![]() Installatsioon kui terve Eesti kaubamärkKESKNÄDAL, 31. oktoober 2001Nädalavahetusel pani grupp kunsti- ja muusikatudengeid Kohtla-Nõmme tootmise lõpetanud kaevanduskompleksis toime mõjuva maastikuinstallatsiooni tontlik-heitlik valgusmäng, külmast sügistuulest läbi lõikav helitaust ja kaevurilambikestega ehitud trupi massistseenid meenutasid mõnele publiku hulgast ameeriklaste rünnakuid öisele Kabulile, teistele paistis tegu olevat abstraktse eluvõitluse moodsa kujutamisega. Sündmuse vabaõhulavaks valitud kaevandusmuuseumist on igatahes saamas Kohtla-Nõmme uus kaubamärk Tõele au andes võiks aga praegu suurema osa Eestist nimetada installatsiooniks ning maailmast moodsa kunsti sõpradele vaatamiseks välja panna. Iseasi, et postmoderni fännide tähelepanu võivad peagi meie tehaselaipadest enam köita eksootilised sõjavaremed Afganistani linnades. Viimati muudetud: 31.10.2001
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |