGA solvav lõik selle lõputu leierkast-jaagu ajukäärudest, kus ta näruselt mõnitab noore inimese vanemaid.
Need kaks....jaak ja laine ongi iga oma kommentaariga kedagi mõnitamas, halvustamas, alandamas.

Praegu ALANDATI kellegi noore inimese vanemaid.
Mis inimesed küll nee jaak ja laine on?.....
Kommentaaride sisu ja rohkuse järgi peaks nad psühholoogilist abi küsima....

Nüüd on neile Presidendid ka veel ette jäänud.
Õudne....kujutades ette vanadekodu, kus peaks sellised "kliendid" olema....vaesed hooldajad

Lai irvitus vanadekodule  2014-08-24 22:16:21
_ Laine 2014-08-23 19:33:35
Siin on küll kellegi haridusel suur puudujääk kui ei tea mida võib ja mida ei või Eesti RIIGI ESILEEDI_

Mis kiunud siin....vaata parem palju su tippkommust vanadekodu külavanem naisi vahetab .....IRW....

Presidendist  2014-08-24 22:18:22
Mõnes mõttes olen nõus, kuid küllap me saaksime ikka presidendita hakkama, oleme sellise ametniku ülalpidamiseks liiga vaene riik.Ka 51 RK liikme suhtes olen nõus.
BK suhtes vaidlen vastu, meie mineviku suhtes pole Ilvesel suurt midagi kaasa rääkida, tema heietused , demagoogia ja lihtsalt lobisemine on tüütu.Ning tema tegevusega kaasnevad aina skandaalid.
See on ka kõik, mida ütlen, see vennike on mulle sügavalt vastumeelne.Kui ta marssis 20. aastapäeva Roosiaia vastuvõtul edasi-tagasi, mäletsedes jälle nagu lehm, tuli peale tülgastus.See on üks pisikestest põhjustest, miks rahvas teda põlgab.Ning küllap oli Evelinil ka põhjust talle sarvi teha-jõel on kaks kallast.

kriibu  2014-08-25 08:42:51
Rahva eest ei maksa rääkida. Rääkida saab ikka enda ja oma mõttekaaslaste eest, mitte kogu rahva eest. Kui küsitlustulemusi vaadata, siis enamus rahvast on siiski Ilvese kui presidendiga rahul.
Sarvedest aga nii palju, et ootame ära. Arvan, et see kõik ei ole nii nagu praegu paistab. Igasugune loogika räägib selle vastu. Küll saab selgeks.

Kibestunud sovetivanurid siin kiunumas.....mõnus vaadata nende kiunumist  2014-08-25 09:08:40
Sovetivanurid siin troikana vana sovetiaegse tippkommunisti ülistamas.
Küll neil oli ilmselt siis hea elu....teiste eestlaste arvelt, kes vene okupantide taldu ei lakkunud.

Omeen võiks meile valgustada, kas vanal kommul enam seda musta Volgat ei ole, mis vene ajal istmiku all oli?

Laine  2014-08-25 10:05:56
Kui Ilves oli 1989 aastal BK vastane, siis on ta seda ka praegu presidendina.Ärge ajage puru silma. Ilves pole kunagi tegutsenud selle nimel et rahval oleks parem.Ta on kinnitanud ainult reformierakonna rahvale vaenulikke otsuseid. Ei ole ta veel rahva eest seisnud. ILVES ON KA PRESIDENDINA SEE KES OLI ERAISIKUNA.Pealegi rahval ei lastud tookord presidenti valida ja ta pole ka rahva jaoks keegi.Liiga jänkilikult käitub ta meie rahva seas.Kui keegi ütleb et mul pole õigus teiste eest kosta, siis suurem osa eestist on lihtrahvas ja Ilvest pole kunagi kiidetud, nii et nende nimel võin kosta.Savisaar on terve oma elu rahva eest hoolitsenud, samuti Rüütel, kes oli kõikjal kus rahval teda vaja oli. Meie kõigi ja minu mustamisega EI VÕIDA TE MITTE MIDAGI.Isegi minu SÜGAVAT tähelepanu mitte.

Tänu  2014-08-25 10:27:44
Tänan, Laine, vastasid ka minu eest.Aga lihtrahva arvamust selle presidendi kohta tean ka mina, igasugused küsitlused ja nende objektiivsus-lubage kahelda.
Mis puutub sarvedesse, siis tegelikult pesku oma peresopp omavahel ära, kuid see on siiski neile raske-liiga avalikud tegelased ju.Siiski näib mulle, et valmistatakse ette lahutust, et Ilvese renomeed päästa.Aga veel kord: igal jõel on kaks kallast.
Ühele pojule aga ütleks, et laps räägib siis, kui kana pissib!Mina pole kunagi kellegi taldu lakkunud, kuid see poju, kes luulutab mustadest volgadest, lakub päris ilmselgelt kellegi varbaid.Arvake ära, kelle?

Kalluta aga  2014-08-25 11:09:53
Huvitav, kust pärineb info, et Ilves omal ajal Balti keti toimumise vastu oli?

Kas keegi oskab mingilegi allikale viidata? Vastake kõiketeadjad!

Kalluta aga  2014-08-25 11:22:20
vaatasin seda viidet delfi artiklile. Muideks - Ilves pole kunagi Ameerika Hääles töötanud, nagu seal väidetakse. Kui ikka sellist elementaarset asja ikka ei tea, siis pole erilist põhjust ka muid "tarku" väiteid sealt eriti uskuda...

Kas ikka oli nii, et Amerrika Hääl oli Balti keti vastu? Kahtlane! Artikli tonaalsusest on ära tunda savisaarlaste igipõlist irratsionaalset vaenu Eesti Komitee vastu.

Muideks meie Eesti Vabariik ongi taastatud Eesti Komitee liini järgides. St. EW kodanikkonna järjepidevuse liini. Ja jumal tänatud, et see nii läks! Et ei legitimeeritud ENSV-d EV nime alla.

Laine  2014-08-25 11:28:49
On siiski hea meel et Kriibu suudab ka asju oma vaatevinklist rääkida, et ta asju arutab. Ta vähemalt nii võikalt ei sõima ja näotult väljamõeldisi ei kirjuta.Aga selleks me siin oleme et rääkida mis ja kuidas. Seda kõik teevadki peale aeru endeli ja kalluta aga.

Idiootidega ei tasu vaieda  2014-08-25 11:33:29
_Kalluta aga 2014-08-25 11:09:53
Huvitav, kust pärineb info, et Ilves omal ajal Balti keti toimumise vastu oli? _

Sellist "infot" ei olegi. See on siinsete haletsusväärsete ja näruste sovetiprovokaatorite järjekordne väljamõeldis.
Need siin on äärmiselt madala haridus-ja intelligentsitasemega "pildiraami" lakkujad....nii idioodid, et endi idiootsusi on suutelised tõe pähe võtma.
Idiootidega ei ole aga mõtet vaielda....ütleb juba vanasõna.

Kui ikka Laar tarktorid ära põletas, siis nii ka on....siinsed ajud on suutelised isegi kirjeldama, et olid ISE lõkke juures....IRW
Kui ikka LOLL kuskilt on kuulnud, et oli olemas Ameerika Hääl, siis LOLL püüab seda ka igale poole sisse lükata...et tark välja näha.....IRW
Kui ikka ajukera ütleb, et hakkan "rahva" nimel kaagutama, siis sellel enam lõppu ei tule.
Vene ajal olid sihukesed "rahva" nimel kaagutajad eriline inimtüüp...mäletame neid ju küll.
Tänaseks vanurid, aga sisu ikka sama....punapätikarja tugirühm

Laine  2014-08-25 12:45:56
Kui arvestada et kõik noored räägiksid nii nagu aeru endel, kalluta aga ja nimetu - siis on selge et maailmale on neid "vanu" veel väga vaja.

Eelmine | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | Järgmine

Nimi 
E-mail