Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Eesti visuaalne kaubamärk on Tallinna siluett

Oleg Burov,      20. märts 2002


Ülisuurelt rahastatav maineprojekt "Eesti tuntuks", mille ainuüksi tänavune eelarve on 10,5 miljonit krooni (mullu 8,8), on suur ja kilplaslik ettevõtmine.
Nii palju kui mina tean, on "kaubamärk" riikidel tekkinud ise-enesest ja ajapikku, ilma rahaliste süstide ja sihtasutuste loomiseta. Meenutagem ise: Big-Ben - Inglismaa; Eiffeli torn – Prantsusmaa; Aia-Sofia - Türgi; Vabaduse monument – USA; Ararat – Armeenia; Fudzijama – Jaapan; Kreml – Venemaa; Brandenburgi väravad – Saksamaa ja nii lõputult edasi.
Eesti "kaubamärk" on sündinud aastakümneid tagasi, kui ilmus (vist 1921) esimene Tallinna vaatega postmarkide sari. Tallinna siluett, see ongi Eesti visuaalse identiteedi, Brand Estonia, ainutunnus. Andke sellest kümnest miljonist 10 tuhat mulle (nõustaja honorar), üks miljon postmargi kujundaja järglastele ja lakake leiutamast jalgratast ning raiskama maksumaksja raha.

Viimati muudetud: 20.03.2002
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail