![]() Riigikogu liikmed võiksid reklaamifirmadest hoidudaKesknädal, 30. aprill 2003Meie arvukates ja riiklikus mõttes just mitte kõige vaimsemates kaubanduslikes reklaamides võib kuulda ja näha Riigikogu liikmeid. Viimati võis kohata Kanal 2 telekanalis optikaäri prille reklaamivat Raivo Järvit. Reformierakondlane Järvi kinnitas BNSile, et niiviisi tuleb telejaam talle vastu lastesaate "Jutupliiats" tegemisel. "Ma ei näe selles reklaamis osalemises maitsevääratusi, kuigi edaspidi mõtlen taolisi pakkumisi vastu võttes põhjalikumalt," tähendas Järvi. Praegustest Riigikogu liikmetest osaleb trükireklaamis Res Publica liige Elle Kull, kes sõlmis reklaamilepingu ammu enne poliitikasse tulemist ja enam reklaamitulva peatada ei saavat. Elle Kull reklaamib nimelt Vivida tablettide ja kreemide kasutamist. Kaugematest aegadest võib meenutada ka praegust riigikogulast Hannes Võrnot näksimas Hiire juustu. Riigikogu liikmena tutvustas omanimelist köögimööblikomplekti "Erika" keskerakondlane Erika Salumäe, Reformierakonda kuuluv Kristiina Ojuland aga soovitas välisministrina rikastele ostjatele Mercedese sõidukeid. Kõige veidram aga oli reformierakondlase Toomas Vilosiuse äri mingi reklaamifirmaga. Nii ta roniski Haapsalu sanatooriumis ravimutta. Soovimata rünnata ühtegi meie poliitikut, leiab Kesknädal, et Riigikogu liikmel pole soliidne ja kohane osaleda odavamainelistes ning tihtilugu pealetikkuvates reklaamprojektides. Rahapuudus taolisi ettevõtmisi ju ei põhjusta. Seepärast tuleks valijate tähelepanu saavutada oma poliitilise ja seadusandliku tegevusega parlamendisaalis ning komisjonitöös. Kui aga soovitakse end tulevasi valimisi silmas pidades poliitiliselt reklaamida, siis kaubanduslikud reklaamid pole selleks just kõige parem vahend. Viimati muudetud: 30.04.2003
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |