Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Installatsioon kui terve Eesti kaubamärk

KESKNÄDAL,      31. oktoober 2001


Nädalavahetusel pani grupp kunsti- ja muusikatudengeid Kohtla-Nõmme tootmise lõpetanud kaevanduskompleksis toime mõjuva maastikuinstallatsiooni – tontlik-heitlik valgusmäng, külmast sügistuulest läbi lõikav helitaust ja kaevurilambikestega ehitud trupi massistseenid meenutasid mõnele publiku hulgast ameeriklaste rünnakuid öisele Kabulile, teistele paistis tegu olevat abstraktse eluvõitluse moodsa kujutamisega. Sündmuse vabaõhulavaks valitud kaevandusmuuseumist on igatahes saamas Kohtla-Nõmme uus kaubamärk Tõele au andes võiks aga praegu suurema osa Eestist nimetada installatsiooniks ning maailmast moodsa kunsti sõpradele vaatamiseks välja panna. Iseasi, et postmoderni fännide tähelepanu võivad peagi meie tehaselaipadest enam köita eksootilised sõjavaremed Afganistani linnades.

Viimati muudetud: 31.10.2001
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail