![]() Postiteenuste vähikäikELMAR HOLLMANN, 15. veebruar 2017Arusaamatu on, kellele või milleks oli vaja Hiiumaal likvideerida ajakirjanduse tellijate aastakümneid kestnud eeskujulik teenindamine Eesti Posti poolt. Kärdlas teostasid kojukannet postiljonid, kelle transpordivahendiks oli jalgratas, mis võimaldas juurdepääsu majahoovidesse paigaldatud postkastidele. Ajalehed oli juba hommikul kell 10 postkastis.
Ajalehetellija ei pea jälgima, millal on vaja lehetellimust uuendada, vaid lehe väljaandja saadab vastava arve eelnevalt. Arve tasumisel postkontoris pead esitama isikuttõendava dokumendi, millest tehakse koopia. Vaatamata sellele, et arvel on kõik vajalikud andmed olemas. Idiootsus, kuid nii see meie kuulsas e-riigis käib! Seega on ühtlasi välistatud arve tasumine lapse või suvalise isiku poolt, nagu see toimus varem.Senised postiljonid/kirjakandjad koondati ja ning Omniva-nimeline asutus teostab ajakirjanduse kojukannet autoga. Kuna majahoovi on auto juurdepääs tihtipeale välistatud, ongi nii, et lehed jõuavad postkasti vahemikus kell 14–17. Kui inglise keeles on omnivorous kõigesööja, siis meil nüüd toimubki Omniva poolt kodanike närvide söömine. Kärdla postkontoris tehti samuti koondamine. Rahva teenindamine langes ühe ametniku õlgadele, kusjuures asendajat tal pole. Ametniku haigestumisel või puhkuse ajal on postkontor suletud. Nii see paraku on praegu 6.–11. veebruarini.Hiidlane on iseloomult kannatlik. Ilmselt on naiivne loota endise olukorra taastumist.ELMAR HOLLMANN, KärdlaViimati muudetud: 15.02.2017
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |