![]() Kui kaup läheb, on reklaam heaS. Kuus, 19. oktoober 2005Lugesin SL Õhtulehest läbi Katrin Pautsi kirjanupu "K jõllitab vastu". Tahaksin teada: kas see kirjanupp oli lehe või mõne erakonna tellimus? On tegu isikliku vihaga Keskerakonna vastu või hoopiski Savisaare vastu? Miks on kirjatüki lõpuosas nii räiged väljendusvormid kui mitte kartusest, et muidu ei mõju? Rahvatarkus ütleb: "Enne mõtle ja siis ütle!" Kirjutatust jääb vastupidine mulje. Enne kirjutada ja alles siis veenduda. Nagu lehe algusest, teiselt leheküljelt võisime lugeda, läheb K-kohuke ülisuure eduga ja tootjal tuleb anda vaid kätele valu. Et kohukest Muhu saare kaupluses müügil pole, on kaupluse enda viga. Sama kehtib ka Prisma keti kaupluste kohta, keda ei huvita kauplemine, vaid kemplemine. Aga konkurendid ei tee sellest numbrit ja kaup läheb mis mühinal. Jääb mulje, et kirjanupu tarbeks külastas Katrin Pauts vaid neid kauplusi, kus kohukest polnud tellitud või siis ei suvatsetudki tellida. See on lehe läbi lugenule päris selge. Teab ju iga reklaamindusega kokku puutunu, et kui kaup läheb, on reklaam end õigustanud ja tuleb muudkui toota enam, et rahuldada tarbija soove. Pealegi pole suudetud tõestada, et tegu on poliitilise mänguga. Aga kui see nii ka oleks, on tegu õnnestunud reklaamitrikiga: keelatud pole keelatud. Mujal Euroopas mängitakse selliseid mänge juba ammu ja edukalt. Viimati muudetud: 19.10.2005
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |