![]() Kas reklaamitellijal napib mõistust?MANIVALD MÜÜRIPEAL, 21. märts 2012Mul on kombeks vaadata TV3 "Seitsmeseid uudiseid". Saatega olen üldiselt rahul. Eriti meeldib pühapäevane saade, kui mõtteid vahetavad Riisalu ja Gräzin. Paraku häirib selle saate juures reklaam. Pikemat aega on juba reklaamitud ravimit Mynthon. Ühe õhtu jooksul vist vähemalt kümnel korral. Selle nõmeda reklaami kauaaegse kuulamise tagajärjel tekkisid mõned küsimused: *Kes on selle reklaami tellija, konkreetne isik? *Kas tal oli ka eelnev kulude ja loodetava tulude kalkulatsioon? *Kui kalliks on läinud ja läheb see reklaam tellijale? *Reklaam on üle mõistuse liiga agressiivne; kuidas on müügi tulemused muutunud? *Kas võiks kunagi saada teada seda, kui kulukaks läks see reklaam ja missugune on hinnanguline tulu sellest reklaamist? Arvan, et selle reklaami kulud on kordades suuremad kui saadavad tulud. Miks selliseid mittevajalikke reklaame üldse tehakse? Ainuke seletus võib olla see, et reklaamikulud jäävad alati ostja kanda. Meie kõigi kanda. Kui näiteks ravimimüügifirmad (kõik müüjad) peaks reklaamikulud oma normaalsest kasumist katma, siis selline rumal raiskamine jääks vähemaks. MANIVALD MÜÜRIPEAL, pensionär Varblast, Pärnumaa Viimati muudetud: 21.03.2012
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |