![]() Kesknädal sai ligi tuhat uut tellijatKn, 04. oktoober 2006Septembri lõpuni toimunud Kesknädala tellimiskampaania tõi lehele eilse seisuga juurde ligi 890 uut tellijat. Tellimuste vastuvõtt jätkub ning lehe väljaandja peab võimalikuks, et lisandub üle 1000 uue tellija. "Muu meedia poliitilisele ühekülgsusele alternatiivi pakkunud Kesknädala otsepostitus kahel nädalal osutus efektiivseks tellimiskampaania instrumendiks," ütles Kesknädalat välja andva sihtasutuse Jüri Vilmsi Sihtkapital juhataja Marko Kütt. "Kesknädala järgmine suurem eesmärk on jõuda 25 000 tellijani, ning edasi poleks enam kauge siht ka 40 000 tellijat," lisas Kütt. Tema sõnul on kavas täiustada lehe veebiversiooni, sest Kesknädala lehekülge internetis külastatakse juba praegu igal kuul keskmiselt 2030 tuhandelt erinevalt raalilt 6090 tuhat korda. Kesknädala kaubamärgi kasutamise õiguse andis Keskerakonna juhatus tsentristlikku maailmavaadet propageerivale sihtasutusele Jüri Vilmsi Sihtkapital tänavu 31. juulil tehtud otsusega. "Keskerakonna särk jäi lehele lihtsalt kitsaks. Lisaks toimetamisele tuleb senisest aktiivsemalt tegelda ka tellijate ja turundusega, ning sihtasutuse vorm on selleks tunduvalt paindlikum ja nüüdisaegsem," iseloomustas ajalehe uut arenguetappi Kesknädala peatoimetaja Allan Alaküla. Viimati muudetud: 04.10.2006
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |