Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Terane mõte

Peeter Kreitzberg,      25. veebruar 2004


Poliitilise identiteedi hajumine on muutunud üldiseks probleemiks. PR-firmad teevad rohkem poliitikat kui erakonnad, sest teavad parteidest paremini, kuidas poliitikast vähe huvitatud inimeste hääli püüda. Tähtis pole, millist platvormi valida, vaid keda valida. Poliitikud, kes seda teavad, investeerivad häältesse palju raha ja kasutavad sageli üksteise vastu äärmuslikke ja ülesblufitud süüdistusi.
Poliitiliste ideaalide ähmastumine on samaväärselt tabanud nii liberaaldemokraate, sotsiaaldemokraate kui ka konservatiive. Klassikalised poliitilised visioonid on elupraktika diskrediteerinud või nagu arvab Anthony Giddens, nad on praktikast maha jäänud. Külgetõmbavaid uusi suuri visioone, mis asendaksid vabaduse ja võrdsuse idee, aga pole.
"Häälte jahil", Eesti Päevaleht 17. veebruar

Viimati muudetud: 25.02.2004
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail