Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Hinnakujundus omaette ooper

ELMAR HOLLMANN,      18. detsember 2013

Soomes ehitustööl olles saab eestlane kolm-neli korda kõrgemat palka kui meil sama töö eest makstakse. Samas sealsed kaubahinnad ei ületa meie omi. See-eest kaubahindade kujundamine on meil tehtud omaette ooperiks.
 

Mul jookseb 91. eluaasta, kuid sellist ostjate lollitamist ei kohanud ma sõjaeelse Eesti Vabariigi poelettidel, ei Saksa ega Nõukogude okupatsiooni ajal, ega ka Poolas, kus sõjaajal mõnda aega viibisin.


Praeguse Eesti kaupmehed on eranditult armunud numbrisse üheksa. Olgu see Selveris, Säästumarketis või kus iganes. Kui lehitseda kaubareklaame, võib näha, et vähemalt 90% kaubahindadel on viimaseks numbriks 9.


Selver pakub kanakintsu 5,99-eurose kilohinnaga. Vahuveinipudel maksab 4.99 ja Viru Valge oma 6.99, alkoholivaba glögijook 0,99 eurot liiter. Konsum tahab konjakipudeli eest 9,99. Säästumarketis on vikerforellifilee hind 8.99, sealihal 2.99.

Suuredki asjad pole erandiks - Hansapost pakub nahkdiivanit 699-eurose ja soojuspumpa 999-eurose hinnaga.


Olgu mis tahes kaup, aga hinna lõppnumber kohe peab nüüdsel ajal olema ÜHEKSA! Soovin kaupmeestele edu, kuid lõpetage ostjate lollitamine! Koolis õpetati teile ju ka numbreid 0-8, mida saab kauba reklaamimisel sama edukalt kasutada.


ELMAR HOLLMANN, Kärdla, Hiiu maakond



Viimati muudetud: 18.12.2013
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail