![]() Tele2 kiituseksMati Rohtsaar, 12. november 2003"Saame kokku Rocca al Mare kaubanduskeskuses!" ütles mulle sõber. "Miks seal," küsisin. "Tead, kui ma olen läbi astunud Tele2 klienditeeninduse osakonnast, on kogu päevaks hea tuju kindlustatud!" "Seda olen minagi tähele pannud," üllatusin. Kui saime jälle oma riigi, ootasime paremat, tegusamat ja hoolivamat elukvaliteeti. Võlukepikesteks pidid olema iseseisvus - peremehetunne oma rahva seas, demokraatia - asjade läbiarutamise võimalus, ja konkurents - luuserite ja mühakate hirm. Muidugi on meie elus nüüd paljugi muutunud, ent nagu öeldakse, kasvuruumi veel on. On tekkinud uusi probleeme, mida ei osanud ette nähagi. Näiteks juhtub, ehkki mitte sageli, et teenindaja käitumine mõjub solvavalt, ning kui küsid tema peremehe järele - varem olid sellisteks puhkudeks kaebuste raamatud -, vastab teenindaja külmalt, et tema ise ongi peremees. Hoolimatud teenindajad eiravad tarbijatega töötavatele inimestele kohustuslikke põhitõdesid, millest esimene on, et teenindaja hääletoon peab olema lahke, mitte tusane. Teiseks, tarbijat ei kõlba manitseda, vaid tuleb viisakalt paluda tal oodata. Kolmandaks, ei maksa koonerdada vabandustega - see on võlusõna, mis leevendab kohe kliendi trotsi, sest - ja see on neljas põhitõde - kui pole tegemist äärmusliku juhtumiga, on kliendil alati õigus - ka siis, kui tal tegelikult ei ole! Kahtlemata on neid teenindajatele ilmvajalikke tõdesid rohkemgi. Nende õpetajaid algajaile või isekatele teenindajatele ei tule otsida Rootsist või mujalt väljamaalt. Vastupidi, kui vaja, võiksid välismaa teenindajatele ja ennekõike ikka omadele eeskujuks ja õpetajaks olla Tele2 töötajad Kristi Saava ja Taavet Uiga, Kendra Kairi Vaino ja Maaja Andrejeva Rocca al Mare klienditeeninduse osakonnast. Neile on omane suur vastutulelikkus ja pieteeditunne, mis ei lasku kamraadlikkuseni - nad aitavad uut telefoni selgeks õppida, panevad sellele helinad paika, teenindavad nobedasti ja ometigi nii, nagu oleksid ainus ja oodatud klient! Mõni päev hiljem ütles teine sõber, et kiirustab Rocca al Mare kaubanduskeskusesse Tele2 klienditeenindusse arvet tasuma. "Miks sa seda postiga ei tee, nüüd pead veel kümme krooni tasuma?" provotseerisin. "Mis sellest kümnest kroonist!" vastas tema. "Kui mul oleks töökohti pakkuda, kutsuksin need inimesed sealt enda juurde ja maksaksin kaks korda rohkem!" Viimati muudetud: 12.11.2003
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |