![]() Me ülehindame valimisreklaami18. jaanuar 2006Valimised ei toonud Keskerakonnale erilist edu. Teised erakonnad teevad aktiivselt tööd, eriti Rahvaliit maal, Keskerakonda aga seostatakse pidevalt skandaalidega. Kõik, mis Keskerakond ette võtab, leiab kritiseerimist. Mingi tõetera selles ju on. Alati saab teha paremini, kui piisavalt raha kasutada. Kui Keskerakond tahab oma olukorda parandada ja mõju suurendada, peab sellega kohe energiliselt alustama. Iga kandideerija peaks käima oma ringkonnas ja kohtuma võimalikult paljude valijatega, lahendama nende kitsaskohti meditsiini, teede, bussiühenduse, töö, palga, maal toidukaubanduse jpt küsimustes. Varakult alustatud ettevalmistus vähendaks rahakulu reklaamile vahetult enne valimisi. Mulle tundub, et me ülehindame valimisreklaami, pealegi noritakse palju selle kallal. Võib-olla on parem, kui shokk skandaalidest asendada hea üllatusega. Välireklaami raha eest võiks näiteks haiglatele, lasteasutustele ja mittetulundusühingutele osta midagi hädavajalikku ning populismisüüdistuste vältimiseks kutsuda paar nädalat enne valimisi teisi erakondi oma eeskujule järgima. Hea oleks, kui Kesknädala toimetus leiaks erakonnast võimeka humoristi, kes kirjutaks igasse lehte naljaka loo vastukaaluks ärapanijatele jne. See aitaks Kesknädala levikule kõvasti kaasa ja suurendaks Keskerakond mõju valijate hulgas. U. S. Viimati muudetud: 18.01.2006
| ![]() Tagasi uudiste nimekirja |