Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Küsimus Partsile: kuidas tekkisid skandaalsed matrjoškad?

04. detsember 2013

Riigikogu keskerakondlased pärivad majandus- ja kommunikatsiooniministrilt Juhan Partsilt aru teemal, mis käsitleb Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt loodud ja teravat vastukaja tekitanud matrjoškareklaame.
 

Keskfraktsiooni liikme Urbo Vaarmanni sõnul tunnevad tsentristid huvi, et kuna majandusministri erakonnakaaslasi on EAS-i nõukogus päris mitu, siis kas minister on matrjoškade ebaõnnestunud reklaamikampaaniat nendega arutanud ja mida kavatseb ta ette võtta niisuguste olukordade kordumise vältimiseks.

„Ootame ministri hinnangut skandaalsele kampaaniale ning küsime, kas ministeerium plaanib EAS-i tegevust ka täiendavalt kontrollida," täpsustas Vaarmann, kes meenutas, et EAS-il on sellesarnaseid probleeme olnud varemgi - mäletatavasti tutvustati Tallinna „põhjamaa noormeestele" suunatud kampaaniaga, mis tekitas samuti nii terava vastuseisu, et EAS oli sunnitud videoklipid eemaldama.


Vaarmanni sõnul pole vigadest õpitud ning jälle astutakse sellesama reha otsa - kas ei osata või ei taheta nõu küsida asjatundjatelt.


EAS alustas jõulist kampaaniat, mis sisaldas nüüdseks juba kurikuulsaks saanud videoklippe hiiglaslikest matrjoškadest, kes sattumas piinlikesse olukordadesse Eestis. Vastukaja Venemaalt saabuvate turistide mõnitamiseks loodud videoklippidele kujunes sedavõrd teravaks, et Venemaal tegutsevad Eesti ettevõtjad nõudsid reklaamiklippide eemaldamist. Kesknädal tahaks teada, kuidas suhtuks isamaaline majandusministeerium Venemaa-poolsesse vastukäiku, kui sealpool piiri näidataks uimaseid tšuhnaasid, kes homme kohale jõuavad, kui rong eile ära läks.




Viimati muudetud: 04.12.2013
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail