![]() Politseipatrulle rohkem – liiklusohutus suurem11. oktoober 2006Eelmise numbri juhtkirjana ilmunud siseminister Kalle Laaneti kirjutis Ohutsoonid on meis endis" on äratanud erinevaid hinnanguid. Alljärgnevalt üks teisitiarvamine: Vana sohver Sellega, et politseipatrullide arvu kasv ja suurema hulga liiklushuligaanide rajalt mahavõtmine ei suurenda liiklusohutust, ei saa küll kuidagi nõustuda. Juba ainult ühe potentsiaalse kurjategija mahavõtmine võib tähendada päästetud elu. Aga praegu on autojuhtides tekkinud karistamatuse tunne. Kui paar aastat tagasi sõideti TallinnaTartu maanteel keskmiselt 110120 km/t, siis praegu 120130 km/t. See olukord tekkis pärast seda, kui siseminister R.Lepikson kaotas trassidelt liikluspolitsei. Kui kaua riik veel lubab massilist seaduserikkumist sellel maanteel? Olukord ei ole parem ka teistel teedel. Olen sõitnud TallinnaTartu maanteed kümneid aastaid, sellist hullumaja pole seal ennem olnud. Aga niivähe kui praegu, pole politseid ka sellel teel ennem olnud. Seega otsene seos: kadus politsei kasvas LE rikkujate arv kohe hüppeliselt. Pange liikluspolitsei tagasi trassidele, suurendage politseipatrullide arvu, püüdke ja kõrvaldage roolist roolijoodikuid, ning näete, et liiklusõnnetuste arv väheneb. Antud momendil tuleks panna põhirõhk roolijoodikute väljaselgitamisele ja vastutuselevõtmisele, samuti massilise kiiruseületamise tõkestamisele. Jutt et politsei ei suuda tõkestada LE rikkujaid pole jutt ega midagi. Pange liikluspolitsei tagasi teedele ja näete, et LÕ arv väheneb. Muinasjutte rahva teadlikkusest võite ajada lasteaias, mitte loogiliselt mõtlevatele inimestele. Kõik näitab, et rahva teadlikkus ei ole tõusnud, vaid kadunud. Julgen väita, et TallinnaTartu maanteel rikub 90% juhtidest LE nõudeid. Liikluspolitsei ei ole mingi hirmufaktor,vaid turvalisust tagav korravalvur. Viimati muudetud: 11.10.2006
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |