![]() Logo iseloomustab parteidKESKNÄDAL, 31. juuli 2002Mõõdukate uus logo - poolekslõigatud küps ja mahlakas eestimaine õun on minu meelest iseloomulikult ja hästi valitud. Õuna punapalgeline pool on vaataja eest varjatud nagu on varjatud, et partei juhtkond välismaal internatsionaali laulab. Äralõigatud õunapool on aga usside poolt nii ära õõnestatud nagu on seda Mõõdukate poolt tehtud Eesti riigiga, mille raudtee on nende poolt parseldatud võileiva hinna eest. Ühiselamud Tallinnas on sahkerdatud kriminaalsele seltskonnale kes elanikke välja ajab ja elektrijaamade müüginõustajaile ning parteiesimehe elukaaslasele on põhjendamatult jagatud kümneid miljoneid kroone. Kas ussitanud logo on ka märk? Kuna Mõõdukate erakond töötas oma erakonnale välja uue logo, tahaks teada, kas selle väljatöötamisele oli kaasatud ka Mõõdukate juhi Toomas-Hendrik Ilvese elukaaslane Evelin Int-Lambot koos reklaamifirmaga IDEA? Lamboti (mitte segi ajada aferist Angotiga) juhtimisel toimus ju Eesti märgi kuulsusrikas otsing. Otsinguks ja täiusliku märgi leidmiseks sooviti saada üle saja miljoni, kuna aga Mõõdukate osalusega valitsus kukkus, siis jõuti kulutada "ainult" üle kolmeteistkümne miljoni krooni maksumaksja raha. Kui palju läks maksma Mõõdukate uue logo leidmine? Või oli nii, et otsiti ühte, aga leiti kaks ja raisuraha jäi ka veel oma tarbeks üle? Viimati muudetud: 31.07.2002
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |